X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rygte: Gitaroo Man 2 til PS2


Svar
3of193of19Skrevet 01/11-05 14:04 
EGM skriver i deres rygte kolumne i den aktuelle udgave at GM2 skulle være i udvikling og at det endda skulle få en release i USA...

Det ville jeg blive enormt glad for. Jeg ELSKER Gitaroo Man. iNiS er et studie jeg vil holde nøje øje med i fremtiden.
JmogJmogSkrevet 01/11-05 14:16, rettet 01/11-05 14:16 
Uuuuhh, det lyder godt. Inis kan ikke lave for mange spil. Forhåbentlig kommer der en PAL-udgave. Ja, det gælder i øvrigt også Guitar Heroes, men det er nok endnu mindre sandsynligt.
BeanoBeanoSkrevet 01/11-05 14:35 
Mon ikke Guitar Heroes kommer i Europa ?

Trods alt mere main stream og vest-orienteret :)
BeanoBeanoSkrevet 02/11-05 08:37 


Guitar Hero 9.0 på GameSpot :)
SumezSumezSkrevet 02/11-05 09:40, rettet 02/11-05 09:45 
Det vil jeg da også formode det gør, det er jo amerikansk udviklet.

edit: Gad vide om man kan bruge de gamle guitar controllers til PS1 med Guitar Heroes.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
quadquadSkrevet 02/11-05 15:04 
Men ingen formodninger om kvartalsudgivelse?
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 02/11-05 18:16, rettet 02/11-05 18:17 
Jeg håber da virkelig Guitar Heroes kommer hertil, det ser herligt ud det spil.

En efterfølger til Gitaroo Man lyder også godt i mine ører.
(...)
SumezSumezSkrevet 03/11-05 00:54 
Jeg har svært ved at gennemskue hvordan Guitar Heroes fungerer, men i mine øjne, ligner det bare fuldstændig Guitar Freaks?
Det kan dog ikke passe, da GF er et forfærdeligt spil.. eller i hvert fald ekstremt svært.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
quadquadSkrevet 03/11-05 01:19 
Det lyder GF på en prik - et spil jeg har fundet meget underholdende, men naturligvis også ekstremt svært.

5 strenge vertikalt i skærmen, farveklatter kommer ned af skærmen, når de når bunden skal du trykke på pågældende farve og flippe lidt med "strengen" i midten. Det vigtigste ved denne udgivelse må være at sangene er velkendte og derfor appelerer til et meget bredere publikum - samt af indlæringskurven skulle være passende med de udfordringer spillet giver dig. Altså du bliver ikke sat over en sang, som er umulig på det stadie af indlæringen du befinder dig på.

Desværre ikke first-hand impressions, men derimod draget ud af reviews og diverse forumposts.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig