X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ultimate Spider-man


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/10-05 19:56, rettet 17/10-05 20:01 
Jeg har rå-spillet Ultimate Spider-man til min PS2 hele weekenden (Skulle nok have ventet på Limited Edition, men kunne ikke). Det er stadig fyldt med irriterende gentagelser som Spider-man 2 og trods en del forbedringer og fornyelser er de også gået et par skridt tilbage.

Net svingningen er forsimplet væsentligt, men samtidig blevet lynhurtigt og faktisk en del sjovere, man bliver ikke længere irriteret ved at sidde fast i siden af en væg. Man kan nu uden besvær lave sving uden at risikere at man mister moment. Det er et must i spillets mange "chase-sekvenser".

Det føles mere som et rigtigt spil end Spider-man 2, selv for folk der ikke interesserer sig for serien eller filmene.

For fanatikere er det rent guld, Bendis og Bagley har virkelig gjort spillet til noget særligt.
Er man bare en smule interesseret i Ultimate Spider-man serien, så er spillet et must have. Der er så mange små lækre detaljer (Adrian Toomes og Rhino). Det er uhyrligt flot og føles som at spille et story arc af serien. Det bliver spændende at se hvordan Bendis får flettet spillets historie ind i tegneserien.

Jeg savner dog at kunne gense spillets mellemsekvenser, specielt er det surt, at kigge væk i spillets slut fight da en væsentlig bid historie afsløres - forklaringen på et spørgsmål der længe har svævet i det uvisse for fans af tegneserien (Så sørg for at følge med folkens!).

Kunne også være rart med en mulighed for at spille Boss-battles igen.

Alt i alt, det bedste Spider-man spil hidtil.
Men – Hvor er Aunt May og JJJ?!!!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KTCKTCSkrevet 17/10-05 21:36 
Så vidt jeg har læst er Daily Bugle bare Peter Parkers website i Ultimate universet, hvilket næsten må betyde at der ikke er nogen JJJ.
Tante May bliver nævnt, men jeg synes egentlig ikke at man savner hende i mængden af karakterer, som løbende bliver introduceret.

Det er fedt at man kan få lov til at gå amok som Venom i byen, når man har gennemført spillet. Ret GTA-agtigt med wanted-level, og det er faktisk noget af det mest underholdende.

Chase-sekvenserne synes jeg bliver brugt for meget igennem spillet, men ellers var oplevelsen ret god. Jeg synes bare stadig man mangler et eller andet...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/10-05 22:03, rettet 17/10-05 22:05 
KTC>
Så vidt jeg har læst er Daily Bugle bare Peter Parkers website i Ultimate universet, hvilket næsten må betyde at der ikke er nogen JJJ.

Peter er webmaster på DB's homepage.
JJJ viser stadig sit ugly mug i ultimate universet. Der er en ret sjov sekvens hvor "hippie generation" Aunt May ringer og giver ham tørt på :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig