X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Capcom Classics Collection


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 06/11-05 20:49 
Super stabil samling af perler fra dengang Capcom virkelig kørte med klatten - Capcom Classics Collection [22 Arcade Calssics]. Klart en af de bedste retro samlinger der endnu er udgivet.

"A compilation of 22 of Capcom's greatest hits from its arcade catalog, including Final Fight, Ghosts 'n Goblins, 1942, Commando, and the arcade Bionic Commando. Also featured are concept artwork and other special features to enhance the experience of revisiting these classics".

Se den fulde spil-liste her:
http://www.capcomclassics.com/

Gad vide om de vertikale spil understøtter TATE? ...
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
jaesjaesSkrevet 07/11-05 00:07, rettet 07/11-05 00:07 
Yay, jeg har også luret lidt på den kompilation, den ser rigtig nok tiltrækkende ud.

Det samme gør Midway Arcade Treasures: Extended Play og Namco Museum Battle Collection, begge til PSP. Sidstnævnte understøtter "TATE" i form af, at man kan spille det på højkant [EDIT: Ikke i alle spil svjv], men desværre skulle det se lidt gusten ud, da opløsningen (tilsyneladende) er den samme, og skaleringen skulle ikke være særlig god.
SumezSumezSkrevet 07/11-05 06:50 
flottenheimer>
Gad vide om de vertikale spil understøtter TATE? ...

Så vidt jeg kunne formode ud fra det jeg så af det til J-Popcon (tror det var Legendary Wings, jeg bemærkede), vil jeg gå stærkt ud fra at svaret er nej. Det var virkelig en ringe port, med sorte kanter hele vejen rundt om billedet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Le RoofLe RoofSkrevet 07/11-05 19:58 
Ingen tate :(
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
WehnerWehnerSkrevet 28/11-08 22:12 
Er der nogen, der ved, om Capcom Classics Collection 2 til Xbox er regionslåst? Den kom ikke i Europa, så vidt jeg lige kan se.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/02-09 20:30, rettet 04/02-09 20:30 
Det vil jeg også meget gerne vide :=?
Hoid to colony C05 where the computer is...
WehnerWehnerSkrevet 04/02-09 21:50 
Jeg fandt aldrig ud af det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 04/02-09 22:20 
Også mig!
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/02-09 22:45, rettet 04/02-09 22:49 
Ellers må vi skaffe en freeloader, hvis det findes...
Hoid to colony C05 where the computer is...
jaesjaesSkrevet 04/02-09 23:02 
Ellers kom den på PAL til PS2, til de der har sådan en mærkelig maskine.
nerosnerosSkrevet 04/02-09 23:05, rettet 04/02-09 23:05 
Jeps I know..Dejlig maskine ;-)
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 04/02-09 23:13 
...men der kan sikkert være gode grunde til at vælge Xbox-udgaven frem for PS2-udgaven, tænkte bare lige, at infoen skulle ud ;)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/02-09 12:28 
Jeg har lige ringet til xbox support og hun sagde der ikke var nogle spil der er regions frie, kan det passe :=?
Hoid to colony C05 where the computer is...
KTCKTCSkrevet 05/02-09 12:47 
Xbox support ved intet om noget som helst... Der findes nogle titler, som er regionsfri, men jeg ved ikke om der findes nogen komplet liste.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 05/02-09 13:01 
Jeg tænkte det nok, men hvad så med freeloader, kan de fåes til xbox :=?
Hoid to colony C05 where the computer is...
KTCKTCSkrevet 05/02-09 13:45 
Nej, der er desværre ikke noget tilsvarende. Så skal du til at softmodde, men der riskerer du også at blivet losset af Xbox Live...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig