X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Yuji Naka om bl. a. Ny Sega Hardware


Svar
JAAJAASkrevet 17/05-03 10:45, rettet 17/05-03 11:03 
Naka was asked whether he missed creating games on a proprietary Sega platform. Through his translator, he said, "yes, I miss that very much. Back then Sega was a little more idolised. When Sega is ready to do with it's own proprietary hardware platform, I will really, definitely want to work on it."

Somewhat shocked by this forward-looking statement, we asked, "Do you think that may happen?"

"In order to realise that, I am working really hard."

Tænk, tænk, TÆNK, hvis det skete. Det gør det sandsynligvis ikke, men håbet har man vel lov at bevare. Det er næsten for ondt af Naka at komme med sådanne kommentarer :/

Hele interviewet på nedenstående link.

Naka Interview
FanboyFanboySkrevet 17/05-03 16:11 
Ja det kunne være lækkert hvis det skete, lad os håbe på at Sega kan få styr på økonomien igen så de kan lave en ny konsol.

ALLESAMMEN KØB SEGA TITLER! KØB KØB! :)
majjohamajjohaSkrevet 17/05-03 18:31 
Det samme siger jeg håber virkelig meget på det køb segas ting
SoqratesSoqratesSkrevet 17/05-03 20:06 
Arghh, pleasure overload!!! Dette ville være rimeligt meget gud, dog kan jeg med ret stor sikkerhed vidst sige at en ny Sega konsol kun lavet af Sega er meget usandsynligt. Men hvis Sega ville teame op med Nintendo eller m$ ville det nok være lidt mere sandsynligt.
ValkyrieValkyrieSkrevet 17/05-03 20:18 
Jeg er enig i at SEGA må fusionere sig med et andet stærkt firma.... F.eks. en hardware maker:P

SEGA kan levere spillene.......

Og ang. SEGA ser Shinobi så ikke bare overfedt ud:O
Well crucify the insincere tonight...
SoqratesSoqratesSkrevet 17/05-03 20:20 
Shinobi, det har da været ude i US i laaang tid nu, efter hvad jeg husker fik det vidst også nogle ret så middelmådige reviews.
Per SPer SSkrevet 17/05-03 20:58, rettet 17/05-03 20:59 
Jo, Shinobi (PS2) er en kæmpe skuffelse. Selv Sega Saturn versionen er bedre end den her. Men det er bedre end Batman: Dark Tomorrow. ;p

Så hellere smide de gamle Shinobi klassikere på sin Megadrive igen..
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
OmenOmenSkrevet 18/05-03 01:59 
Jeg synes nu det er ok som et actionspil, men om det bærer Shinobi titlen med stolthed skal jeg lade være usagt...
Vote Ficus!
AssassinAssassinSkrevet 18/05-03 12:12 
Jeg er enig med Per i at Shinobi til PS2 er en stor skuffelse. Det er bare et actionspil som mange andre. Ang. ny Sega-hardware tror jeg Sega får meget svært ved at komme på markedet igen, da det efterhånden er mange år siden de har haft succes på hardware-fronten. Som tingene er nu, er det ikke rigtig plads til Sega. Måske hos hardcore-gamere, men hos mainstream-folket (dem som firmaerne lever af) har Sega nok ikke de store muligheder, især ikke når man ser hvor svært Nintendo har det.
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
SumezSumezSkrevet 18/05-03 15:34 
Assassin >
Jeg er enig med Per i at Shinobi til PS2 er en stor skuffelse. Det er bare et actionspil som mange andre.

Så lever det jo op til sine forgængere ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/05-03 19:50 
En Nintendo/Sega konsol ville være det optimale.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
majjohamajjohaSkrevet 18/05-03 19:52 
Ja det mener jeg også da de har siddet lang tid på markedet begge firmaer og ved en del om konsoller og konsollernes spil
SumezSumezSkrevet 18/05-03 19:56 
Så mangler vi bare nogen til at overbevise den om at sådan en maskine faktisk vil sælge :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SoqratesSoqratesSkrevet 18/05-03 19:58 
Jeg melder mig!!!
majjohamajjohaSkrevet 18/05-03 20:04 
Også jeg!
MarcKMarcKSkrevet 20/05-03 22:58, rettet 20/05-03 23:09 
At argumentere for en Sega/Nintendo-fusion er for mig at se dybt bizart og tangerer det blasfemiske!

Derudover kan det siges, at Sega netop har offentliggjort sit første årlige overskud i fem år: http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?section_name=pub&aid=1682
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/05-03 23:01 
Personligt er jeg ikke meget for ideen om at sega og nintendo laver en konsol sammen, men det er nok bare fordi jeg er lidt for meget af et sega-menneske.
Spiller nu: Phantasy Star IV
MarcKMarcKSkrevet 21/05-03 19:09 
"Sega Clarifies Naka Interview": http://games.kikizo.com/news/200305/051.asp
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/05-03 19:24 
ARG!!! FOR HELVEDE!!!
Satans til skide "translators" hvordan kan de dog få sådan et job?!
Spiller nu: Phantasy Star IV
JAAJAASkrevet 24/05-03 14:54, rettet 24/05-03 14:55 
Sega states that Naka was clearly speaking hypothetically about "working hard to realise" new Sega hardware.

Det var sådan set også det, jeg fik ud af den originale version - et ønske eller håb fra Nakas side - så jeg kan ikke se, at der skulle være tale om en oversættelsesfejl. Den eneste fejl var, at websitet lagde mere i Nakas udtalelser, end der egentlig var belæg for.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig