X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Mobilkøb


Reply Sortering
Wired NickyWired NickySkrevet 06/11-05 12:20, rettet 06/11-05 12:21 
Jeg har fået stukket nogen i penge i hånden i fødselsdagsgave, med en kontant besked om at de skulle bruges på en ny mobiltelefon.

Jeg har en forhistorisk Ericsson R600, og det siger nok noget om hvor meget jeg går op i mobiltelefoner generelt.

Jeg har kikkede efter telefoner til op 1000,- uden abonnement på mobilpriser.dk, og fundet denne Siemens. Er det et godt bud..?

Jeg går ikke så meget op i at skrive sms'er, tage billeder og den slags, så jeg regner at det skulle kunne lade sig gøre for under 1000,-


Siemens A65
Lunch is for wimps.
NaieraNaieraSkrevet 06/11-05 12:28 
Den her er bedre.


Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 06/11-05 12:37 
Nokia har en discount-tlf. med mange af de smarte nye ting (farveskærm, kamera, 16mb hukommelse, tri-band, gprs, wap, java, video-klip etc.) til kun 999,-. Det virker umiddelbart som det bedste køb til 1000,- uden abonnement.

Selvom du nok ikke går op i alle de ting, kan du ligeså godt få det med, når det nu kan gøres til prisen.


Nokia 3220
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ComradeComradeSkrevet 06/11-05 13:03, rettet 06/11-05 13:04 
Køb dog for guds skyld en Motorola V3 RaZr Black! Jeg mener faktisk at Telia har den på tilbud med Express så prisen efter 6 måneder bliver omkring 1200,-
Men så får du til gengæld også den fedeste telefon på markedet :-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/11-05 13:52 
Comrade>
Men så får du til gengæld også den fedeste telefon på markedet :-)

V3'eren er da langt fra markedets fedeste telefon :p

Den har et dårligt kamera, næsten ingen hukommelse, og indtil nu et meget dårligt pris feature forhold (men til 1200 kr. er det faktisk meget billigt).

Jeg ville foreslå en Nokia 6100. Det lyder nemlig som om, at du er mere interesseret i en "pure-phone" end et feature-monster.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KillercowKillercowSkrevet 06/11-05 14:05 
Tjah, selv om jeg følger relativt godt med, så kan jeg nu heller ikke finde en telefon jeg kunne tænke mig. Man er jo ved at drukne i ting, man ikke skal bruge og selv om man kan sige, at man lige så godt kan tage det med, så ved man jo godt, at jo flere features der sniger sig ind, jo flere fejl følger der med.

Jeg vil anbefale at gå ned i en butik og få demonstreret interfacet på nogle forskellige mærker og hvis du har mulighed for det, så test lyden. Prøv at skrive en sms for at se, om du kan lide måden ordbogen virker på. Det er i sidste ende de ting, du først og fremmest skal bruge telefonen på, så det kan lige så godt være de områder, der er i top.

P.t. har jeg en S-E T630 og den er jeg moderat tilfreds med. Så længe den ikke resetter, fordi der kommer et opkald mens bluetooth er slået til (den eneste "avancerede" feature jeg benytter på den).
ComradeComradeSkrevet 06/11-05 14:42 
Echelon VI>
V3'eren er da langt fra markedets fedeste telefon :p

Den har et dårligt kamera, næsten ingen hukommelse, og indtil nu et meget dårligt pris feature forhold (men til 1200 kr. er det faktisk meget billigt).


Den er da den fedeste, hvilken skulle være federe?

1200 kr. for en telefon med to farveskærme, VGA kamera og bluetooth som de vigtigste features er da kanon billigt.

Desuden er tasteturet laser skåret og ret lækkert ;-)

Som en sidste ting i hatten når telefonen nu kommer med Express, betyder det at du har fri SMS i 6 måneder :-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 06/11-05 14:56, rettet 06/11-05 14:57 
Min pointe var også at telefonen før i tiden, rent feature mæssigt var alt alt for dyr i forhold til hvad man fik for pengene.

Flot design er jo en meget subjektiv substans. Jeg bryder mig ikke specielt godt om V3 - selvom tasturet er laserskåret :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
MajorPMajorPSkrevet 06/11-05 22:14 
Comrade>
Den er da den fedeste, hvilken skulle være federe?

Samsung D-500.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 06/11-05 22:43 
Naiera>
Den her er bedre.

Enig med Naiera. Min kæreste har selv en Samsung SGH X450. Det er en velfungerende, no-nonsense, super let & super lille klaptelefon.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
NaieraNaieraSkrevet 06/11-05 22:53, rettet 06/11-05 22:59 
Præcis. Det er telefon uden for meget pjat. Og når der skrives lille, menes der dælme lille :)

MajorP>
Samsung D-500.

Aaad. Grimmeste design/koncept siden den der klamme og kæmpestore Nokia-telefon med kamera og cirkelformet tastatur.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MajorPMajorPSkrevet 08/11-05 18:23, rettet 08/11-05 18:26 
Naiera>
Aaad. Grimmeste design/koncept siden den der klamme og kæmpestore Nokia-telefon med kamera og cirkelformet tastatur.

Nu ejer jeg den selv, og synes den er super lækker. Jeg købte den efter at lave læst om den, og jeg må sige at det ikke overrasker mig hvorfor den er kåret som bedste telefon i 2005.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
ComradeComradeSkrevet 08/11-05 18:49, rettet 08/11-05 18:52 
Men designmæssigt, stadig langt fra Motorola V3 RAZR i sort efter min mening. Er ikke særlig vild med D 500 designet, den virker ret tyk at gå rundt med i lommen, men hva, det er jo klart når man er vant til V3 ;p

Skærmen og kameraet i D500 kan der ikke sættes en finger på, men så man jo vælge hvad der vægter mest når man skal have ny mobil tlf.

Hvis jeg var millionær havde jeg købt mig en Nokia 8800, den absolut mest stilfulde telefon på markedet, men samtidig også den hvor prisen kontra funktioner giver mindst mening.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 08/11-05 18:53 
Jeg står i samme situation, og har tænkt på den her - nogle der kan anbefale den?


SE K300i
ComradeComradeSkrevet 08/11-05 19:50, rettet 08/11-05 20:55 
Absolut ikke! Min fader har købt den for ikke så længe siden, og den er mildt sagt noget bras. Normalt synes jeg at et VGA kamera sagtens kan gå an, så længe billederne aldrig forlader telefonen, men da skærmen på K300i er så sindsyg ringe er kameraet fuldstændig ubrugeligt.

Knapperne er ret dårlige så derfor er den heller ikke speciel god til SMS.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Wired NickyWired NickySkrevet 14/11-05 20:46 
Til orientering:

Ja, jeg endte med at købe en helt anden, nemlig en Philips 755...
Lunch is for wimps.
RuneSPRuneSPSkrevet 14/11-05 20:55 
Helt klart D500 nu når budgettet ikke rækker til en D600 :D
NaieraNaieraSkrevet 14/11-05 21:14 
Wired Nicky>
Ja, jeg endte med at købe en helt anden, nemlig en Philips 755...

Tihi-fnis ;)


Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Wired NickyWired NickySkrevet 15/11-05 17:59 
Nu valgte jeg bevidst ikke at købe en total generisk Nokia eller Samsung, og jeg er glad for at eje en telefon som der ikke er milliard million andre der også har.

Jeg er ikke specielt interesseret i hvad der står i én bestemt amerikansk anmeldelse.
Lunch is for wimps.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 15/11-05 18:12 
Nu blev k300i'eren jo manet ned i jorden er jer - hvad så med en k500i?
NaieraNaieraSkrevet 15/11-05 18:52, rettet 15/11-05 18:53 
Wired Nicky>
(...) og jeg er glad for at eje en telefon som der ikke er milliard million andre der også har.

Sjovt man skal høre det argument så ofte. Det er nok det dårligste argument for at købe en "alternativ" telefon, jeg længe har hørt.

"Det er ikke en god telefon, men jeg kender ingen andre der har den". Nå.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Wired NickyWired NickySkrevet 15/11-05 19:14 
Hvis du er så forarget over det valg jeg har truffet som forbruger, så kan du vælge at vende den anden kind til.
Lunch is for wimps.
FourDFourDSkrevet 15/11-05 19:44 
Pfft hi-tech morons.. Der er jo intet der slår den gode gamle Nokia 3310! :P
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
HeroldHeroldSkrevet 15/11-05 19:59 
Hvis du er old-school er det 3210 - noob :P

Pie: Jeg har en k500i og er fuldt ud tilfreds - det er en langt bedre telefon end de tidligere S-E'er. Den har tjent mig godt til jeg skifter til 3G.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 15/11-05 20:10, rettet 15/11-05 20:11 
Jeg har også en, og er generelt tilfreds. Dog irriterer det mig, at lydstyrken for kameraudløser og mediaplayer (og vist nok en eller to andre ting), nulstilles hver gang, man starter dem, da lydstyrken er ret høj.

Dertil får jeg en fejl ca. hver femte gang, jeg åbner et link/site via GPRD WAP, men det kan måske være Telia, som er synderen. Opgavefunktionen er heller ikke vildt god, men det er sikkert ganske normalt for klassen/typen. Jeg havde en Nokia 6100 før, og den var ikke bedre på det punkt.
FourDFourDSkrevet 15/11-05 21:40 
Herold>
Hvis du er old-school er det 3210 - noob :P

Pie: Jeg har en k500i og er fuldt ud tilfreds - det er en langt bedre telefon end de tidligere S-E'er. Den har tjent mig godt til jeg skifter til 3G.

Pfft low-tech moron.. Man skal da have snake 2!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 01/01-06 13:42 
Det tog sin tid, og valget faldt på en X480 fra Samsung. God batterilevetid fortæller anmeldelserne, uden for meget tingel-tangel, og endda meget lille.

Elgiganten har den til 666,-, men mangler lidt facts omkring garantien (er ikke den store haj til det...). Har læst på Samsungs side hvad garantien indebærer, men kan ikke finde det skrevet hvor lang _tid_ garantien løber. Nogen der kan hjælpe?
HeroldHeroldSkrevet 01/01-06 17:04 
Well, er det garanti, skal det være defineret fra dem selv, da der ikke lovmæssigt er noget krav til længden af en sådan. Prøv evt. at tage kontakt til Samsung selv. De har en dansk afdeling med support, så vidt jeg ved.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Username
Password
Remember me