X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

xbox.com redesign


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 25/10-05 16:54 
Hvad synes i om det nye design?

Synes ihvert fald at det er bedre end det gamle:)

Spørsmålet er bare om live integrationen vil være bedre end med xbox 1:) Så vidt jeg har forstået, så ville alle stats i alle spil og alle gamertags være på xbox.com ligesom halo 2 gjorde på bungie.net?:) Det er pænt cool.
Well crucify the insincere tonight...
Zzap!Zzap!Skrevet 25/10-05 18:41 
Link?!

:P

En lille smule pænere måske, men stadig lige intetsigende.
Born to kill space
ValkyrieValkyrieSkrevet 25/10-05 19:11 
LINK?:O

www.xbox.com :p


gametrailers har et nyt interview med en eller anden tech dude omkring det; http://www.gametrailers.com/player.php?id=8214&type=wmv
Well crucify the insincere tonight...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 25/10-05 20:05 
Jo.. det ser da lidt mere spændende ud..
men ikke så meget nyt endnu.. end bare redesign..
Vi får jo først virklig at se hvad det nye er når vi har fået vores Xbox360, så vi kan rode med vores Gaming profile :-)

Noget jeg syntes er negativt... så er det at de har ændret linket til passport login.. så kan min Xbox Live Frinds Dashboard widget til OS X ikke finde siden.. så den virker ikke mere..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
BeanoBeanoSkrevet 28/10-05 20:25 
My Xbox og Forums på Xbox.com er nu også aktiveret.

Man kan allerede nu oprette sig som Xbox Live (360) bruger hvis man har en Xbox Live account og vælge Gamer Ikon, Motto, se Friends osv. på Xbox.com :)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 29/10-05 00:37 
Hmm skide smart at deres konsolregistrering ikke kan se, at man har registreret sin konsol i forvejen, og derfor kommer med en fejlmeddelelse når man prøver. :-/
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
BeanoBeanoSkrevet 29/10-05 08:38 
Du behøver ikke registrere din konsol.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig