X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Webdesign program til Mac


Svar
MadsMadsSkrevet 19/10-05 12:09 
Jeg skal bruge et simpelt web design program til Mac, ikke en HTML editor, men et af de web design for dummies programmer.

Jeg har brug for at lave en meget simpel hjemmeside med simple funktioner. Programmet skal selvfølgelig_helst_være gratis hvis det er muligt?
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
nerosnerosSkrevet 19/10-05 12:21 
Jeg har lavet min egen hjemmeside med dreamweaver MX. Jeg synes det var ret nemt men fik da lige lidt hjælp engang imellem. Jeg tror ikke dette program er gratis. Tror faktisk ikke der er nogen af den slags programmer som er for free..!
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 19/10-05 13:28 
Næh, jeg tror heller ikke der findes gratis WYSIWYG-programmer, i hvert fald ikke nogen der kan bruges seriøst.

Jeg ville også bare anbefale Dreamweaver. Til windåse er det rigtig godt, selvom jeg selvfølgelig kun kan tale ud fra erfaring med HTML-delen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
happyEDhappyEDSkrevet 19/10-05 15:19 
Undskyld jeg lige bruger din tråd. Men jeg kunne godt tænke mig et gratis grafik program til MAC, ala freehand eller noget .. Nogen der kender noget.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
la0sla0sSkrevet 19/10-05 16:04 
Download Gimp (dertil skal du installere X11 fra din install cd), du kan også installere GimpShop efterfølgende, så får du et photoshop-agtigt interface. Det er gratis.

Søg her:

www.versiontracker.com

der kan man også se efter en del html-wysiwyg ting.. mener jeg
Hvad sker der?
millenniummillenniumSkrevet 19/10-05 17:39, rettet 19/10-05 17:41 
Jeg bruger som regel Adobe GoLive. Måske findes der nemmere programmer, men så meget check har jeg ikke på webdesign. GoLive kan både være super-simpelt eller avanceret alt efter individuelt behov. Der er både mulighed for at se HTML, preview eller layout-grid, og det er ligeså nemt som at lave layout i QuarkXPress eksempelvis.
The medium is the message.
MadsMadsSkrevet 20/04-06 17:54 
Jeg skal stadig bruge et program, er der nogen der kender noget til Softpress Freeway? Tænker på at købe Express udgaven.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig