X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Titanic 4-disc SE


Reply
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/11-05 13:28, rettet 04/11-05 13:30 
Ja, så er den på vej her d. 9. Endelig en DVD-udgivelse, der kan være filmen bekendt. Og hvem ved, måske endda også 16:9 enhancement denne gang! Uhada!
Spøg til side: Jeg glæder mig pænt meget til den dumper ind af brevsprækken. Gælder det også for andre herinde?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
63 topic(s).
1 2 > »

Reply
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/11-05 13:28, rettet 04/11-05 13:30 
Ja, så er den på vej her d. 9. Endelig en DVD-udgivelse, der kan være filmen bekendt. Og hvem ved, måske endda også 16:9 enhancement denne gang! Uhada!
Spøg til side: Jeg glæder mig pænt meget til den dumper ind af brevsprækken. Gælder det også for andre herinde?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
3of193of19Skrevet 04/11-05 13:33 
En ny udgave af verdens mest overvurderede film... Jeg tror jeg springer over :)
Michael_Michael_Skrevet 04/11-05 13:34 
Er den blevet længere;)
NaieraNaieraSkrevet 04/11-05 13:44, rettet 04/11-05 13:45 
Jeg har aldrig set filmen, og denne udgivelse får ikke ændret på det faktum.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/11-05 13:45 
Sikke en gang dødbiddere ;)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Michael_Michael_Skrevet 04/11-05 13:45 
Så kan jeg jo godt afsløre følgende: Titanic rammer et isbjerg og synker.
NaieraNaieraSkrevet 04/11-05 13:47 
Den er i øvrigt udskudt en enkelt dag og stadigvæk i letterbox format.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/11-05 13:48 
Palmer Eldritch>
Så kan jeg jo godt afsløre følgende: Titanic rammer et isbjerg og synker.

Cameron kan vel ikke gøre for, at det er, hvad der sker :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
quadquadSkrevet 04/11-05 13:58 
Tilgengæld gjorde han det endnu mere ulideligt ved at strække det hele ud på 4 timer.
Michael_Michael_Skrevet 04/11-05 14:00 
DeluxScan>
Cameron kan vel ikke gøre for, at det er, hvad der sker :)

Selvfølgelig ikke. Han får det bare til at fremstå så ufatteligt kedeligt og langsommeligt;)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/11-05 14:02 
Titanic er jo ikke en actionfilm...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Michael_Michael_Skrevet 04/11-05 14:06 
Historien (sans Kate+Leo) er fascinerende og burde danne grundlag for god underholdning qua den dramatik der vel var allestedsnærværende for de mennesker som var ombord.

Filmen er, efter min mening, ikke god underholdning. Den er OK men ikke mere.
MadsMadsSkrevet 04/11-05 14:13 
DeluxScan>
Titanic er jo ikke en actionfilm...

Fremragende argument! Man kan simpelthen bedømme om filmen er kedelig eller interessant ved at kigge på genren ;)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
TurricanTurricanSkrevet 04/11-05 14:15 
DeluxScan>
Palmer Eldritch>
Så kan jeg jo godt afsløre følgende: Titanic rammer et isbjerg og synker.

Cameron kan vel ikke gøre for, at det er, hvad der sker :)


Næh det er rigtigt, men han kunne heller ikke gøre for at den mest avancerede robot i 1984, knap kunne klø sig i røven uden at bryde i brand.

Der mangler bare en 100 meter lang dræberblæksprutte i Titanic eller noget andet godt til at peppe den døde historie lidt op.
The Gods pause for a moment...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/11-05 14:29 
Mads>
Fremragende argument! Man kan simpelthen bedømme om filmen er kedelig eller interessant ved at kigge på genren ;)

Nej, men man skal jo ikke vente sig kæmpeblæksprutter eller gigantiske ildkampe i en film som Titanic. Det I kalder langsommeligt kalder jeg opbyggende :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/11-05 14:35 
Det jeg mener er, at Titanic er så meget mere end blot en film. Jeg vil kalde den halvt dokumentar og halvt kærlighedshistorie.
Alt er bare så gennemført, men det går selvfølgelig hen over hovedet på de fleste mainstreamere, der bare ser den for at se Leo og fede effekter.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Michael_Michael_Skrevet 04/11-05 15:02 
Tror mere det har noget at gøre med, at James Cameron nedprioriterer det vigtige (muligvis det dramadokumentariske) til fordel for effekter og en halvsløj og lidt utroværdig kærlighedshistorie. Jeg mener, hvad f..... sker der med Billy Zane?? Render han ikke rundt som revolvermand mens skibet er ved at synke?

Jeg tror en kæmpeblæksprutte el. evt. en gigantisk haj ville have hjulpet.
dRxLdRxLSkrevet 04/11-05 15:05 
Jeg kender én som anmeldte Titanic til 10/10 til en hedengangen webside der hed "konsollen". Kunne være spændende om han brød ind og lige opsummerede hvorfor Titanic er sådan en god film.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 04/11-05 15:08 
Jeg tror jeg dropper den 4-disk edition og bare stikke strikkepinde ind under mine knæskaller... det er mindre smertefuldt >;)
Michael_Michael_Skrevet 04/11-05 15:25, rettet 04/11-05 15:25 
..og hurtigere overstået.
MadsMadsSkrevet 04/11-05 15:38 
dRxL>
Jeg kender én som anmeldte Titanic til 10/10 til en hedengangen webside der hed "konsollen". Kunne være spændende om han brød ind og lige opsummerede hvorfor Titanic er sådan en god film.


Ham har jeg også hørt om
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
BeanoBeanoSkrevet 04/11-05 15:43 
LOL
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/11-05 15:47, rettet 04/11-05 15:50 
Palmer Eldritch>
Jeg mener, hvad f..... sker der med Billy Zane?? Render han ikke rundt som revolvermand mens skibet er ved at synke?

Enkelte vidner fortalte til sørforklaringen efter forliset, at de havde været vidne til regulære skuddueller ombord, da skibet sank. Bl.a. skulle tre mænd være 'skudt ned som hunde'. Udover Kate og Leo har jeg ikke observeret noget, som er direkte i modstrid med de historiske kendsgerginger. Om gunfights ombord så har noget på sig kan man jo ikke vide, men det er bestemt ikke grebet ud af den blå luft - f.eks. bliver den famøse bil i lastrummet vist i starten og spiller også en rolle senere.
Så det er ikke så urealistisk, som det ser ud... Cameron har bare vævet de historiske facts/rygter sammen i en utrolig historie.
I morgen skal jeg nok lave en collage, der måske får jer til at se lidt anderledes på filmen. Men har ikke tid nu, desværre.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
la0sla0sSkrevet 04/11-05 16:02, rettet 04/11-05 16:04 
Jeg ved ikke hvorfor filmen skal skydes så voldsomt ned. Jeg synes den er ret interessant, næsten. I hvert fald det at den er så simpel, hvis man ser på den er den jo skåret ind til benet, vi har en kærlighedshistorie, et forlis og så den yderliggende ramme, men kærlighedshistorien er jo skåret over en traditionel læst, og peger på den måde tilbage til andre film i den genre.

Det som er ultroligt, er at Cameron formår at få den til at holde, den er virkelig så simpel så man skulle tro det var løgn, og det er en stor kunst vil jeg mene. Det er meget straight lavet, så kan man måske som hankøn have problemer med kærlighedsgenren, men det behøver jo ikke være filmens skyld, at man er blokeret på det punkt :)

Jeg undgår den når den vises, fordi jeg forbinder den med det helvede det var dengang den kom ud, og Celine Dion skulle kværne løs igen og igen, og pigerne ikke talte om andet. Men jeg har set den, vist to gange, og vil ikke nægte at det er en effektiv og ret godt skåret storfilm. Som Bo Green-Jensen siger (i 90ernes bedste film) er det enten genialt eller banalt (hvis jeg husker rigtigt.

Faktisk tror jeg at mange der vil skabe en storfilm i genren kunne lære meget af strukturen i den her film (bagefter kunne de så se Den engelske patient som er helt anderledes (det kunne måske være interessant at lave studie over de to film overfor hinanden). :)
Hvad sker der?
RJKRJKSkrevet 04/11-05 16:06, rettet 04/11-05 16:11 
Man kan jo ændre mening mange gange på otte år og nå at blive klogere, men jeg er da glad for at kunne sige, at seneste gang jeg så Titanic - hvilket godt nok er nogle år siden - betragtede jeg den på samme, meget positive måde.

Omvendt finder jeg det sørgeligt og tåbeligt, at folk lader deres mening danne af, hvad der er populært eller ej. Jeg synes det er ynkeligt, at man nedrakker film som Titanic og LOTR, bare fordi de er blevet kæmpesucceser.

Jeg har ingen problemer med at kalde Titanic for en fremragende film. Jeg har heller ikke problemer med at sige, at jeg synes Leonardo DiCaprio leverede mange fremragende præstationer i sine tidlige år (fx What's Eating Gilbert Grape?). Selvom den slags ikke er "smart" eller "fint" at mene - det er jeg sådan set ligeglad med.

EDIT: Jeg har forresten stadig en Titanic-plakat hængende her på væggen ved siden af mig - ved siden af Fight Club og LOTR1 - samt en i mit biografrum - ved siden af Romeo & Julie, DiCaprio igen ;p - så det her er ikke noget jeg bare siger. Jeg synes virkelig godt om filmen, og skjuler det da ikke.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/11-05 16:11, rettet 04/11-05 16:11 
la0s>
Jeg undgår den når den vises, fordi jeg forbinder den med det helvede det var dengang den kom ud, og Celine Dion skulle kværne løs igen og igen, og pigerne ikke talte om andet.

Ja, det gav filmen et useriøst 'blockbuster' image, som den slet ikke fortjener.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
MadsMadsSkrevet 04/11-05 16:19 
Det er i sandhed ynkeligt at sige fra fordi en film (eller andet) er populær. I "Titanics" tilfælde er dette desværre en af de største årsager til at så mange siger fra, der kan dog sagtens argumenteres for at man ikke bryder sig om den uden at tænke på alle de irriterende piger der sang med på Celine Dion. At det er et kærlighedsdrama er selvfølgelig også en af årsagerne til at så mange drenge/mænd siger fra, hvilket også er sørgeligt.

Men i mine øjne er den for lang. Jeg har det i forvejen svært med episke film.
Historien er tilgengæld stort set altid banal i episke film? - banal eller genial, det er jo et svært spørgsmål, den overfladiske historie er som regel banal, om den så er genial kan man finde ud af ved at dykke ind under overfladen, jeg finder så desværre ikke rigtig noget dér i "Titanic".

Er enig med RJK i at DiCaprio er en fremragende skuespiller, der er ikke én film (af de jeg har set) hvor jeg kan sætte en finger på hans skuespil.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
Michael_Michael_Skrevet 04/11-05 16:25 
DeluxScan>
Ja, det gav filmen et useriøst 'blockbuster' image, som den slet ikke fortjener.

Næppe. Titanic er vel den definitive "Blockbuster" film nogensinde.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/11-05 16:25 
Mads>
Men i mine øjne er den for lang. Jeg har det i forvejen svært med episke film.
Historien er tilgengæld stort set altid banal i episke film? - banal eller genial, det er jo et svært spørgsmål, den overfladiske historie er som regel banal, om den så er genial kan man finde ud af ved at dykke ind under overfladen, jeg finder så desværre ikke rigtig noget dér i "Titanic".

Historien er autentisk - igen bortset fra kærlighedshistorien - personligt synes jeg det er fantastisk, at Cameron har modstået fristelsen til at smide nye, dramatiske sekvenser ind, men derimod har holdt sig strengt til historiens gang.
At historien dermed bliver banal viser måske bare, at sådan er det i virkeligheden?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/11-05 16:26, rettet 04/11-05 16:27 
Palmer Eldritch>
Næppe. Titanic er vel den definitive "Blockbuster" film nogensinde.

Hvis det ikke var for Celine og Leo, så havde Titanic levet et meget mørkere liv - der måske faktisk passer filmen bedre.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
la0sla0sSkrevet 04/11-05 16:33 
Ja DiCaprio er en dygtig skuespiller.

Nej historien er ikke kun banal i episke film, der kan være mange dybder. En af kvaliteterne ved Titanic er dog at den hverken er eller postulerer noget dybt.

Og misforstå mig nu ikke jeg synes filmen virkelig er god. Jeg er også tit irriteret over de strømninger der kan komme, såsom at noget skal kritiseres hvis det bliver for populært, og nej jeg mener ikke jante lov, men det skete, følte jeg med, LOTR og er sket ofte.
Hvad sker der?
RJKRJKSkrevet 04/11-05 16:41 
Jeg vil gerne medgive at længden er et "problem", men det kommer meget an på, hvordan man anskuer filmen. Det er klart at man ikke ret tit sætter sig ned og ser en film, der er de her 3-4 timer. Selv har jeg kun set den én gang på dvd. Og selvom det er et kvalitetstegn i mine øjne, at man kan se en film mange gange, så mener jeg ikke det behøves at være omvendt. Der er flere film jeg finder fremragende, som jeg kun har set en enkelt gang, og ikke har lyst til at gense, i hvert fald foreløbigt.

Alle der mener at Titanic er dårligt udført burde i øvrigt se Pearl Harbor, bare for at se hvordan man laver en rigtig dårlig film med omtrent samme koncept, indhold og budget.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/11-05 16:43, rettet 04/11-05 16:44 
Sjovt. Jeg have håbet på en Directors Cut a la Abyss med min. ½ times nye scener. Desværre kom den ikke.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 04/11-05 16:43, rettet 04/11-05 16:44 
RJK ->
Alle der mener at Titanic er dårligt udført burde i øvrigt se Pearl Harbor, bare for at se hvordan man laver en rigtig dårlig film med omtrent samme koncept, indhold og budget.

Men Affleck var da bomb i Phantoms!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KillercowKillercowSkrevet 04/11-05 16:48 
Jeg ville til enhver tid hellere se Pearl Harbor end Titanic. Og det er ikke fordi jeg ville nyde at se Pearl Harbor. I det mindste er halvdelen af Pearl Harbor fin actionunderholdning og i den anden del har vi Kate Beckinsale til at hjælpe os igennem rædslerne.

Titanic er bare en bittersød dramatisering af en tragisk begivenhed. Mere kvalmende hollywoodsk kan det næsten ikke blive (ja, Pearl Harbor falder ind under de samme kriterier, men i det mindste har den, som tidligere nævnt, sine lyspunkter).
KillercowKillercowSkrevet 04/11-05 16:49 
@Wehner

Phantoms ER da bomb ^_^
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/11-05 16:50 
Som du selv skriver:
Pearl Harbor = Action
Titanic = Drama
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Michael_Michael_Skrevet 04/11-05 16:54 
RJK>
Alle der mener at Titanic er dårligt udført burde i øvrigt se Pearl Harbor, bare for at se hvordan man laver en rigtig dårlig film med omtrent samme koncept, indhold og budget.

Jeg har det lige modsat. Selvom Pearl Harbor også er behæftet med al for lang spilletid, og indeholder et par faktuelle fejl, kan jeg langt bedre lide den end Titanic.
RJKRJKSkrevet 04/11-05 16:58 
Så er det jo godt at vi er forskellige... Heldigvis er flertallet af normale filminteresserede, anmeldere og Oscar-komité på min side i den sag... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Michael_Michael_Skrevet 04/11-05 17:00 
DeluxScan>
Palmer Eldritch>
Næppe. Titanic er vel den definitive "Blockbuster" film nogensinde.

Hvis det ikke var for Celine og Leo, så havde Titanic levet et meget mørkere liv - der måske faktisk passer filmen bedre.

Det ved jeg nu ikke. Blockbuster er positivt ment i min bog, og hvis der er en ting jeg har stor respekt for når det kommer til Titanic, er det at den så åbenlyst appellerer til næsten alle aldersgrupper, uanset køn.
Mht Celine og Leo vil jeg tro, at Celine hjalp filmen hvorimod filmen hjalp Leo. Hertil må jeg hellere lige sige at jeg har et yderst afslappet forhold til Celine Dion og synes at Leonardo Dicaprio er en god skuespiller.
Michael_Michael_Skrevet 04/11-05 17:03 
RJK>
Heldigvis er flertallet af normale filminteresserede, anmeldere og Oscar-komité på min side i den sag... ;)

Men Oscar-komiteen er vel stadig dybt korrupt..?;)
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 04/11-05 17:08, rettet 04/11-05 17:09 
Palmer Eldritch>
Jeg har det lige modsat. Selvom Pearl Harbor også er behæftet med al for lang spilletid, og indeholder et par faktuelle fejl, kan jeg langt bedre lide den end Titanic.

Jeg er sikker på, at Niels Frid har det på samme måde;)

Noget helt andet er så, at Titanic i mine øjne er lidt intetsigende. Det er en flot film, men det gør den vel ikke nødvendigvis til god underholdning.
På samme måde har jeg det med LOTR.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
la0sla0sSkrevet 04/11-05 17:21 
Pearl Harbor er et eklatant makværk, en stor skramlet film, der i hele sine form og historie er en stor aspireren efter at være følsom. Det hele falder bare fra hinanden, historien er simpelthen dårligt skruet sammen, persontegninger er flade og har ikke nogen interesse eller gnist. Man fornemmer tydeligt med den film, at Bay er langt mere interesseret i sine action-scener end i historien. Det er i hvert fald min følelse, og det er helt fair hvis andre er uenige.

Jeg vil blot mene at den film er et langt forsøg på at være en storfilm i den forstand at den så gerne vil, men aldrig gør det tilstrækkelige for at være andet end en halvhjertet bulder film. Bay kunne have droppet sine aspirationer efter at lave Titanic 2 og i stedet have gået efter actiondelen, have fokuseret kun på angrebet, og lavet en film nærmere Black Hawk Down end at ville forføre alle, og så ende med at forføre ingen (eller meget få). Det er min mening, og ja jeg synes den er så dårlig, at man bliver i tvivl om den har hjertet på rette sted, nej det er groft for det har den, men den virker meget tænkt og kalkuleret. Men det er selvfølgelig at læse motiver ind i den som ikke er der.
Hvad sker der?
Michael_Michael_Skrevet 04/11-05 17:22 
Kristensen>
Jeg er sikker på, at Niels Frid har det på samme måde;)

Det var ikke pænt sagt.
HeroldHeroldSkrevet 04/11-05 17:23 
Mine mest positive minde om Titanic er scenen hvor man ser patter, at DiCaprio dør til sidst, og at jeg var i seng med hende jeg var inde og se filmen med, da vi kom hjem fra biografen.

Nej, spøg til side. Jeg tror ikke jeg ville liste Titanic som en af de film jeg helst vil se igen inden jeg dør, men den var IMO ganske effektfuld og interessant første gang jeg så den. Den manglede bare flere ninjaer.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 04/11-05 17:27 
Herold>
Mine mest positive minde om Titanic er scenen hvor man ser patter...

"Med venlig hilsen Robert" :)
la0sla0sSkrevet 04/11-05 17:31 
Dolph>
Den manglede bare flere ninjaer.

YESSIR, Undermålere! Respektér Chuck Norris! 100% biipholes!

Hilsen Dolph
Hvad sker der?
DarkenDarkenSkrevet 04/11-05 23:21, rettet 04/11-05 23:22 
haha nogle fine indlæg her tilsidst =D

Jeg bryder mig ikke specielt meget om Titanic pga jeg var meget (og jeg mener MEGET) fasineret af historien da jeg var barn (det er blevet noget mindre med tiden). Dokumentar, bøger og museums genstande (det der skibs museum, hvad det nu end hedder inde i KBH havde et tema om det for ret mange år siden) osv. Så for mig var selve skibet vigtigere end den der "romance" som kunne være puttet ind i hundredvis af andre film. Jeg rater også filmen til at være ok, bestemt ikke dårlig, men jeg savner mere focus på det generelle. (men det handler jo om hvad og hvor man vil hen med filmen.)


Og ja Phantoms er vildere! Som stor Koontz (og King) fan, var jeg meget imponeret over hvor godt den er filmatiseret.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
BlossomBlossomSkrevet 05/11-05 09:55 
Hvis jeg må give mit besyv med, så synes jeg at Titanic er en utrolig smuk film..

En film der efter min mening skildrer det eventyr og den mystik der omgav skibet i sin tid på en fantastisk måde.

Jeg har også tidligere været meget interesseret i historien om Titanic, og kan da tilføje at filmen absolut ikke blev dårligere af, at jeg efterfølgende så Ghosts of the abyss, som er (mener jeg.. uden at kunne huske det 100%) instruktørens dokumentarfilm om et sidste besøg på det nedsunkne Titanic efter filmens tilblivelse, og han fortæller også meget om hans forudgående arbejde med Titanic inden han lavede filmen.. Inklusive neddykninger til skroget osv..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
quadquadSkrevet 05/11-05 13:30 
Men kan realistiske kulisser virkelig danne en film som fortjener X(x) Academy Awards og 6 stjernede-anmeldelser? Ingen modstrider Camerons forarbejde, derimod hans evne til at omsætte det til seværdig underholdning. Med sådan et budget havde mulighederne for alle tiders største skildring af Titanics forlis været muligt, i stedet for skal vi afspises med en forudsigelig kærlighedshistorie hvor Titanic reelt bliver sat i baggrunden. Reaktionerne hos befolkningen før, under og efter Titanics rejse havde givet et historiemæssigt perspektiv der ikke var indskrænket af én gammel dames fortællinger i en ubåd.
63 topic(s).
1 2 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me