X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Kick Off 2 el. Sensible Soccer


Reply
Michael_Michael_Skrevet 01/11-05 20:35 
Hvad var bedst og hvilken platform var den definitive til begge spil?
dRxLdRxLSkrevet 01/11-05 20:38, rettet 01/11-05 20:41 
OMG nu bryder helvede løs! ;-)

/slips into flame retarding garments
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KillercowKillercowSkrevet 01/11-05 20:59 
There can be only one.

Amigaen havde naturligvis de bedste versioner af begge spil.

Derudover blev jeg personligt aldrig venner med Kick Off 2 (etteren var sjovere). Sensible all the way (det er endda ikke så mange år siden jeg prøvede det for første gang).
JAAJAASkrevet 01/11-05 21:06, rettet 01/11-05 21:06 
Kick Off 2 var godt, men Sensible Soccer var ganske enkelt bedre. Og ja, de skulle selvfølgelig spilles på Amiga :P
Michael_Michael_Skrevet 01/11-05 21:16, rettet 01/11-05 21:18 
Havde selv Kick Off 2 på Atari ST, men fik vist aldrig lært Sensible nærmere at kende på hverken Amiga el. ST.

Kom de ikke også senere på nogle 16-bit konsoller eller var det kun Sensible Soccer?
KillercowKillercowSkrevet 01/11-05 22:22 
Jeg har bl.a. Kick Off til SNES. Et ganske rædsomt spil, der så godt som intet har med "den ægte vare" at gøre.

Men ja, begge spil spredte sig en del på både 8 og 16-bit formater. Mest Sensible.
crying outcrying outSkrevet 01/11-05 22:29 
kort : Amiga, og Kick Off 2.
Jusqu'a ici tout va bien....
silverstarsilverstarSkrevet 01/11-05 22:54 
Bedste platform: Amiga
Bedste spil: Sensible Soccer

Jeg blev aldrig rigtig gode venner med styringen i Kick Off 2, den var derimod perfekt i Sensible.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
crying outcrying outSkrevet 01/11-05 22:56, rettet 01/11-05 22:57 
silverstar>

Er der noget galt med tiden her ??
edit: siger 22.56 - er kun 22.53 ;)
Jusqu'a ici tout va bien....
MrCaseMrCaseSkrevet 01/11-05 23:50 
Orh hvor er det en vigtig tråd!

Sensible til Amiga. Jada!

...mest fordi at Kick-off 2 var for advanceret til mig *flovt smil*
Have you considered sucking less?
JmogJmogSkrevet 02/11-05 01:16, rettet 02/11-05 01:17 
Kick Off kørte så hurtigt at det i højere grad blev et spørgsmål om reflekser end noget andet. I Sensible Soccer havde man overblikket og kunne spille mere strategisk. For mig gav det en bedre fodboldoplevelse. Det var en fantastisk følelse at spille udenom alle modstanderne fra den ene ende til den anden ved konstant at spille medspillerne på de rigtige tidspunkter.
SyrefoxSyrefoxSkrevet 02/11-05 12:40, rettet 02/11-05 12:40 
Jeg holder på Kick Off 2 på Amiga, mine venner og jeg havde mange drablige turneringer. Spillede det også meget til computer træf, kan huske jeg skulle møde den bedste fra en nabo by, og bankede ham 9-0, jo det var tider. Sensible spillede jeg også, men det var Kick Off 2 som var nr. 1 efter min og mine venners smag.
RJKRJKSkrevet 02/11-05 15:34 
Personligt kunne jeg bedre lide Goal! - det reelle Kick Off 3 - end Kick Off 2. Og selvom jeg har spillet mest Sensi, så er jeg glad for begge serier, som er meget forskellige. Den første meget mere action, den sidste mere taktik.

At Amiga-versionerne er bedst er vel indiskutabelt (rent faktisk noget af det eneste jeg også har spillet på pc...).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Username
Password
Remember me