X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Xbox Core pænest


Reply
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/11-05 10:38, rettet 01/11-05 10:39 
Hmm... Jeg er lidt skuffet over, at disc-drevet på den 'store' Xbox360 er gråt fremfor hvidt, ligesom det er på Core-systemet - og det synes jeg altså er langt pænere. Faceplates hjælper ikke, da de åbenbart ikke inkluderer drevets forside.
Skulle man nappe en Core i stedet?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/11-05 10:45 
Er HDD, wireless controller og det andet som følger med den store pakke vigtigere, end farven på dvd-drevet?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KeenKeenSkrevet 01/11-05 10:45 
Jeg kan faktisk godt lide det grå drev, det giver lidt mere kontrast, så den ikke ser så kedelig ud...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/11-05 10:52 
PalleJensen>
Er HDD, wireless controller og det andet som følger med den store pakke vigtigere, end farven på dvd-drevet?

Jeg vil alligevel have ledningscontroller, men nej, selvfølgelig er der penge at spare - det irriterer mig bare lidt, at jeg på den måde er nødt til at tage den 'grimme' model.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 01/11-05 10:53, rettet 01/11-05 10:56 
Er skuffen ikke blank sølv/krom på non-core udgaven ?

Edit: kigger man på nedenståede billeder, ser skuffen altså ud til at være sølv.


Link
SumezSumezSkrevet 01/11-05 10:55 
Jeg synes den ser sort ud? Men jeg er enig med Keen, jeg synes også den er pænere sådan.

Iøvrigt fantastisk med deres pro-pakke for hardcore gamere.. som STADIG kun indeholder én controller. Hvornår lærer de?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 01/11-05 11:01 
Syntes nu deres "Xbox 360 System" pakker indeholder masser af "tilbehør" til pengene og sku' fair nok man selv skal købe en ekstra controller. Trods alt ikke alle der får brug for en sådan på dag 1, så hvorfor tvinge folk til at købe en.

Dog trals at vi Europæere snydes for remoten i pakken når amerikanerne får den :(
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/11-05 11:11, rettet 01/11-05 11:11 
Er der ingen remote i Pro-pakken i EU? Sikker?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 01/11-05 11:13, rettet 01/11-05 11:18 
Ja

Blev f.eks. nævnt af Major Nelson for nyligt og kigger man på beskrivelsen af "pro" pakken, mangler den også mens den står som "bonus" på US siden.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/11-05 11:16, rettet 01/11-05 11:16 
Sikke noget crap.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JmogJmogSkrevet 01/11-05 11:17 
Amazon.co.uk lister da ellers remoten som medfølgende tilbehør. Det gør Play også.
BeanoBeanoSkrevet 01/11-05 11:19 
Sikkert en fejl fra deres side...
JmogJmogSkrevet 01/11-05 11:28 
Er det også en fejl fra Microsofts side? :-)

Media Remote – som introduktionstilbud vil man – i en begrænset periode – kunne erhverve Xbox 360-pakken inklusive denne fjernbetjening, der gør det bekvemt at afspille dvd, film og musik via Xbox 360-konsollen. Med fjernbetjeningen kan man desuden betjene Windows XP Media Center Edition 2005-baserede computere.

Hvor har du læst, at vi ikke får den i EU?


Link...
BeanoBeanoSkrevet 01/11-05 11:42, rettet 01/11-05 11:44 
Jmog>
Hvor har du læst, at vi ikke får den i EU?

Læs min tråd lidt længere oppe på siden.

Som jeg kunne forstå i Major Nelson's Podcast (1½ uge gammelt) så var det noget som var ret nyt at den ikke kom i Europa. Pressemeddelelsen er noget ældre.
JmogJmogSkrevet 01/11-05 11:45, rettet 01/11-05 11:46 
Hjælper ikke meget, når man ikke aner, hvem Major Nelson er ;-)

Nå, men selv hvis den virkelig ikke kommer i EU, så er det da til at leve med, når der er en trådløs controller med.
BeanoBeanoSkrevet 01/11-05 11:49, rettet 01/11-05 13:32 
Jmog>
Hjælper ikke meget, når man ikke aner, hvem Major Nelson er ;-)

Hvilken sten lever du under? ;)

Links :
http://www.majornelson.com
http://www.xbox.com/en-US/community/personality/directorscut/default.htm
SumezSumezSkrevet 01/11-05 12:40 
Jeg-er-ikke-en-håbløs-fanboy-stenen? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 01/11-05 12:46 
Hvordan forklarer MS logisk at der er forskel på pakkerne i US og EU?

Det ser ganske rigtigt ud til, at der er forskel på Hardcore og Basis pakkerne, men det er da lidt underligt.
Der er jo fuldstændig det samme inden i.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
JmogJmogSkrevet 01/11-05 13:30 
Beano>
Hvilken sten lever du under ? ;)

Aha. Nå, men hvad sagde han helt præcist? Blev det begrundet?
BeanoBeanoSkrevet 01/11-05 13:35, rettet 01/11-05 13:40 
Sumez>
Jeg-er-ikke-en-håbløs-fanboy-stenen? :P

Første gang jeg er blevet kaldt en Xbox fanboy ... wow :)
Troede bare alle viste hvem Major Melson var.

Jmog, det blev nævnt i forbindelse med medie faciliteterne at remoten ikke var med i pakken i Europa.
Blev også nævnt i et lidt ældre video interview jeg så for nogle uger siden.

MEN det passer vist ikke alligevel... for ved at grave mere fandt jeg følgende :
http://www.xbox.com/da-DK/hardware/xbox360/packages.htm

Så der er jo godt "nyt" :)
KTCKTCSkrevet 02/11-05 00:51 
Nu har jeg så set dyret i virkeligheden, og dvd-lågen er skinnende metalfarvet, og det ser IMO ganske pænt ud.

MS snakkede om at de første købere i landet ville få remoten med, altså kommer den med i pakkerne i begrænset antal.
Jeg tager naturligvis intet ansvar i sagen, men det var hvad de selv sagde til præsentationen.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 02/11-05 00:56, rettet 02/11-05 00:56 
Nærmere bestemt sagde de vist 80% af pakkerne i første sending? Men det er jo alligevel ikke den rigtige remote - bare sådan en mini-udgave. I hvert fald som jeg forstod det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Username
Password
Remember me