X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ældre spil


Svar
BifkimBifkimSkrevet 20/10-05 21:11 
Hej

Jeg ville høre om der var nogle der kunne hjælpe mig med at finde nogle af de her spil:

Death Rally årgang ca 1996
Wacky Wheels årgang ca 1994

Jeg har ledt et par steder men har ikke rigtigt kunne finde frem til et sted hvor de havde det.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
nerosnerosSkrevet 20/10-05 21:20 
Her er det måske altså ihvertfald Death Rally, men så skal du også købe de andre spil med. Men er det et PC spil du vil have eller findes det også til konsol?

Du kan ihvertfald søge efter det på Ebay.

Link...
Bashful Neophyte
BifkimBifkimSkrevet 20/10-05 21:30 
Jeg er ret sikker på det kun er lavet til PC men ikke 100% sikker.

Jeg har ikke prøvet at handle over Ebay hvordan forgå det er det lidt ligesom Qxl?
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 20/10-05 22:01 
Du kan også købe dem direkte fra udviklerne ;)

Apogees/3D Realms webshop
AV Intelligent Terminal
DeluxScanDeluxScanSkrevet 20/10-05 22:09 
Death Rally! Klassisk! Der er intet multiplay så sjovt som top-down bilspil.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BifkimBifkimSkrevet 20/10-05 23:22 
Til Killer Bean 2:

Ja det var også min tanke at købe dem der men jeg ville lige se om der var andre måske i Danmark man kunne købe dem.

Til DeluxScan:

Nemlig det er nogle gode gammel Klassisker så derfor kunne det var ret fedt at få fat på de to spil.

Tak for hjælpen allesammen.
Jeg troer at jeg prøver og ser om de ikke har dem et andet sted.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig