X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rainbow Islands DS


Svar
ChronoChronoSkrevet 22/10-05 12:40 
Det ser sjovt ud!

Nu skal man tegne regnbuerne
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dRxLdRxLSkrevet 22/10-05 12:44 
Jeg håber de laver en normal version også, hvor man så får lov til at bruge de to skærme. Dette spil, mere end så mange andre, kunne jeg forestille mig kunne blive bedre ved at man kan se lidt længere op.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 22/10-05 12:48, rettet 22/10-05 12:49 
Problemet er nu primært at man ikke kan se længere ned, når man, som det ofte sker, falder af en platform. Det er totalt frustrerrende at misse alt, og falde helt ned i bunden, fordi man ikke kan se, hvor platformene er...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 22/10-05 12:54 
Det kan være de tilføjer en option der vender hele spillet på hovedet - så ville man kunne se under sig i stedet for over sig. Nogle laver jo allerede spil hvor DS'en skal vendes 90 grader, så hvorfor ikke 180 grader.

Men udover at det er smart at kunne se frem (eller måske tilbage), så synes jeg da ikke det lyder helt dumt at regnbuerne skal tegnes. Det må da give plads til nogle smarte tricks med lange regnbuer eller sådan noget - flere muligheder til spilleren.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 22/10-05 13:43 
Jeg synes også det lyder genialt. Så er spørgsmålet hvor nemt det bliver at styre Bob/Bub med venstre hånd, mens man tegner regnbuer med højre. Går ud fra at hop så skal på L - det lyder potentielt problematisk. Men meget interessant.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 22/10-05 14:10 
Det kan vel også bare være at han går af sig selv, fx. ligesom i Yoshi Touch & Go!
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
RJKRJKSkrevet 22/10-05 14:19 
Så ville det godt nok ikke have meget med Rainbow Islands at gøre...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 22/10-05 15:00 
Chrono>
Det kan være de tilføjer en option der vender hele spillet på hovedet - så ville man kunne se under sig i stedet for over sig. Nogle laver jo allerede spil hvor DS'en skal vendes 90 grader, så hvorfor ikke 180 grader.

Lidt ligesom at flytte visningen af figuren til den øverste skærm? ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SøgAArdSøgAArdSkrevet 22/10-05 16:52 
The Guardians>
Det kan vel også bare være at han går af sig selv, fx. ligesom i Yoshi Touch & Go!

Sådan tror jeg desværre også at det bliver.
Home is where the hardware is..
JmogJmogSkrevet 22/10-05 19:55 
RJK>
Jeg synes også det lyder genialt. Så er spørgsmålet hvor nemt det bliver at styre Bob/Bub med venstre hånd, mens man tegner regnbuer med højre. Går ud fra at hop så skal på L - det lyder potentielt problematisk. Men meget interessant.

De kunne også bare lægge hop på op. Det ville da give væsentligt færre håndkramper.
RJKRJKSkrevet 22/10-05 19:57 
Når man er vokset op med Amiga med joystick én skydeknap, så ved man hvor dårlig en idé "op=hop" er i platformspil :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 22/10-05 20:19 
dRxL>
Lidt ligesom at flytte visningen af figuren til den øverste skærm? ;-)

Nej, for man kan jo ikke tegne på den øverste skærm.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 22/10-05 20:35 
Ja, det ødelægger jo egentligt lidt konceptet ;) For faktisk har man ikke brug for at se, hvad der sker ovenover én, selvom spillet er vertikalt orienteret. Men måske skyldes det bare banernes design i originalen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JAAJAASkrevet 22/10-05 20:56 
Hvor stor Rainbow Islands fan jeg end er, så har jeg ikke mange foråbninger til denne version. Jeg forestiller mig enten et layout magen til det, Rune skitserede, eller et Touch & Go lignende design. Jeg kommer til at tænke på valget mellem pest eller kolera.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig