X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Nye EDGE scores


Reply
OkottaOkottaSkrevet 15/05-03 21:59 
Soul Calibur II - 9/10
Amplitude - 8/10
Silent Hill 3 - 7/10
P.N.03 - 7/10
Eve Online: The Second Genesis - 8/10
Breath Of Fire: Dragon Quarter - 7/10
Dodonpachi: Dai-Ou-Jou - 8/10
MotoGP: URT2 - 8/10
Clock Tower 3 - 3/10
Vietcong - 5/10
Golden Sun: The Lost Age - 6/10
Made In Wario - 7/10
World War II: Fro... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
823 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 > »

Reply
HeroldHeroldSkrevet 10/02-09 15:29 
Jeg havde også gerne set en C64-udgave!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/02-09 15:33 
Jeg tænkte mere på en java version så man kunne spille det på sin mobil når man ikke har adgang til andet ;)
nerosnerosSkrevet 10/02-09 16:12 
Herold>
Er en mainstream-vurdering mere eller mindre pålidelig end fx... en fanboy-vurdering?

Godt spørgsmål? ;-)
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/02-09 22:03 
Hyakotake>
Killzone 2 - 7

Så er Edge's Killzone 2 anmeldelse online - og fanboys går amok i deres kommentar forum.


Killzone 2: The Edge Verdict
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/02-09 22:11 
7/10 lyder som en ret fair karakter. Singleplayer er bestemt ikke noget mindblowing men ganske udmærket. Multiplayer virker godt men har kun spillet mod bots :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
LarsGLLarsGLSkrevet 13/02-09 22:48 
Jeg synes singleplayerkampagnen er rigtig, rigtig god. Spillet byder på intet nyt overhovedet, men jeg var 100% underholdt hele vejen igennem. Dette gælder endda vehicle-sekvenserne, som jeg som regel ikke plejer at nyde.
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/02-09 23:15, rettet 13/02-09 23:17 
Jeg har kun spillet til bane 3 og indtil videre har der ikke været noget specielt over det. Første bane var faktisk direkte dårlig mens anden var markant bedre uden at være fantastisk på nogen måde. Eneste skift i gameplayet har været tanken man var ude og køre i kort. Jeg fattede ikke kontrollen af den, men da jeg altid gerne har ville have en tank IRL så trækker det ikke ned.

Grafisk er jeg blevet noget mere imponeret, det er godt nok flot. Kontrollen er mærkelig nok meget dårligere i singleplayer end den er i multi. Hvad fanden der er gået galt der kan jeg ikke forstå. Det er sikkert pga. cover systemet som jeg i øvrigt synes er elendigt... :S

Kniven har nok været det sjoveste i single player indtil videre, den fungerer virkelig godt. Det samme kan siges om følelsen når man løber.

Killzone virker altså lidt for mig som endnu en omgang generisk metervare i en genre der enten snart skal fornyes eller dø totalt ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 13/02-09 23:51, rettet 13/02-09 23:57 
2. halvdel af KZ2 campaign skulle være betydeligt bedre iflg. flere anmeldelser, så kan være der er lys forude for dig ;)
Jeg selv må nøjes med F.E.A.R. 2 i weekend'en som en filler, men det er faktisk ok på en deja vu måde :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/02-09 23:55 
Det ser jeg frem til så :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
LarsGLLarsGLSkrevet 14/02-09 00:00 
Ja, jeg skulle lige til at skrive, at jeg ikke vil udelukke, at jeg er blevet forblændet af den sidste fantastiske halvdel af kampagnen. ;-) Jeg er især imponeret over AI'en i disse sidste, store slag, og man føler sig virkelig invovleret, når man ser det rent faktisk er muligt for fjenden at fokusere på dine kammerater og ikke kun dig.
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/02-09 08:45 
Jeg synes nu ikke AI'en ændrer sig mod slutningen af spillet. Spillet bliver mere storslået mod slutningen, men gameplayet forbliver det samme... Killzone 2 er et fint FPS, som ser vildt godt ud det meste af tiden, men det bliver desværre lidt kedeligt og ensformigt med tiden...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
LarsGLLarsGLSkrevet 14/02-09 10:38, rettet 14/02-09 10:48 
Jeg mener heller ikke, at AI'en ændrer sig, dens styrke bliver bare langt mere tydelig jo større slagene er.

[Edit]: Og i takt med at slagene bliver større og større, jo større bliver intensiteten.
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/02-09 22:48, rettet 14/02-09 22:49 
Så lykkedes det endelig et spil at give mig en mild hovedpine samt yderst trætte øjne. Grafisk bliver det for meget med al den grums, røg og farvepalette i længden. GOW har hørt meget for sine farver i etteren, det har KZ2 forhåbentlig også? Jeg vil mene det er værre heri.

Jeg er nu lidt over halvvejs inde i spillet og det er sjældent jeg har kedet mig så meget selv i en FPS'er. Siden det med tanken i starten af spillet har der nu været en boss som eneste afveksling. Alt er det samme at se på, alle kampene føles ens med de eneste undtagelser hvor man død og pine er nødt til at sidde bag en kasse og skyde henover. Det fungerede i GOW men ikke her.
Jeg forsøger ofte selv at skabe lidt spænding ved at hive kniven frem og så nedslagte fjenderne på klods hold istedet. Det lykkedes dog langt fra altid :S Havde kontrollen virket som den gør i multiplayer havde jeg haft nemmere ved at storme fjenderne istedet for det cover-fis spillet ligger op til.

Er der nogen grund til at jeg fortsætter når jeg ikke bryder mig om singleplayer indtil videre?
Jeg ser frem til at prøve multiplayer, jeg tror det bliver underholdende.

Med mindre multiplayer psyker mig helt ud er KZ2 mit første bud på mest overvurderede spil i 09 :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/02-09 07:58 
Konsolkongen>
Er der nogen grund til at jeg fortsætter når jeg ikke bryder mig om singleplayer indtil videre?

Det ved jeg ikke rigtigt. Settings og den ensformige grafik ændrer sig lidt, men gameplayet fortsætter i samme rille. Jeg synes du skulle fortsætte - det er trods alt rimelig hutigt gennemført.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 12/03-09 10:02 
Edge #200 scores... fundet på indernættet:

Resident Evil 5 - 7
Empire: Total War - 9
Shellshock 2: Blood Trails - 2
Afro Samurai - 5
Stormrise - 4
Warhammer 40,000: Dawn of War II - 7
50 Cent: Blood on the Sand - 7
Tom Clancy's HAWX - 6
Time Hollow - 6
Dragon Quest V: Hand of the Heavenly Bride - 8
Resistance Retribution - 6
Cryostasis - 6
Puzzle Quest: Galactrix - 7
Henry Hatsworth in The Puzzling Adventure - 8
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/03-09 10:19 
Beano>
50 Cent: Blood on the Sand - 7

Det var ellers en overraskelse. Plottet virker også enormt spændende...

Gamerankings>
After performing a sold-out concert in a fictional war-torn country, 50 Cent and the G-Unit are robbed of their cash and paid in kind with a priceless diamond encrusted skull, which is subsequently stolen by the local crime-lord's gang. Determined to collect his payment and enact revenge on the gangsters foolish enough to disrespect him, 50 Cent sets out to get rich or die trying. 50 Cent: Blood on the Sand features intense third-person action/shooter gameplay, an intuitive cover system, drop in and drop out online multiplayer co-op, merciless melee counter-kills and a soundtrack that combines 50 Cent's greatest hits with 18 exclusive new tracks. 50 Cent: Blood on the Sand puts players in control of their own virtual action film by blending visuals from the Unreal 3 game engine technology with an over-the-top story and voiceover work by 50 Cent and the G-Unit's Tony Yayo, Lloyd Banks, and DJ Whoo Kid.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 12/03-09 10:23 
Ja, Edge kommer med nogle ret bizarre scores efterhånden.
SumezSumezSkrevet 12/03-09 10:27 
Damn, hvor mange gange skal Dragon Quest V genudgives? Nåmen fedt at det endelig kommer på engelsk i hvert fald :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 12/03-09 10:29 
Beano>
Ja, Edge kommer med nogle ret bizarre scores efterhånden.

Ja det er fandme langt ude at det ryger helt op på et 7-tal? Det er jo latterligt!
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/03-09 11:13 
Konsolkongen>
Beano>
50 Cent: Blood on the Sand - 7

Det var ellers en overraskelse. Plottet virker også enormt spændende...


Tjaeh, lidt overraskende er det, men en god portion reviews peger i samme retning...

http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/50centbloodonthesand?q=50%20cent
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 12/03-09 11:17, rettet 12/03-09 11:18 
Et MetaCritic 7-tal (70%) svarer ikke til et Edge 7-tal.
jaesjaesSkrevet 12/03-09 18:38 
Et Edge-7-tal er typisk 5 eller 9 i andre medier, så det er lidt svært at kategorisere dem. Ergo svinger det lidt om de er hårde eller flinke :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/03-09 18:46 
Beano>
Afro Samurai - 5

ÆV! Jeg havde forventet mig mere udfra de første trailers/gameplay... det ser ellers rigtig sjovt ud. Glæder mig til at læse hvad der trækker ned.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/04-09 23:24 
GTA: Chinatown Wars - 9
Little King's Story - 9
Plants Vs Zombies - 9
Chronicles of Riddick: Dark Athena - 8
Battleforge - 7
Valkyrie Profile: Covenant of the Plume - 7
Godfather II - 6
Madworld - 6
Final Fantasy Crystal Chronicles: Echoes of Time - 6
Wanted: Weapons of Fate - 4
Wheelman - 4
Sonic and the Black Knight - 3
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ChronoChronoSkrevet 08/04-09 01:00 
Vildt karakter til Plants Vs Zombies - det skal da prøves!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/04-09 10:31 
Jeg har kun set sang-traileren til PvsZ... den er ekstremt sød. Mon ikke det er noget i stil med Castle Crashers? Jeg skal lige have fundet noget gameplay-video.

Æv til Wanted og Wheelman! Dem havde jeg håbet var værd at spille, men det sætter da en stopper for begejstringen med de dumme 4-taller :-( Nu må de komme på "måske"-listen.
HeroldHeroldSkrevet 08/04-09 10:48 
Plants vs. Zombies ser snarere ud til at blive noget tower-defence-agtigt noget.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/04-09 10:49 
Jeg har været rimelig underholdt af Wanted - knap så meget af Wheelman...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/04-09 12:45 
Jeg har været sygt underholdt af Wheelman demoen. Det er et af de bedste dårlige spil jeg længe har spillet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/04-09 13:03 
Men dejligt at se, at Riddick stadig holder vand... Det var et af de (ikke det) bedste spil til den gamle Xbox IMO...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/05-09 23:40 
Space Invaders Extreme 2 - 9
The Dishwasher: Dead Samurai - 8
Demigod - 7
Flock - 6
X-Men Origins: Wolverine - 6
Bionic Commando - 6
Star Ocean: The Last Hope - 5
Dynasty Warriors Strikeforce - 5
Ninja Blade - 5
Phantasy Star Portable - 4
Balance of Power: 21st Century - 4
Major Minor's Majestic March - 3
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/05-09 09:35 
Tynd omgang.

Men omvendt er der ikke en eneste af de titler, jeg har hørt det mindste om, men vi nærmer os selvfølgelig også sommerperioden - hvor alle hard core gamers har tid til at gennemføre de gamle klassikere :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 04/05-09 09:39 
Havde håbet på mere end 6 til BC - forhåbentligt bare en af deres hjerneblødninger ;)
nerosnerosSkrevet 04/05-09 09:41, rettet 04/05-09 09:43 
Jah..! Det var godt nok ikke en pæn score?! Det lover ikke godt...
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 04/05-09 09:43 
Det er da ikke Capcom selv der har lavet det, er det ikke de der svenskere?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 04/05-09 09:50 
Jo, det er GRIN i Sverige - skaberne af det lunkne Wanted, og det kommende ikke-særligt-spændende Terminator Salvation.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 04/05-09 09:51 
Ok :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 04/05-09 09:57 
Herold>
Jo, det er GRIN i Sverige - skaberne af det lunkne Wanted, og det kommende ikke-særligt-spændende Terminator Salvation.

Og det særdeles vellykkede Bionic Commando remake. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 04/05-09 10:20 
Ja, men det kan de jo ikke tage _hele_ æren for :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/05-09 10:39 
Ligesom de ikke kan klandres for hele det knap-så-lovende Terminator...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 04/05-09 10:44 
Hvorfor ikke?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/05-09 11:08 
Fordi de ikke er alene om at udvikle det. Det er udviklet i samarbejde med Halcyon Games.

Wiki: "Terminator: Salvation is being developed by the Halcyon Company's gaming subsidiary, Halcyon Games, along with GRIN"
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 04/05-09 11:11 
Ok
HeroldHeroldSkrevet 04/05-09 11:20 
Jeg tror godt du kan regne med at det meste af den lort bliver lagt i Sverige. :D Bionic Commando, derimod, var et godt spil, inden de skinnede det og gav det en multiplayer-del.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/05-09 23:36 
Fuel - 8
The Sims 3 - 8
Punch-Out - 8
Boom Blox: Bash Party - 8
Zeno Clash - 8

Ghostbusters - 7
Infamous - 7

Muramasa: The Demon Blade - 6
Knights in the Nightmare - 6

Velvet Assassin - 4
Excitebots: Trick Racing - 4

Damnation - 3
Terminator: Salvation - 3
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 04/06-09 10:53 
PalleJensen>
Muramasa: The Demon Blade - 6

:(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 04/06-09 10:58 
Nogen herinde der har prøvet FUEL?

Edge's 8 lød lovende men det får meget blandede anmeldelser generelt...


67% på MetaCritic
HyakotakeHyakotakeSkrevet 04/06-09 13:56 
Jeg har ikke prøvet Fuel, men udfra gameplay-videoer ser det ud til at ligge meget tæt på f.eks. Dirt og Grid... så jeg regner med at give det en chance ved lejlighed :-)
BeanoBeanoSkrevet 04/06-09 14:03 
Syntes ikke det ligner DIRT og da slet ikke GRID :)

Også anden udviker og engine.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/06-09 14:23 
Jeg prøvede det kort forleden dag... Det er ikke noget specielt... korte løb og det kan godt være det er en stor og åben verden, men hvad nytter det, når der er lange loadetider når man f.eks. vil starte et løb...?

Men som sagt, har kun prøvet det kort, men det første indtryk var ikke specielt godt...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
823 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me