X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360 - kun bundles?


Svar
JmogJmogSkrevet 01/11-05 13:54 
Kunne godt se ud til, at det bliver svært at finde nogen, der sælger konsollen alene:

On top of that, the retailers must agree to sell a minimum of 2 games per console.

Nu ved vi selvfølgelig ikke, om det samme vil være tilfældet herhjemme, men det ville da undre, hvis det kun var i Norge, at MS havde de krav.

Link...
BeanoBeanoSkrevet 01/11-05 14:12 
"Microsoft Norway even said them selves that they’re gonna use the ‘Sold Out’ as a marketing strategy to hype the console."

Surprise :)
HeroldHeroldSkrevet 01/11-05 14:30 
Jeg er lige ved at prøve at få fat i nogen der kan be- eller afkræfte. Jeg satser på et "Ingen kommentarer". :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 01/11-05 14:33, rettet 01/11-05 14:33 
Næppe nogen bekræftelse man vil få - uanset hvad :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/11-05 15:00 
Jeg er ikke blevet tvunget til at bestille bundles, men de kan jo nå at lave det om...
RitesRitesSkrevet 01/11-05 15:15 
Tvinger de en politik ned over butikkerne, at de skal sælge bundles, eller "bare" at butikkerne skal bestille 2 spil hjem for hver maskine?
» a winner is you «
HeroldHeroldSkrevet 01/11-05 15:18, rettet 01/11-05 15:19 
Reelt siger artiklen at de skal sælge alle 20 maskiner på dag 1 + 2 spil per maskine. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/11-05 15:21 
Tror sgu ikke den holder i byretten, så...
RitesRitesSkrevet 01/11-05 15:24 
Herold>
Reelt siger artiklen at de skal sælge alle 20 maskiner på dag 1 + 2 spil per maskine. :)

Jaja, men det er i teorien butikkens problem?

De tvinger ikke butikkerne til at nægte at sælge til en kunde, hvis denne ikke vil købe to spil på samme tid?
» a winner is you «
HeroldHeroldSkrevet 01/11-05 15:36, rettet 01/11-05 15:42 
Nej, men de påtvinger reelt kunderne et bundle, hvis det passer. Det betyder ikke noget for EB Games, der måske bare kan sige: Jamen, så sælger vi ikke jeres maskine. Men for Krede, der kører en shop hjemme fra garagen i Ringsted, ville det selvfølgelig være et problem, da de ikke behøver at sælge ham nogen maskiner.

Anywho, jeg har lige snakket med Kristian Sveigaard fra MS i Danmark, og han siger at Norges strategi nok nærmere ligner den danske, der kort fortalt går ud på at fordele maskinerne fair. Altså: Kæder der vil have 100 maskiner og ingen spil bliver nedpridoriteret i forhold til kæder der vil have 100 maskiner + spil + grej. Og at de selvfølgelig ikke kommenterer rygter, så han reelt kun kunne fortælle mig hvordan det hænger sammen herhjemme.

Edit: Ævl :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig