X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GORF, Wizard of Wor i Standard-kabinet?


Svar
ElgenElgenSkrevet 28/10-05 13:11 
Er der nogen der har nogen idé om hvad det ville kræve at få en GORF eller en Wizard of Wor op at køre i et standard kabinet (fx. JAMMA) udover en (evt. aktiv) adapter natullervis }:-).
Kræves der flere specielle boards end de 6 der sidder i den der metalkasse? (har på flere sites læst om fx. et 'speech-board', er der nogen der ved om det er et af de 6 eller man skal have det separat?).

Til sidst: Er der nogen der kender til nogen der har prøvet at få det op at køre i et ikke-dedikeret kabinet?; enten personligt eller site-links; har ikke selv kunne finde noget!

Grunden til at jeg spørger er, board-sets tit går rimeligt billigt på eBay (og at jeg aldrig ville få lov til at have mere end een maskine i kælderen }:-) ).
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
RJKRJKSkrevet 28/10-05 13:38 
Har Wizard Of Wor ikke nogle specielle controllere?

Gorf har vi nogle stykker af - jeg kan lige prøve at undersøge det senere. Det er dog sikkert med seperat strømforsyningsboard, som en del andre amerikanske spil fra den tid. Men jeg formoder ikke det er nødvendigt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ElgenElgenSkrevet 28/10-05 13:43 
Fra klov:
----------
Controls:
Joystick: 4-way, 8-position (up/up, down/down, left/left, right/right)
Buttons: 1
----------

WOW på klov
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
RJKRJKSkrevet 28/10-05 13:49 
Ikke at jeg lige ved hvad dét betyder, men det lyder da også specielt...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JmogJmogSkrevet 28/10-05 13:53 
En hybrid mellem analogt og digitalt joystick? Den har to grader af hver retning. Venstre og helt til venstre etc.
ElgenElgenSkrevet 28/10-05 14:01 
Hmmm, ja det lyder faktisk specielt, gad vide om man ville kunne leve med (læs: spille det på en rimelig måde) at man blot droppede den ene grad.
Alternativt kunne man lave noget med at holde en knap nede for at bruge anden grad...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KillercowKillercowSkrevet 30/10-05 02:27, rettet 30/10-05 02:39 
-- update:
Det ser ud til, at det er et helt almindeligt 4-vejs joystick, der sidder derpå. Jeg checkede lige pressemeddelelsen til WoW. Det med 2*4 way må ganske enkelt være player 1 og 2. Til gengæld ser det ud til, at knappen sidder til venstre for sticket.
dRxLdRxLSkrevet 30/10-05 02:26, rettet 30/10-05 02:26 
taget fra klov:

The joystick has two contacts in each direction; a direction contact and a movement contact. A light tap on the joystick will face you in a certain direction without moving the player. To move you just hold the joystick over in one direction.


Kilde
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig