X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Buzz - multi language?


Svar
crying outcrying outSkrevet 29/10-05 20:17 
Er der nogle der ved, om Buzz er multi language? Evt. om det findes med dansk tale/tekst?
Jusqu'a ici tout va bien....
CoreCoreSkrevet 29/10-05 21:07 
Det kommer med dansk tale og tekst, når det kommer ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
crying outcrying outSkrevet 29/10-05 21:12 
... men ikke multilanguage?
Jusqu'a ici tout va bien....
HeroldHeroldSkrevet 29/10-05 21:21 
Svensk, norsk og finsk er også med, så vidt jeg husker. Men det er også det :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
crying outcrying outSkrevet 29/10-05 22:29 
argh! Det er nu for ringe, at de ikke kan inkludere engelsk som det ene sprog. Jeg så spillet i 2 MediaMarkts idag - den ene version på fransk, den anden på nederlandsk ... stod og trippede lidt om jeg skulle købe det, i håb om at der var (mindst) en engelsk udgave med.

Godt jeg ikke gjorde det - og nej, der stod intet nævnt på coveret (som altid)
Jusqu'a ici tout va bien....
solid snakesolid snakeSkrevet 29/01-08 02:09 
Jeg har en veninde der gerne vil have Buzz spil, i den danske udgave inclusiv buzzer til Plastation 2, men noget siger mig at Sony Playstation har fastlagt prisen i butikkerne, da den kostede 499kr alle de 6 steder vi var.. Det må de faktisk slet ikke gøre i følge konkurrence loven.. Så tænkte jeg på at købe spillet i England, men så fåes det jo nok ikke i den danske udgave. Så hvor kan man skaffe det billiger til en fair pris?
Det skal bare bruges til når vennerne er samlet. Så det skal være en fin pris. ;O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/01-08 02:19, rettet 29/01-08 02:19 
Det er vejledende pris for spil + buzzere, det samme gælder for SingStar. Vi har tit haft dem på bud...
Spiller nu: Phantasy Star IV
solid snakesolid snakeSkrevet 29/01-08 02:49 
Til hvilken pris om jeg må spørger og hvor?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
tmliljatmliljaSkrevet 29/01-08 05:02, rettet 29/01-08 05:09 
Mit forslag er så absolut at købe Buzzerne sammen med en engelsk version af Buzz, og så købe de Buzz-spil, man gerne vil have på dansk, når der er tilbud på disse. Lige nu er der ikke tilbud på Buzz inkl. buzzere på Play, men det er der sommetider. Jeg har i hvert fald set det til £ 24.99 på et tidspunkt.

Lige før jul havde Bilka eksempelvis tilbud på 4 af de danske udgivelser af Buzz (uden buzzere) til 179,- pr. stk., så det er absolut muligt at finde dem til en fornuftig pris. Ligesom dig har jeg dog haft svært ved at finde Buzz inkl. buzzere billigt i DK.

Billigste pris, jeg er stødt på, var 399,- for Buzz Jungle Party inkl. buzzere og Buzz - The Big Quiz inkl. buzzere til samme pris.

Bedste pris i Danmark lige nu er vist Coolshops tilbud på Buzz - The Big Quiz (Dansk tale) til 399,- inkl. fragt

Hvis du ikke er til "The Big Quiz" kan du alternativt købe buzzerne for sig selv på Coolshop (244,- inkl. fragt), og så købe de spil, du vil have, når eksempelvis Bilka gentager ovenstående tilbud.

http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?products_id=52173

Buzz The Big Quiz 399,- hos Coolshop
SumezSumezSkrevet 29/01-08 09:51 
Jeg gav 250kr for Buzz+buzzere til et tilbud i Kvickly for halvandet års tid siden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 29/01-08 11:52 
Takker.. ;O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
John DoeJohn DoeSkrevet 29/01-08 15:45 
Buzz Sports quiz med buzzere til 257kr

Buzz
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
BeanoBeanoSkrevet 11/08-08 10:20, rettet 11/08-08 16:46 
Jeg overvejer at købe Buzz til PS3 men har lige et par spørgsmål.

Er den danske udgave også med engelsk tale/tekst?

Er der kommet patch til voice chat online (Sofa vs. Sofa)?

Fungerer det godt med at lave egne quizzer?
MrCaseMrCaseSkrevet 11/08-08 11:05 
Jeg har lidt svar på nogle af dine spørgsmål:

Beano>
Jeg overvejer at købe Buzz til PS3 men har lige et par spørgsmål.

Er den danske udgave også med engelsk tale/tekst?

Jeps. Man ændrer på system-sproget på sin ps3 og så er spillet automatisk på det sprog.

Fungerer det godt med at lave egne quizzer?

Jeps, det er meget enkelt, og det er også supernemt at downloade og spille andre folks quizzer.
Have you considered sucking less?
BeanoBeanoSkrevet 11/08-08 11:10 
Ok tak :)
BeanoBeanoSkrevet 15/08-08 17:36 
Lige en opdatering vedr. Buzz på PS3...

Jeg købte UK udgaven af Buzz da den var billigst, men den er KUN på Engelsk. Sættes system sprog til dansk, ændrer det ikke tale/tekst inde i spillet :(

Og spiller man online, skal alle spillere anvende samme sprog - dvs. ejere af den skandinaviske version skal sætte system sprog til engelsk hvis de vil spille med ejere af den engelske version.
Måske forståeligt nok, men fjollet man så ikke kan ændre sproget inde i spillet, eller spillet bare skifter til hostens sprog hvis muligt.

Værst er det dog at de quiz pakker på PS Store er spil-version specifikke. Dvs. Dansk Store har pakken til skandinavisk version så jeg skal købe pakken på UK Store i stedet. Det stor heldvivis tydeligt i teksten på Store hvilken spilversion (disk ID) man skal anvende.

Om pakkerne så er kompatible online (dvs. om dansk pakke også indeholder engelsk tale/tekst) ved jeg ikke.

Så min anbefaling... vær ikke nærrig som mig og køb bare den danske version ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig