X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resident Evil 4 - IGN anmeldelse


Svar
Michael_Michael_Skrevet 25/10-05 13:39 
Det ser jo herligt ud.

IGN
Alf81Alf81Skrevet 25/10-05 14:26 
Vil til hver en tid foretrække det til GameCube...

Så slipper man for PS2'ens kvalmende load-tid :)
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 25/10-05 14:34, rettet 25/10-05 14:35 
PS2 udgaven har dog ægte 16:9 mode, så hvis man ikke har spillet GC udgaven, skulle man nok gå efter PS2 udgaven :)

GameSpot giver den 9.3
RJKRJKSkrevet 25/10-05 14:37 
PS2-udgaven ser simplere ud i grafikken, som om der er brugt væsentligt færre polygoner. Godt nok baseret på at der gik nogle måneder mellem jeg så de to udgaver, men...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Alf81Alf81Skrevet 25/10-05 14:46 
Beano>
PS2 udgaven har dog ægte 16:9 mode, så hvis man ikke har spillet GC udgaven, skulle man nok gå efter PS2 udgaven :)

Letterbox'ed eller ej, kan jeg kun give Rune ret i at det ser en smule 'fladere' ud.
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 25/10-05 14:57 
Har personligt ikke set PS2 udgaven, kan kun basere min udtalelse på GameSpots anmeldelse af den endelige udgave; de siger at PS2 udgaven er teknisk imponerende og der kun er marginal grafisk forskel på de to versioner ellers. Jeg vil nu alligevel fortrække ægte 16:9 frem for GC'ens mud-o-vision letterbox der irriterede mig som det eneste. Men langt fra noget der er en gen-investering værd IMO.
HankyHankySkrevet 25/10-05 15:22, rettet 25/10-05 15:22 
IGN>
It's easily one of the top 10 PlayStation 2 games you can lay your hands on. For me, it's probably one of my top 10 games of all-time. There's so much to enjoy, and even though PS2's visuals aren't quite as good as they were on GCN, my jaw still drops at the art design and how immersive the worlds are.

Jeg tror det er en rigtig vellykket port, men ikke noget jeg vil invistere i, efter som GameCube-udgaven er gennemført.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig