X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ny Ninja Gaiden trailer


Svar
SephirothSephirothSkrevet 16/05-03 12:09 
Download den og andre movies af spillet på IGN - de ser helt fantastiske ud. Vandeffekterne er sindssyge og min kæbe ligger stadig og roder rundt nede på gulvet. Spillet vil understøtte Xbox-Live - det er dog endnu uvidst hvordan, men det bedste er, at det bliver udgivet inden året er omme (well, i USA that is)... Helt klart et must-buy for mig!

IGN movies... find en spand til dit savl!!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SolaegSolaegSkrevet 16/05-03 12:38 
Også et af de - mange - spil som jeg ser frem til. Dejligt at den kan downloades uden Insider.

Tak for linket :-)
Star SoldierStar SoldierSkrevet 16/05-03 14:01 
Ninja gaiden har set nice ud lige fra starten, men der er kommet mere kød på nu, ser yam yam ud, jeg håber at Tecmo holder fast i denne genre, DOAX er måske lidt for billigt sluppet, minder mig om E3's "Tecmo: DOA Costumes and Bikins", lol hvor er mænd dog nemme.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
LWSLWSSkrevet 16/05-03 15:34 
Den film kan ses i wma format fra XBox.com, hvor man kan zoome den op til at fylde hele skærmen. Lækkert lækkert.
ValkyrieValkyrieSkrevet 16/05-03 16:02 
Ja.... Enig.... Jeg kan godt lide den der mørke fremtids verden.....

Ryo Hayabusa og Ninja er seje generelt IMO:p

Itagaki(stavet rigtigt?) siger jo at der vil komme en helt ny Live feature aldrig set før i et action spil!

.... Det er også utroligt det køre på en udvided DOA3 motor:O
Well crucify the insincere tonight...
SephirothSephirothSkrevet 16/05-03 16:49 
Der ligger også en genial film - kun med gameplay-footage -på en gratis dvd, man kunne tage rundt omkring engang
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SolaegSolaegSkrevet 16/05-03 18:50 
Yes, den har jeg også. Der så man en del kampscener, men hvornår ser vi noget, inde fra selve spillet, hvor man ser hvordan man styrer? Det kan vel ikke vare så længe.
ValkyrieValkyrieSkrevet 16/05-03 19:46 
Griberg-Der er in game inde hos IGN.... Hvor en eller anden styre Ryo...

Og nu når vi taler Ninjaer så så jeg lige en Shinobi reklame.... Det ser altså heller ikke dårligt ud:)
Well crucify the insincere tonight...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig