X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nye EDGE scores


Svar
OkottaOkottaSkrevet 15/05-03 21:59 
Soul Calibur II - 9/10
Amplitude - 8/10
Silent Hill 3 - 7/10
P.N.03 - 7/10
Eve Online: The Second Genesis - 8/10
Breath Of Fire: Dragon Quarter - 7/10
Dodonpachi: Dai-Ou-Jou - 8/10
MotoGP: URT2 - 8/10
Clock Tower 3 - 3/10
Vietcong - 5/10
Golden Sun: The Lost Age - 6/10
Made In Wario - 7/10
World War II: Frontline Command - 5/... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
823 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-08 18:31, rettet 03/09-08 18:33 
Men hvis de bruger det i SBO KAN sidestepping jo ikke være tilfældigt! :)

Omvendt kan man jo sige at SFIII ikke er andet end fireballs og "supers".
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 03/09-08 18:34, rettet 03/09-08 18:35 
Hmm... Men som jeg nu har skrevet flere gange, så spiller de flere runder i VF pga ubalance.

Mht. SF, så tror jeg ikke du har forstået noget som helst.
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-08 18:39, rettet 03/09-08 18:41 
Alf81>
Hmm... Men som jeg nu har skrevet flere gange, så spiller de flere runder i VF pga ubalance.

Ja der er naturligvis mere tilfældighed i en 3D fighter. Læs hvad jeg skrev tidligere. Det er logisk at der vil være mindre tilfældighed når det hele er sprites og karakterenes hitbox altid er pixelperfekt. I 3D er det ikke usædvanligt at se en arm ryge igennem kroppen på en modspiller uden han intet mister. Men sidestepping øger stadigvæk ikke tilfældigheden.

Mht. SF, så tror jeg ikke du har forstået noget som helst.

Sjovt. Langt de fleste kampe jeg har set jer spille bruger i mindst 5-10 fireballs hver og slutter gerne af med supers. Hvad misforstår jeg?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 03/09-08 18:40, rettet 03/09-08 18:45 
Konsolkongen>
Hvad misforstår jeg?

Spillet?

Fireballs skal bare forståes som slag.
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-08 18:42 
Jeg har svært ved at se at jeg misforstår SFIII mere end i gør VF :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-08 18:45, rettet 03/09-08 18:47 
Alf81>
Fireballs skal bare forståes som et slag. Du kunne godt lyde som en af dem der mener fireballs er cheap?

Jeg kan sagtens forstå dem der mener de er cheap i hvert fald. Omvendt er det også noget af det der adskiller SFIII fra andre og mere "realistiske" fighters. At se en stå i et hjørne og hamre den ene fireball af en den anden er ikke min opfattelse af skills.

Jeg er bare glad for de ikke er der i VF :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 03/09-08 18:47, rettet 03/09-08 18:49 
Konsolkongen>
Men hvis de bruger det i SBO KAN sidestepping jo ikke være tilfældigt! :)

Omvendt kan man jo sige at SFIII ikke er andet end fireballs og "supers".

Men der må så også være mere tilfældighed, da de ikke kun spiller til to vundne runder pr kamp i VF, og så er vi lige vidt med den form for argumentation :)

Og hvis du virkelig mener sidste sætning, så er der jo helt andre grunde til, at du ikke har nogen idé om dybden i 3rd Strike :)

Jeg ved heller ikke hvor avanceret du selv mener du er til VF, men hvis du virkelig vil modsige, at der er ekstremt mange juggles, så tror jeg egentlig også, at du bruger VF mere som hygge/party-indslag.

Men lad os nu bare glæde os over, at Egde giver SFIV 9 så alle de danske pad monkey anmeldere måske tænker en ekstra gang inden de udtaler sig om noget de ikke har forstand på.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-08 18:55 
Kristensen>
Men der må så også være mere tilfældighed, da de ikke kun spiller til to vundne runder pr kamp i VF...

Som jeg vidst selv har skrevet et par gange nu ;)

Og hvis du virkelig mener sidste sætning, så er der jo helt andre grunde til, at du ikke har nogen idé om dybden i 3rd Strike :)

Jo, den ser jeg ganske klart. Man kan bare ikke benægte at fireballs og supers er en stor del af spillet.

Jeg ved heller ikke hvor avanceret du selv mener du er til VF, men hvis du virkelig vil modsige, at der er ekstremt mange juggles, så tror jeg egentlig også, at du bruger VF mere hygge/party-indslag.

Jeg modsiger ikke at der er juggles i VF. Det ville jo bare være dumt. Fik de dem reduceret ville vi have en fighter som snart kunne måle sig med SF's balance. Dét kombineret med VFs bedre gameplay ville give SFIII baghjul :)
Du skriver dog at VF hovedsageligt er juggles og sidestepping, og jeg mener at det har LANGT mere at byde på.

Men lad os nu bare glæde os over, at Egde giver SFIV 9 så alle de danske pad monkey anmeldere måske tænker en ekstra gang inden de udtaler sig om noget de ikke har forstand på.

Lad os det. Jeg glæder mig også til at se det d. 18 :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 03/09-08 18:56 
Konsolkongen>
I 3D er det ikke usædvanligt at se en arm ryge igennem kroppen på en modspiller uden han intet mister.

= BROKEN ;)
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-08 19:10 
Ja så så kan jeg godt se at der ikke skal meget til før et spil er broken ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 03/09-08 19:14 
Næsten alle spil ER istykker :) Der er bare genre der er istand til at bære det bedre end andre.

Lige en sidste ting - når du selv skriver at der naturligvis er mere tilfældighed i 3d fightere, hvad er det så, udover sidestepping, der bidrager til det?
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-08 19:16 
"Hitboxen" mener jeg.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 03/09-08 19:17, rettet 03/09-08 19:17 
Jamen hitboxen har vel intet med grafik at gøre?
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-08 19:19, rettet 03/09-08 19:21 
Det har nok noget med 2D og 3D at gøre. I 3D vil der sikkert være større tilfældighed i om man rammer hver gang fra den samme afstand. Det kan selvfølgelig gøres 100% præcist i en 2D fighter.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 03/09-08 19:21 
Konsolkongen>
Jo, den ser jeg ganske klart. Man kan bare ikke benægte at fireballs og supers er en stor del af spillet.

Ja, for det er jo stort set alle figurer i SFIII der kan "skyde" og ingen kan spilles uden konstant brug af supers...

Det høres tydeligt, at du ikke har spillet eller forstået ret meget SFIII. Det er da også fint, at du er glad for VF og synes det er bedre end 3rd Strike, men det virker stadig som om du er ligeså så casual som resten af flokken hvad angår dit gameplaymæssige tilhørsforhold og dedikation til det.

Jeg glæder mig bare til SFIV, og Edge bestyrker bare mine formodninger om dets kvaliteter i forhold til konkurrencen.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-08 19:22, rettet 03/09-08 19:23 
Hvis nogen kan spilles uden konstant brug af supers hvorfor har jeg så aldrig set jer gøre det?

Kristensen>
men det virker stadig som om du er ligeså så casual som resten af flokken hvad angår dit gameplaymæssige tilhørsforhold og dedikation til det.

Jeg har aldrig sagt jeg var specielt god til VF, men det der griber du jo bare ud af den blå luft.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 03/09-08 19:33 
Kristensen>
du er ligeså så casual som resten af flokken hvad angår dit gameplaymæssige tilhørsforhold og dedikation til det.

Men du er så i en helt anden kategori end os andre tumper? :)

Selvfølgelig er der da en helt generel 2d vs 3d forskel på præcision i spil, men at sige at det ødelægger ethvert 3d-baseret spil og gør alt helt tilfældigt, er altså at gå over gevind. Det kan man jo sige om alverdens ting så.

Fx zoomer kameraet vist lidt ud og ind i SFIV, og det spolerer jo så ligeledes den pixelperfekte 2d som I påstår er nødvendig for at en fighter kan fungere...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 03/09-08 19:39 
Bruger vi ikke en forkert tråd folkens? ;-)
Bashful Neophyte
la0sla0sSkrevet 03/09-08 20:16, rettet 03/09-08 20:17 
Rune, nu er der jo forskel på at sige noget er broken og så at det ikke kan fungere eller er ødelagt. Eller at det hele er tilfældigt.

Du gør det lidt sort og hvidt, fremfor shades of grey. Eller også har du fanget at de mest bombastiske kommentarer omkring det her også indeholder humor, og spiller med? :)

Jeg tror bare der er tale om at der menes at hvis man vil være helt fanatisk i det, så er der momenter som er problematiske i 3d-spillene som ikke er til stede i SF3.
Hvad sker der?
RJKRJKSkrevet 03/09-08 20:19 
la0s>
nu er der jo forskel på at sige noget er broken og så at det ikke kan fungere eller er ødelagt.

Ehm... Da kun hvis man er dårlig til det ene eller andet sprog?

Du gør det lidt sort og hvidt, fremfor shades of grey.

Lige præcis omvendt. Det er Alf og co. der har delt det op i sort og hvidt, ved at sige at fx sidestepping per definition er tilfældigt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Alf81Alf81Skrevet 03/09-08 20:44 
Jeg synes altså nu ikke jeg gør det så sort og hvidt...
Ting om dét og pis.
la0sla0sSkrevet 03/09-08 20:48, rettet 03/09-08 20:49 
Jeg vidste jo godt at du ville slå ned på den, men broken på den måde som alf brugte det, og som jeg forstod det, var jo ikke at "færdig-slut-no-more-to-see-here-alt-er-ødelagt."

Ligesom hvis noget er deaf, er det ikke døvt. Eller ham der er godt nok rådden i hovedet, så er han jo IKK rådden, bare lidt ringe, og altså ikke sådan ding-dong klokke. :D
Hvad sker der?
RJKRJKSkrevet 03/09-08 20:54 
Oookay...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 03/09-08 20:55, rettet 03/09-08 20:55 
RJK>
Men du er så i en helt anden kategori end os andre tumper? :)

Fx zoomer kameraet vist lidt ud og ind i SFIV, og det spolerer jo så ligeledes den pixelperfekte 2d som I påstår er nødvendig for at en fighter kan fungere...

Jeg kan kun udtale mig om hvad jeg rent faktisk har sagt, og jeg har ikke talt om pixelperfekt 2d eller, at 3d fightere ikke fungerer. Jeg siger bare, at jeg synes det ser så pokkers utilfredsstillende grimt ud, og der er en større margin for tilfældighed. Om det så skyldes et for højt opskruet tempo eller den tredje dimensions luner er mig komplet ligegyldig :)

Angående tumpe-bemærkningen:
Jeg kan ikke gøre for hvordan det jeg skriver bliver opfattet, men givet så er jeg ved at blive elitær og ekstrem stejl på enkelte områder :)
Men jeg tror rent faktisk, at jeg har en idé om hvilken indsats der kræves for at blive rigtig god til spil som VF og SF. Og skal man tage de danske anmeldere som standarden, så er der godt nok mange der ikke har en dyt forstand på hvad de har med at gøre, når de får stukket en fighter i hånden til anmeldelse. De griber sikkert deres pad til at begynde med...
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
RJKRJKSkrevet 03/09-08 21:01, rettet 03/09-08 21:01 
Men nu snakkede du jo ikke om de danske anmeldere, men alle der havde skrevet noget i denne tråd... Jeg ved ikke rigtigt hvad anmelderne egentligt har med det at gøre. Det eneste jeg kommenterer er, at den elitære holdning til 2d-fightere vist lige er gået over gevind :)

(og i parentes har jeg det generelt fint med elitære holdninger hvad angår spil ;))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 03/09-08 21:22 
Kristensen>
Og skal man tage de danske anmeldere som standarden, så er der godt nok mange der ikke har en dyt forstand på hvad de har med at gøre, når de får stukket en fighter i hånden til anmeldelse. De griber sikkert deres pad til at begynde med...

Det er vel bare fordi de har en bred viden om en masse, i modsætning til en indskrænket og fastlåst "ekspert"-viden, der ikke er til at rokke?

(:D)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Alf81Alf81Skrevet 03/09-08 21:28, rettet 03/09-08 21:28 
Jamen kræver det da noget at anmelde spil uden dybde? ;))
Ting om dét og pis.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 03/09-08 21:31, rettet 03/09-08 21:33 
RJK>
Men nu snakkede du jo ikke om de danske anmeldere, men alle der havde skrevet noget i denne tråd... Jeg ved ikke rigtigt hvad anmelderne egentligt har med det at gøre. Det eneste jeg kommenterer er, at den elitære holdning til 2d-fightere vist lige er gået over gevind :)

(og i parentes har jeg det generelt fint med elitære holdninger hvad angår spil ;))

Jeg har nævnt de danske anmeldere før, men det var da muligvis i en sidebemærkning tidligere. Skidt med det.
Men hvis du gerne høre direkte, at jeg ikke mener nogen i tråden er tumper skal jeg da gerne skrive det så utvetydigt som muligt :)
Men jeg kan seriøst ikke se hvad der er gået over gevind, med mindre du søger, at misforstå Alf81 spøgefulde bemærkninger.
Der findes kompetente fightere og der findes Capcom-fightere, så enkelt er det.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 03/09-08 21:33 
Herold>
]Det er vel bare fordi de har en bred viden om en masse, i modsætning til en indskrænket og fastlåst "ekspert"-viden, der ikke er til at rokke?

(:D)

Vil du have links til dårlige anmeldelser af fightere? :p
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/09-08 21:35 
Ja Harold vil du det hvad (=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
HeroldHeroldSkrevet 03/09-08 22:29 
Nej, jeg er da sikker på at de findes :D Pointen var nok snarere (omend obskurt skjult bag en morsomhed) at I 2D-fajters lader til at være helt ekstremt fastlåst på at det er bare sådan det er. Jeg synes ikke man kan sige at sidestepping fx. tilføjer mere tilfældighed til et spil. Det giver IMO bare spillet en faktor som I ikke er vant til at spille med. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RJKRJKSkrevet 03/09-08 22:44, rettet 03/09-08 22:46 
Kristensen>
Men hvis du gerne høre direkte, at jeg ikke mener nogen i tråden er tumper skal jeg da gerne skrive det så utvetydigt som muligt :)

Men så stadig en casual flok uden gameplaymæssige tilhørsforhold og dedikation?

Jeg synes i øvrigt det er alt for nemt at gemme sig bare "spøgefuldhed". Mener man noget for sjov, må man sætte en smiley eller på anden måde gøre det ekstremt tydeligt. Det er ikke ligefrem tilfældet med en del udtalelser i denne tråd...

:)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 03/09-08 23:03, rettet 03/09-08 23:05 
Det er meget muligt det er let at gemme sig bag spøgefuldhed, men jeg forstår godt hvad Alf81 mener og kan se glimtet i øjet. Jeg selv har ingen humor, så der kan ikke være så meget at misforstå... (:p)

Når du er så insisterende på at koge det ned til et ja eller nej spørgsmål, om jeg opfatter de fleste i denne tråd som casual gamere uden dedikation i fighter-sammenhæng, så ja.
Der er jo også dem der skiller sig ud fra flokken... :)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 04/09-08 00:44 
Jeg tvivler STÆRKT på at nogen 2D kampspil benytter en pixelperfekt hitbox! Det ville simpelthen være alt for useriøst og ubalanceret. Enhver der har nogen kendskab til programmeringen bag den slags spil vil vide hvad jeg mener ;)

Det er dog klart væsentlig mere synligt og relevant i et 3D-spil pga. den ekstra dimension, og dette kan reelt set også godt gå ud over SF4 med den nye 3D-grafik..men jeg vil umiddelbart gå ud fra at alle angreb udelukkende udregnes i to dimensioner, der ligger gemt bag en grafik i tre dimensioner.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/09-08 18:44 
Viva Piñata: Trouble in Paradise (360) - 8
Crysis Warhead (PC) - 8
Yakuza 2 (PS2) - 8
Reset Generation (Mobil, PC) - 8
Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse (Wii) - 8
De Blob (Wii) - 8

Castle Crashers (360) - 7
Pure (360, *PS3*) - 7
Spore (PC) - 7

Infinite Undiscovery (360) - 6
Galaga Legions (360) - 6
Brothers in Arms: Hell's Highway (*360*, PC, PS3) - 6
Mercenaries: World in Flames (360, PC, PS2, *PS3*) - 6
Trauma Center: Under the Knife 2 (DS) - 6

Star Wars: The Force Unleashed (*360*, PS3) - 5
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/09-08 21:03, rettet 30/09-08 21:03 
Sumez>
Jeg tvivler STÆRKT på at nogen 2D kampspil benytter en pixelperfekt hitbox! Det ville simpelthen være alt for useriøst og ubalanceret. Enhver der har nogen kendskab til programmeringen bag den slags spil vil vide hvad jeg mener ;)

Hvad søren skulle den så være? Variabel som en stor tyggegummibobbel? Jeg går ud fra at smilyen indikerer at du joker, for selvfølgelig er hitboxen i et 2D kampspil pixelperfekt. Andet ville simpelthen være alt for useriøst og ubalanceret.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 17/10-08 16:18 
- LittleBigPlanet [10]
- Fable II [9]
- Far Cry 2 [8]
- Dead Space [8]
- Rock Band 2 [9]
- Midnight Club: Los Angeles [7]
- Motorstorm: Pacific Rift [7]
- Lego Batman [4]
- Fracture [4]
- Saints Row 2 [5]
- Wipeout HD [8]
- Baja : Edge of Control [5]
- Mega Man 9 [6]
- Captain Rainbow [7]
- Flower, Sun and Rain [4]
- Sonic Chronicles: The Dark Brotherhood [6]
- Disgaea 3 [8]
- Tales of Vesperia [8]
- Legendary [4]
- World of Goo [8]
- Trackmania DS [8]
- Line Rider 2 [5]

Gode scores til Fable 2 og Far Cry 2 også :)

Kilde
dpldplSkrevet 17/10-08 16:44 
Næste uge bliver sgu godt så. Far cry 2 LE om torsdag(Sidst jeg brugte ubishop express forsendelse fik jeg spillet et dag før!) og fable 2 LE fredag :O
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 17/10-08 16:45 
Har RB2 fået en EU dato?
ChronoChronoSkrevet 17/10-08 17:27 
Beano>
- Lego Batman [4]
- Disgaea 3 [8]

4!? Hvad har de givet de andre Lego-spil? Jeg havde ellers læst at det skulle være endnu bedre.

Men flot score til Disgaea - det håber jeg at få tid til engang så...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dpldplSkrevet 17/10-08 17:46 
Beano>
Har RB2 fået en EU dato?

Den reklame der også kører i danmark, siger november og ikke andet (UK udgaven siger det samme)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 17/10-08 18:07 
Tak, men blev der lovet noget årstal? !
dpldplSkrevet 17/10-08 18:21, rettet 17/10-08 18:21 
Helt ærlig så tro jeg de mener 2008, ellers vil sgu være for tidligt at nævne RB2 i en reklame på tv.
(samme tid vil se lidt dum ud vis RB2 kommer senere end RB Ac/DC addon(December))
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 17/10-08 18:25 
Det var nu sarkasme... men hvem ved i disse LBP tider og med EA bag roret ;)
dpldplSkrevet 17/10-08 18:40 
Sarkasme, kan jo være svært læse på et forum. ><


Sdiste del forstod jeg så ikke (udover jeg gætter LBP = little big planet?)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 17/10-08 18:42 
Ja, LBP er blevet trukket tilbage og launch forsinket ca. 3 uger (dato dog ikke officiel endnu). Derfor ;)
dpldplSkrevet 17/10-08 19:02 
/pat små LPB fans "gemmer mig" :p

Nå tilbage til at vente på "the F´s"(fable, facry og fallout). Mangler sgu et nyt spil og CoD WaW beta er ikke så godt :( (Gad vide om mine ekstra key til beta kan sælges på ebay :o)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 17/10-08 19:09 
Vi ved hvor du bor :)
dpldplSkrevet 17/10-08 19:16 
i gør? :o

Må heller sove tæt på min katana så, nah min hund er ikke bange for en stor shæfer. Tvivler på et par gamers kan gør den bange så!(Selvom den er lille.) :p
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/10-08 21:41 
Chrono>
4!? Hvad har de givet de andre Lego-spil? Jeg havde ellers læst at det skulle være endnu bedre.

Ja, det 4-tal forstår jeg slet heller ikke! Kan nogen finde Edge Lego Star Wars scoren?

Metacritic siger:
http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/legostarwarsthecompletesaga?q=lego%20star
http://www.metacritic.com/games/platforms/xbox360/legobatman?q=lego%20batman
(check i øvrigt de totalt underlige og misvisende user scores på Star Wars)

Metacritic er naturligvis ikke garant for objektive og "korrekte" scores, men hvis Edge skulle følge gennemsnittet burde LSW max have fået 5 i forhold til LB's 4-tal.
823 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig