X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R 3.1 - Hvad sker der


Svar
RJKRJKSkrevet 16/05-03 20:46, rettet 16/05-03 20:46 
En mini som-det-sker reportage fra træffet. Når jeg eller andre lige får tid...

Vi har lige spillet 10 player Saturn Bomberman på storskærm. Singleplayer eller hold - jeg styrede for vildt :)

Specielt ydmygende var en 6-0 holdsejr sammen med blandt andet Sumez mod blandt andet Fizban, Per S og Guffy. Ouch... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
75 emne(r).
« < 1 2

Svar
RitesRitesSkrevet 19/05-03 17:48 
Ja, billeder for fa'en!

Hvor mange har taget billeder her i weekenden?
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 19/05-03 18:17, rettet 19/05-03 18:24 
Jeg tog ikke så mange, men de jeg har ligger på min tyske Tripod account.
Der ligger også en tekstfil med kommentarer, i tilfælde af at Rune igen har planer om at smække dem på på PR's galleriside.

Hvis nogen er interesseret i billeder i højere opløsning (dobbelt så stor på hvert led), må de lige sige til før jeg sletter dem fra mit kamera.

Link...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 19/05-03 18:20 
Fehler 404: nicht gefunden...
SumezSumezSkrevet 19/05-03 18:24 
Ups! Link er rettet. Virker nu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 19/05-03 18:26 
Dark-Light >
Det gjorde det ikke bedre at RJK havde forskanset sig i en hjørne af rutebil-stationen, hvor han stortset var umulig at finde.

Det hemmelige sted lige ved skiltet for den bus, vi skulle med ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 19/05-03 18:31 
Sumez >
Der ligger også en tekstfil med kommentarer, i tilfælde af at Rune igen har planer om at smække dem på på PR's galleriside.

For andre der har taget billeder, kan finde ud af at skalere dem til en acceptabel opløsning og selv vil skrive kommentarer, er der mulighed for selv at uploade dem direkte her på siden. Kontakt mig venligst for mere info.

Det er selvfølgelig også muligt at sende dem til mig og jeg gør det hele. Sig til...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RaGeRaGeSkrevet 19/05-03 20:32 
RJK >
RaGe >

For det meste synes jeg at RaGe blev slemt ydmyget i Soul Calibur, omend han da havde en enkelt eller to gode streaks med svjh Hwang og Xianghua.

Jeg tror at gennemsnittet i Team Battle var 8-3, når han ikke lige var sammen med Fizban, såeh... :))

*HOST* Husk nu, at det var dig der insisterede på, at vælge random-teams hele tiden, så jeg fik stort set ikke mulighed for at spille med Hwang :( Tilgengæld fik du en lille smagsprøve af min styrke med Hwang/Xianghua efter opvarmningen.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RJKRJKSkrevet 19/05-03 20:39 
Vi spiller generelt Random, fordi vi hellere bare vil spille end at se på at folk vælger :)

Det går cirka tilsvarende bedre for mig, når jeg udvælger characters (remember Sophitia? ;p)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RaGeRaGeSkrevet 19/05-03 21:14, rettet 19/05-03 21:15 
Desværre, kan ikke huske det ;)

Hwang Vs Sophitia = *QWNAGE*.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
dRxLdRxLSkrevet 19/05-03 21:22 
Burde den figur i virkeligheden ikke hede Hwank? ;-)

Jeg vil også gerne sige tak for god ro og orden til træffet. Det bedste var at spille Daytona 2001 med 2 rat på projektoren med MrCase, og det værste er at jeg ikke fik spillet mere 2D fighters end jeg gjorde (fik ikke spillet andet end 3-4 runder Capcom vs. SNK2) nu hvor der var så mange fighterheads til stede :(
Men det så da ud som om nogen nød godt af min Dreamcast opsætnign og fighter pads ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 19/05-03 21:41 
Selvom jeg insisterede på at bruge mit eget figher pad, så vil jeg da gerne sige tak for den opsætning der ;) Det var godt at se f.eks. GGX i VGA, og også at sede andre jeg sædvanligt spiller i VGA...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 19/05-03 23:04, rettet 19/05-03 23:04 
Føler denne gang at have brugt størstedelen af tiden på retro og lære nye ansigter at kende, overskue hvem der spillede hvad for at danne mig et bedre helhedsindtryk af træffet til en kommende artikel, spille retro med Sumez, og vise de stærkeste titler frem til SNES. Jeg brugte mange kræfter på at fremvise den oversete og næsten Treasure-agtige action-puzzle-platformer 'SkyBlazer'... >;)

Medvirkede desværre minimalt i multiplayerspil bortset fra et par enkelte kampe i Capcom Vs. SNK 2 og en vildt hektisk 2-player med Sumez i Strider.

Næste gang har jeg sat mig for at deltage mere aktivt i multiplayertitlerne...dog ikke noget med fodbold og ishockey... >:)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
PlaykidPlaykidSkrevet 20/05-03 06:48, rettet 20/05-03 06:50 
Rites >
Ja, billeder for fa'en!

Hvor mange har taget billeder her i weekenden?

Jeg tog også selv en god potion billeder (Og 3 quicktime film), jeg mangler bare en der kan smide billederne op;)

Edit: Det er faktisk ret morsomt. Halvdelen af personerne på billederne har røde øjne, incl. KTC's Xbox;)
Spiller nu: Halo 3
PlaykidPlaykidSkrevet 20/05-03 08:28 
RaGe >
Mærkeligt nok, så havde jeg samme fornemmelse af KT som Søgaard, men nok fordi det er ens første KT.

Det kunne have noget med det at gøre, havde også samme følelse til første træf, havde jo ikke set nogen før IRL.

Men vi havde ellers et godt tag om Halo spillerne;)
Spiller nu: Halo 3
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 20/05-03 13:18 
Hey Playkid! Skynd dig at smide det hele op :D
Du kan evt sende dem til mig, jeg har noget webspace de kan ligge på

elmoe@pc.dk
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
PlaykidPlaykidSkrevet 20/05-03 14:33 
Fint, det gør jeg så snart jeg kommer hjem efter skole;D
Spiller nu: Halo 3
Mati-GolMati-GolSkrevet 20/05-03 14:56 
Lykkedes mig at undgå kameraet, pånær et billede, hos Sumez... så nu gruer jeg for resten :P
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
DarklynoonDarklynoonSkrevet 20/05-03 15:01, rettet 20/05-03 15:02 
dRxL >
og det værste er at jeg ikke fik spillet mere 2D fighters end jeg gjorde (fik ikke spillet andet end 3-4 runder Capcom vs. SNK2) nu hvor der var så mange fighterheads til stede :(
Men det så da ud som om nogen nød godt af min Dreamcast opsætnign og fighter pads ;-)

vi fik da også 2 kampe mod hinanden i SF3 FFTF på projektoren.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
dRxLdRxLSkrevet 20/05-03 15:07 
Det er rigtig, fik jeg ikke tæsk af Oro med Elena?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarklynoonDarklynoonSkrevet 20/05-03 15:10, rettet 20/05-03 15:35 
RJK >
Vi har lige spillet 10 player Saturn Bomberman på storskærm. Singleplayer eller hold - jeg styrede for vildt :)

Specielt ydmygende var en 6-0 holdsejr sammen med blandt andet Sumez mod blandt andet Fizban, Per S og Guffy. Ouch... :)

normalt ville jeg ikke nævne sådanne noget her, men da det var nogenlunde min eneste sejr, så vil jeg da lige nævne det, i saturn bomberman vandt jeg alle mod alle kampen(jeg var pigen med cowboy hatten), samt det hold jeg var på vandt team kampen bagefter.

ellers led jeg konstant nederlag til kimmer(om fredagen)30f19,DRxl,sumez, Le Roof(tak for de mange kampe) samt Naiera(spelling?) mine vundne kampe kan vist tælles på en hånd.
så var der også en som jeg ikke ved hvad hed som tævede mig i SC2 og bagefter sammen med 2 andre i mariokart til n64. men jeg hyggede mig selv om det var en weekend fyldt med nederlag.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
DarklynoonDarklynoonSkrevet 20/05-03 15:11 
lige netop, en af mine få sejre de dage
Mortal Kombat the mother of all fighting games
SumezSumezSkrevet 20/05-03 15:47 
Hehe Darklynoon, tror ikke jeg vandt mere over dig end du vandt over mig. Jeg synes det var en udmærket match :) Det eneste 2D fighter JEG fik spillet det træf.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarklynoonDarklynoonSkrevet 20/05-03 16:06 
nå ja vi fik jo nogle samurai shodown 2 kampe hvor vi lå rimlig ens med vundne og tabte kampe. foruden har jeg lært at næste gang må jeg være være opmærksom på, at når folk spørger hvem jeg er, så hentyder de til play right profilerne, ikke hvem jeg spiller med i samurai shodown:-)
Mortal Kombat the mother of all fighting games
TonserTonserSkrevet 21/05-03 02:02 
Hejsa Alle sammen.

Tusind tak for et fedt traf. Jeg må indrømme jeg startede med at have mine bange anelser, men som tiden svandt var det faktisk rigtigt underholdene. Lækkert at møde en masse fede personer, der har det samme opskurre forhold til konsoller som undertegnede. Til tider et sygere forhold.....(Hauge du er jo krank til Gitaroo Man)

Hvis det ikke lige havde været for den max belastende bus tur hjem og det fact jeg skulle møde 3 timer tidligere på arbejde den næste dag, var det en rigtig fed weekend.
Jeg synes dog der manglede en kaffe-kaster til kaffe-mafiaen. Heldigvis fandt vi anden dopings form.

Max Nice word til alle ;D

~ TONSER
KTCKTCSkrevet 21/05-03 02:11 
Dark-Light >
Turen til nordjylland igen fint lige indtil vi nåede Århus. Her forlod vi resten af jyderne og satte os i en bus der senere skulle vise sig at køre via helvede hjem. Der er ingen almindelige pladser, men vi finder nogle klapsæder bagerst i bussen. Lige da vi har sat os erkender vi at hele bagenden af bussen er fyldt op med ungdomsskole-elever, men turen er langtfra slut.

...
Ja, når min planlagte rute slutter, er det lidt nogle andre forhold ;)
Ej, vi kom også til at sidde i en godt proppet bus hjemad.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
75 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig