X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Den store Apple-tråd


Reply
MajorPMajorPSkrevet 01/11-05 12:37 
Nu bestilte jeg min iMac G5 i går, og fik lige idéen til at Mac-brugere herinde kunne anbefale programmer og lignende i denne tråd.

Det var det eneste, så skyd løs... :-)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
2'159 topic(s).

Reply
millenniummillenniumSkrevet 18/01-13 17:21 
Tak. Jeg tænkte også, at hvis jeg købte en Extreme, så kunne jeg koble Express til anlægget og bruge den primært til musik. Og så har jeg jo en stor USB harddrive, så hvis det kan blive en hjemmebygget TimeCapsule, er det kun positivt. :)
The medium is the message.
la0sla0sSkrevet 19/01-13 10:39, rettet 19/01-13 10:41 
Det var også mit setup indtil min express døde. Men den skal næsten være et separat netværk, så du ikke sænker hastigheden på alt. Du kan selvfølgelig også bare koble din atv til et anlæg og den vej igennem have airplay.

Hvis du så vil meganørde og har en ATV2 (3eren er ikke jailbreaket), kan du jailbreake den, og smide dine DVDers video_ts folder på disken, så du kan se dem på TVet via din ATV2.
Hvad sker der?
nerosnerosSkrevet 20/03-13 22:54, rettet 20/03-13 22:55 
Jeg har to opdateringer tilgængelige, men jeg vil ikke opdatere tror det er noget fusk!? Hvordan sletter jeg disse gider ikke have dem stående med et lille rødt 2 tal på mit App store ikon?! :-( Jeg bruger Lion 10.8.3. Jeg vil bare gerne have rent bord under mine opdateringer og ingen hængepartier.
Bashful Neophyte
la0sla0sSkrevet 20/03-13 22:58 
Hvad skulle de indeholde? Der er ingen grund til at frygte noget, hvis det er på App Store.
Hvad sker der?
JmogJmogSkrevet 20/03-13 23:47 
neros>
Jeg har to opdateringer tilgængelige, men jeg vil ikke opdatere tror det er noget fusk!? Hvordan sletter jeg disse gider ikke have dem stående med et lille rødt 2 tal på mit App store ikon?! :-( Jeg bruger Lion 10.8.3. Jeg vil bare gerne have rent bord under mine opdateringer og ingen hængepartier.

Som Laos siger, de KAN ikke være fusk. Der er kun to ting der kan komme via appstore automatisk:
Systemopdateringer fra Apple
Opdateringer/patches til Apps hentet fra Appstore

Hvorfor tror du der er noget galt med lige disse opdateringer?
nerosnerosSkrevet 21/03-13 23:55, rettet 21/03-13 23:56 
Ok f.eks vil den have jeg skal opdatere Angry Birds spillet? Jeg ejer ikke det spil og trykker jeg på opdater kommer en menu frem hvor der står et Apple id : asdfff2011@mail.ru og så vil den have et password.

Altså hvordan kan min computer mene den skal opdatere noget jeg ikke har?
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/03-13 00:54, rettet 22/03-13 00:56 
Det er fordi du er logget ind med apple ID asdfff2011@mail.ru som har købt Angry Birds, lyder det som.
Du burde kunne se hvilket Apple ID du er logget ind med i øverste højre hjørne hvis det er ligesom iTunes.
BeanoBeanoSkrevet 22/03-13 09:47 
Det lugter af noget malware som har ændret Apple ID indstillingen i OSX?
SumezSumezSkrevet 22/03-13 09:54 
asdfff2011@mail.ru lyder ikke helt stuerent
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 22/03-13 11:54, rettet 22/03-13 12:08 
Det lugter langt mere af at du har et stykke jysk software, som snyder med AppStore identifikationen.
Hvad sker der?
HeroldHeroldSkrevet 22/03-13 15:36 
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 22/03-13 19:35 
Hmm..

:-(
Bashful Neophyte
PlaykidPlaykidSkrevet 22/03-13 22:16 
Min iPhones IOS er blevet glitchy, og jeg kan ikke hente Apps eller opdateringer, eller i det hele taget kommunikere med iTunes. Den eneste backup jeg har indeholder fejlen. Jeg har naturligvis forsøgt genstart, lukke apps, logge af/på iTunes.
En frisk installation afhjælper problemet, men jeg mister så alle beskeder og kontakter. Er der en måde at hive dette ud af telefonen, gratis, og efterfølgende putte det tilbage efter man har gendannet telefonen?
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 23/03-13 06:13 
Har du forsøgt at indlæse din backup efter "gendannelse som ny"?
What is the Matrix?
PlaykidPlaykidSkrevet 23/03-13 09:41 
Ja, det var derfor jeg skrev der var fejl på sikkerhedskopien ;)
Spiller nu: Halo 3
JmogJmogSkrevet 23/03-13 13:34 
Playkid>
Min iPhones IOS er blevet glitchy, og jeg kan ikke hente Apps eller opdateringer, eller i det hele taget kommunikere med iTunes. Den eneste backup jeg har indeholder fejlen. Jeg har naturligvis forsøgt genstart, lukke apps, logge af/på iTunes.
En frisk installation afhjælper problemet, men jeg mister så alle beskeder og kontakter. Er der en måde at hive dette ud af telefonen, gratis, og efterfølgende putte det tilbage efter man har gendannet telefonen?

Jeg ved ikke lige med beskeder, men kontakter kan du jo gemme i skyen hvis du slår icloud til.
PlaykidPlaykidSkrevet 23/03-13 15:17 
Det har du da ret i, så er der kun beskeder jeg skal have fundet en løsning på :-)
Spiller nu: Halo 3
PlaykidPlaykidSkrevet 24/03-13 08:35 
Jeg fandt frem til noget software der hedder iBackupbot og icopybot som skulle kunne klare det. Desværre brød programmet sig dog heller ikke om den backup jeg har, og kunne ikke eksportere mine beskeder.
Derfor vælger jeg at starte på en ny installation.
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 24/03-13 12:36 
Playkid>
Ja, det var derfor jeg skrev der var fejl på sikkerhedskopien ;)

Kiggede efter "sikkerhedskopi" i dit oprindelige indlæg men missede backup :)
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 09/04-13 17:57, rettet 09/04-13 18:03 
Nogen Mac ejere som har prøvet at købe SteelSeries gaming mus til Mac?

Jeg købte en Sensei Raw, fordi der på bagsiden stor Mac kompatibelt.
Fra deres downloadliste (som de henviser til i manualen) er der dog kun Windows engine.

Jeg kan så finde en anden side med download til Mac: http://steelseries.com/g/steelseries-engine
Driveren downloades fint, men den kan ikke registrere musen og jeg kan ikke updatere firmware med deres tool.

Har på fornemmelsen af mac ikke er så højt prioriteret.

Kan det være noget med USB porten? Jeg kan se i Systemprofilen at musen kan læses.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 14/04-13 16:08 
Jeg står og skal have et nyt battery til min MacBook, og regner med at købe Apples eget til 999,-

Men jeg ser at andre sites sælger uofficielle batterier til MacBooks, til næsten halvdelen af prisen.

Er der nogen som har erfaringer med disse? Det er mit første laptop-batteri-indkøb ever.
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 14/04-13 19:12 
jeg ville holde mig til originale batterier, selvom jeg ikke personligt har kendskab til de uoriginale ditto.

Men hvis du vælger at kaste dig over uoriginale, skal du sørge for at batteriet har samme kapacitet (mAh).
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 10/06-13 13:22 
Hvis man har Apple TV kan WWDC keynoten (iOS7 fremvisning, etc.) ses på den fra kl. 19.00 i dag.

http://www.macrumors.com/2013/06/10/apple-to-stream-live-video-of-wwdc-2013-keynote-to-apple-tv/
JmogJmogSkrevet 10/06-13 13:31 
Ville gerne se den, men det er godt nok ærgerligt at den er lagt samtidig med Microsofts E3 konference. Den er jeg trods alt mere spændt på at se.
SonicSonicSkrevet 10/06-13 14:04 
Virker det stream mon også med en ATV2 der er jailbroken, og uden deres nyeste OS? :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
AmbyAmbySkrevet 10/06-13 14:26 
The live stream will also be available on Apple’s website and iOS devices.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SonicSonicSkrevet 10/06-13 14:51 
Ingen ko på isen :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
PlaykidPlaykidSkrevet 10/06-13 19:57, rettet 10/06-13 20:30 
Opdaterede Mac Book Airs og Mac Pro.

Edit: iOS 7 ser lækkert ud :-)
Spiller nu: Halo 3
SonicSonicSkrevet 10/06-13 20:35 
iOS 7 ser super lækkert ud ja :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 10/06-13 20:36 
Sexy men ingen profiler... endnu :)
SonicSonicSkrevet 10/06-13 20:47 
Profiler?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
PlaykidPlaykidSkrevet 10/06-13 20:48 
Beano mener ligesom at man kan have flere brugere på en PC :-)
Spiller nu: Halo 3
SonicSonicSkrevet 10/06-13 20:49 
Er det noget man har brug for på en telefon?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 10/06-13 20:49 
Nummerli, naturligvis mest relevant på iPad :)
SonicSonicSkrevet 10/06-13 20:50 
Nobody touches my goddamn iPad :D Bruger den som portfolio, til nogle ting ihvertfald :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 10/06-13 20:51 
Automatisk updates af apps, endeligt :)
SonicSonicSkrevet 10/06-13 20:58 
Jeps, der er noget at glæde sig til da.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
PlaykidPlaykidSkrevet 10/06-13 21:04 
Mit feed frøs, har de annonceret en dato på iOS7?
Spiller nu: Halo 3
SonicSonicSkrevet 10/06-13 21:08 
This fall. Beta idag for udviklere. Vores konto er desværre inaktiv pt :(
Parental Advisory: Explicit Lyrics
PlaykidPlaykidSkrevet 10/06-13 21:11 
Nice! :-)
Spiller nu: Halo 3
SonicSonicSkrevet 11/06-13 10:36 
Btw, jeg fandt idag ud af, at man sagtens kan installere betaen, uden en dev account, hvis man ønsker at se det nye OS. Bare shift-click på update i itunes, og vælg ipsw filen til ios 7.

Det er indtil videre ganske fantastisk. Er sgu lettere imponeret.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 11/06-13 14:27 
Selv Nintendo har indført profiler på deres WiiU, fordi de har opdaget hvor røv irriterende det er, at forskellige brugere fucker rundt i hinandens save games og preferences. iPad er noget som lystigt bliver delt med børnene, når forældrene har brug for et øjebliks ro. :)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 11/06-13 14:30, rettet 11/06-13 14:30 
Sonic>
Btw, jeg fandt idag ud af, at man sagtens kan installere betaen, uden en dev account, hvis man ønsker at se det nye OS. Bare shift-click på update i itunes, og vælg ipsw filen til ios 7.

Kræver det ikke man har den fil? :D
SonicSonicSkrevet 11/06-13 14:37 
Det gør det naturligvis ;)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 28/07-13 09:05, rettet 28/07-13 09:05 
Jeg har et problem for de Mac kyndige: Jeg prøver at kopiere mit iPhoto Library til et USB 64GB Flash Drive fra Kingston. Der er masser af plads. Men efter et par minutter stopper kopieringen, fordi en eksisterende fil med samme navn ligger på drevet. Som om kopieringen for et øjeblik "bremser", skaber en halvfærdig fil på drevet og så prøver at fortsætte.

Jeg har også en 500GB WD drev, som den 12GB iPhoto Library fil uden problemer kan kopieres over på.

Det var egentlig meningen jeg ville samme det voksende billedarkiv på Kingston drevet, men det bliver lidt svært.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 28/07-13 10:44 
Har du prøvet at reformattere den?
j/k
enfenenfenSkrevet 28/07-13 12:03 
Du kan kun kopiere et iPhoto bibliotek til et medie i Journal formatet. Det skyldes måden iPhoto er opbygget.
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 28/07-13 12:45 
Ah, tak. Det var svaret. :)
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/09-13 21:41 
iOS7 på iPhone 4S kan ikke anbefales. På trods af et mere simpelt look så kører det hele klart dårligere end tidligere. Mange animationer hakker ret voldsomt hvor alt før var totalt flydende.

Håber de fikser det for den slags giver mig om noget tør hals. Telefonen er slet ikke lækker at bruge længere :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 20/09-13 22:27 
Så er det måske på tide at du indser kvaliteten af en Galaxy;-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
2'159 topic(s).

Login for at besvare
Username
Password
Remember me