X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nye EDGE scores


Svar
OkottaOkottaSkrevet 15/05-03 21:59 
Soul Calibur II - 9/10
Amplitude - 8/10
Silent Hill 3 - 7/10
P.N.03 - 7/10
Eve Online: The Second Genesis - 8/10
Breath Of Fire: Dragon Quarter - 7/10
Dodonpachi: Dai-Ou-Jou - 8/10
MotoGP: URT2 - 8/10
Clock Tower 3 - 3/10
Vietcong - 5/10
Golden Sun: The Lost Age - 6/10
Made In Wario - 7/10
World War II: Frontline Command - 5/... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
823 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 > »

Svar
SephirothSephirothSkrevet 03/07-05 11:25, rettet 03/07-05 11:26 
Jeg må ha' fat i Atelier Iris og Killer 7 denne sommer.

Edit: Ville gerne se nærmere på Trace Memory/Another Code, men har ikke en DS :(
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
ChronoChronoSkrevet 03/07-05 12:06, rettet 03/07-05 12:07 
Atelier Iris ser godt nok temmeligt flot ud. Der er lidt Disgaea (bare flottere) over grafikken - er det ikke også noget med at Nippon Ichi har udgivet spillet i Japan?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SephirothSephirothSkrevet 03/07-05 15:48 
Jo, de har vist haft en finger med i udgivelsen. Men udover dette, har spillet intet at gøre med Digaea, Phantom Brave osv. Så vidt jeg har hørt er der mere tale om et klassisk RPG i stil med Symphonia - og så bliver det vist ikke mere klassisk. Må hellere få det bestilt snart.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
psychomantispsychomantisSkrevet 16/08-05 17:49 
Chibi Robo 8
Minna Daisuki Katamari Damacy 8
World of Warcraft 9
Genji 8
Drag-On Dragoon 6
The Incredible Hulk Ultimate Destruction 6
Oz 8
Advance Wars Dual Strike 8
Coded Arms 5
Chou Shittou Caduceus 7
Big Mutha Truckers 2 Truck Me Harder 4
Gametrax Real World Golf 5
ValkyrieValkyrieSkrevet 16/08-05 19:56 
Jeg glæder mig meget til Genji og We love Katamari:)

Man bliver nød til at give det til ps2. Der begynder altså at være en hel del spil der er værd at tale om:)
Well crucify the insincere tonight...
McFlyMcFlySkrevet 16/08-05 20:03 
En skam at PSP'en ikke kan bruges til first person shooters :-(

Var ellers lidt tændt på Coded Arms, men det har godtnok ikke fået særlig god kritik rundt omkring.
BeanoBeanoSkrevet 16/08-05 20:09 
McFly>
En skam at PSP'en ikke kan bruges til first person shooters :-(

jeps - for eet halv-dårligt spil beviser nemli' at genren slet ikke kan virke på PSP... overhovedet ;)
McFlyMcFlySkrevet 16/08-05 20:14 
Sidst jeg stod med en PSP i hånden, da kunne jeg godt både se og mærke, at den her tingest altså ikke egner sig til first person shooters.

Analog pind i venstre bund og 4 knapper til højre. No, no, no.

Hvis den havde en touchscreen, så havde jeg jublet ;-)
BeanoBeanoSkrevet 16/08-05 20:18 
Jeg syntes jeg kan huske et lille spil kaldet Goldeneye på N64 som virkede ganske fint selv om controlleren manglede to analoge sticks...

"Think McFly... think!" ;)
McFlyMcFlySkrevet 16/08-05 20:28, rettet 16/08-05 20:29 
Det virkede okay /godt - dengang.

Idag vil man gerne ha' en ordentlig analog (læs: præcis og flydende) kontrol i sin shooter.

Måske er jeg bare blevet forvænt med styringen på DS'en, når det kommer til first person shooters.
BeanoBeanoSkrevet 16/08-05 20:31, rettet 16/08-05 21:48 
McFly>
Det virkede godt - dengang.

Kan vi høre isen der knirker? :)
McFlyMcFlySkrevet 16/08-05 20:36, rettet 16/08-05 20:37 
Hvad mener du? :-O

Tilbage i 1996 var det en god styring; Vi havde ikke de store referencer ellers, til first person shooters på en spille konsol, og så var man / vi tilfredse og glade med den styring vi fik / havde.

Idag virker sådan en kontrol noget kluntet og upræcis.
ValkyrieValkyrieSkrevet 16/08-05 21:08 
må så være uenig i det.

goldeneye havde en fantastisk styring IMO!
Der var en del fps på konsol før det. tjek nogen af IDs Ninty fiaskoer f.eks.:)
Well crucify the insincere tonight...
jaesjaesSkrevet 16/08-05 21:14, rettet 16/08-05 21:16 
Man skal også huske, at GE havde heftig auto-aim, og det bryder mange sig ikke om i dag. Det kunne vist slås fra, men som jeg husker det, gjorde det ikke oplevelsen bedre.

EDIT: Aim-assist, er nok en mere korrekt betegnelse...
McFlyMcFlySkrevet 16/08-05 21:25 
Valkyrie>
goldeneye havde en fantastisk styring IMO!

Kodeordet her er "havde".

Vi er faktisk ikke så uenige som du tror.
ValkyrieValkyrieSkrevet 16/08-05 22:06 
Sagde havde fordi det kom ud for længe siden. Der er gået næsten et årti. Syntes ikke det er blevet dårligere af den grund. gameplay har udviklet sig og er mere dynamisk, og det gør controllere og deres funktioner også, men som udgangspunkt synes jeg stadig at GE og PD er let at styre. Meget let at gå til:)
Well crucify the insincere tonight...
RuneSPRuneSPSkrevet 16/08-05 22:15 
Meget let og nemt at spille for enhver. Netop en af grundene til at det stadig er et af de mest spillede multiplayer spil (på konsol) hjemme hos mig når vennerne er på besøg. Glæder mig dog sindsygt meget til at kunne game det på revolution (forhåbentlig) da analog sticksne på de gamle N64 controllere er ved at være slidt PÆNT meget op :)
WehnerWehnerSkrevet 16/08-05 23:12 
At det er meget let og nemt at spille for enhver, er indiskutabelt ikke korrekt. Det er nemlig ikke let at styre for mig.

Faktisk har jeg virkelig haft mine problemer med det, hver gang Bede forsøger at vise mig de kvaliteter som spillet tydeligvis har (haft). Og det er grundet en styring, der vel også indiskutabelt er svagere end en velprogrammeret styring med to analoge sticks.

Men for alle jer, der er opdraget med det, ligger det selvfølgelig stadig i fingrene, det vil jeg slet ikke anfægte.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 16/08-05 23:22 
Det kan vel ikke diskuteres, at to analoge sticks er at fortrække til FPS fremfor et. Det taget i betagtning, må man konkludere, at PSP ikke er det oplagte valg til FPS'er.

Dermed ikke sagt, at et FPS ikke kan være godt med et, da jeg trods alt stadig morer mig med Perfect Dark :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 16/08-05 23:42 
Bede-x>
Det kan vel ikke diskuteres, at to analoge sticks er at fortrække til FPS fremfor et. Det taget i betagtning, må man konkludere, at PSP ikke er det oplagte valg til FPS'er.

Eftersom DS har NUL analoge sticks, må man vel så konkludere, at det er et endnu mindre oplagt valg...? ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Dark HelmetDark HelmetSkrevet 16/08-05 23:55 
Nu har jeg kun stået med en PSP mellem hænderne få gange, når jeg tilfældigvis har været forbi en EB eller GAME. Men noget af det første der slog mig ved PSP'en var, hvorfor sony mon ikke har givet PSP'en to analoge sticks.. Så lille (flad) som PSP'ens analoge stick er, virker det fjollet ikke at give FPS folket en ekstra analog placeret under knapperne i højre side, til at rykke rundt med. For to analoge sticks er da ærlig talt den optimale styring i et FPS på en konsol.
Dark Helmet: I knew it. I'm surrounded by Assholes.. (pulls helmet down) Keep firing Assholes!!!
McFlyMcFlySkrevet 17/08-05 00:43 
PSP'ens analoge "bums", sidder iøvrigt så langt nede på maskinen, at den bliver lidt irriterende at bruge, allerede efter kort tids brug. Jeg har spillet Ridge Racer i ca. 20 minutter, og til at starte med var det fedt, men placeringen af den analog dims - den er altså ikke 100% i orden. Selve maskinen føles også for lille i hånden; Den ligger ikke "støbt ned", som den burde gøre. Det gør DS'en, IMO.

PSP'en virker for kantet, til at den er behagelig at bruge, over længere tid.
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-05 02:49, rettet 17/08-05 02:55 
Når jeg spiller GBA spil, ligger DS'en helt elendigt i hånden. Mine tommelfingre bliver bøjet for langt ud til siden, særligt fordi man bruger A og B som knapper, istedet for Y og B. Tommelfingeren kommer til at stå næsten vinkelret på maskinen og det gør det ubehageligt, når man spiller mange timer i træk.

Mine spille evner forringes væsentligt af DS'en.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 17/08-05 08:27 
McFly>
Kodeordet her er "havde".

Vi er faktisk ikke så uenige som du tror.

Hvornår indser folk at ting ikke bliver "dårligere" med tiden? Grafik bliver ikke grimmere fordi der bliver lavet pænere spil, og hvis kontrollen i Goldeneye ikke er særlig god, har den aldrig været det.
Suk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 17/08-05 08:45, rettet 17/08-05 08:50 
DEt kommer i hvert fald jeg ikke til at indse. Det er kun naturligt, at nye tider sætter nye standarder, og så kan ældre ting synes svagere i sammenhængen. Ting bliver relativt grimmere osv. - og det er sådan set nok til at forringe en oplevelse.

Zelda II var f.eks. forrygende, da det udkom, men hvis det blev udgivet på fredag, ville det da være et svagt spil.

At enkelte spil såsom Super Mario Bros og Bubble Bobble har tidløse kvaliteter, og stadig er sjove i dag, betyder ikke, at majoriteten af datidens spil var ringe, bare fordi de ikke holder i dag.

Stumfilm var sikkert også fede i 1910. I dag holder nogle enkelte af dem, men at lydfilm i dag er at foretrække skal ikke forklejne vores oldeforældres oplevelser.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 17/08-05 09:04, rettet 17/08-05 10:03 
McFly>
PSP'en virker for kantet, til at den er behagelig at bruge, over længere tid.

Nu har jeg både PSP og DS (spiller dog klart mest PSP :) )... og finder altså PSP mest behagelig at spille over længere tid mens DS'en hurtigt bliver lidt krampagtig at holde på IMO.
Vil dog give dig ret i at PSP analog "controlleren" er for lavet placeret, men med lidt tilvænning fungerer den fint.

PSP'en har også den store fordel at have en ordenlig d-pad og face-buttons. Fatter ikke hvorfor Nintendo ikke kan lave ordenligt D-pads og knapper på deres handhelds!
McFlyMcFlySkrevet 17/08-05 09:56 
Bede-x>
Når jeg spiller GBA spil, ligger DS'en helt elendigt i hånden. Mine tommelfingre bliver bøjet for langt ud til siden, særligt fordi man bruger A og B som knapper, istedet for Y og B. Tommelfingeren kommer til at stå næsten vinkelret på maskinen og det gør det ubehageligt, når man spiller mange timer i træk.

Mine spille evner forringes væsentligt af DS'en.

Dén er interessant, for jeg har det helt omvendt. F.eks kan jeg kun gennemføre bl.a Castlevania spil, når jeg spiller dem på min DS. På min GBA SP, så kommer jeg tit til at nosse i det, i f.eks boss fights, fordi mine fingre ikke finder deres optimale vej rundt på knapperne.

På DS'en kører det meget bedre.

Jeg kunne også mærke det, da jeg spillede - og gennemførte - et spil som Astro Boy. Jeg havde bedre styr på det, da jeg spillede det på DS'en, og det må simpelthen være fordi maskinen er lidt større, at jeg ikke kramper rundt i det.
HankyHankySkrevet 17/08-05 10:09, rettet 17/08-05 10:10 
Sådan har jeg det også McFly ;)

Mhh. til GoldenEye-styringen, synes jeg helt sikkert også, at den for sin tid var god, da det ikke rigtig var set bedre. I dag, kan jeg både føle og mærke at styringen er dårlig (læs er, ikke var), da det selvfølgelig er set bedre den dag idag.

Deler helt klart samme opfattelse som Wehner, hvad angår 'dengang' og 'idag'.

For ikke at gå helt væk fra topic, må jeg sige at det tegner godt med Advance Wars.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Dark HelmetDark HelmetSkrevet 17/08-05 11:48 
Bede-x>
Når jeg spiller GBA spil, ligger DS'en helt elendigt i hånden. Mine tommelfingre bliver bøjet for langt ud til siden, særligt fordi man bruger A og B som knapper, istedet for Y og B. Tommelfingeren kommer til at stå næsten vinkelret på maskinen og det gør det ubehageligt, når man spiller mange timer i træk.

Mine spille evner forringes væsentligt af DS'en.

Det er også splinten i mine DS oplevelser

Prøv lige at overveje hvor meget plads der er til at rykke styrekorset og de 4 knapper længere op på maskinen, hvis nu at man havde valgt et andet sted at placere on/off start og select. (f.eks i nogle fordybninger under touchskærmen..)

http://www.engadget.com/entry/2645319218685165/

Link. Ikke fordi jeg tvivler på at i har set en DS før, men nogle har måske ikke haft så meget med den at gøre.
Dark Helmet: I knew it. I'm surrounded by Assholes.. (pulls helmet down) Keep firing Assholes!!!
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-05 11:53, rettet 17/08-05 11:54 
McFly>
Dén er interessant, for jeg har det helt omvendt. F.eks kan jeg kun gennemføre bl.a Castlevania spil, når jeg spiller dem på min DS.

Nu er alle tre GBA Castlevania spil så lette, at de sandsynligvis kunne gennemføres med fødderne...

Skulle jeg lave noget som krævede skill fx en speedgennemførsel, ville jeg ikke vælge DS'en, da den ligger for krampagtig i hånden til GBA spil.

McFly>
På min GBA SP, så kommer jeg tit til at nosse i det, i f.eks boss fights, fordi mine fingre ikke finder deres optimale vej rundt på knapperne.

Det er jo og sammenligne dårlig med dårlig. GBA SP ligger heller ikke godt i hånden.

Sammenlign hellere med GBA playeren.

Jeg vil til enhver tid hellere spille mine GBA spil, med et hvilkent som helst officielt joypad (- Duken) til de tre store maskiner. Det må være et tegn på, at DS'en ikke er optimal.

Jeg er også sikker på at ens spilleevne falder, når man istedet benytter DS'en, istedet for et rigtigt joypad.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
McFlyMcFlySkrevet 17/08-05 12:14 
Bede-x>
Nu er alle tre GBA Castlevania spil så lette, at de sandsynligvis kunne gennemføres med fødderne...

Hvis man løber rundt og level'er op meget af tiden - som jeg selv gjorde i Aria - så er de ikke tæske-hamrende svære. Men din kommentar om spillene generelt, er noget vrøvl.


Jeg vil til enhver tid hellere spille mine GBA spil, med et hvilkent som helst officielt joypad (- Duken) til de tre store maskiner. Det må være et tegn på, at DS'en ikke er optimal.

Jeg tror nærmere du har nogle underlige hænder, som ikke egner sig til håndholdte maskiner.

Jeg er også sikker på at ens spilleevne falder, når man istedet benytter DS'en, istedet for et rigtigt joypad.

Din spilleevne måske.
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-05 12:20 
McFly>Jeg tror nærmere du har nogle underlige hænder, som ikke egner sig til håndholdte maskiner.

Det du skal spørge dig selv om er: Hvis du skulle vælge et optimalt joypad til digital kontrol, hvad ville du så vælge?

Saturnens? Megadrivens 6 knaps? Dual shock? DS?

Hvis dit svar til det er DS, så er den vel optimal for dig. Kan ikke forstille mig, at den kan være det for så mange andre.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
McFlyMcFlySkrevet 17/08-05 12:53 
Jeg synes du snakker udenom.

Du har ikke noget valg på DS'en, så spil ordentligt på den eller lad være.

Personligt har jeg ingen problemer med den, og det mener jeg helt seriøst.

Hvis jeg pludselig havde frie valgmuligheder for digital kontrol og ku' koble denne kontrol til DS'en, så ville jeg formentligt vælge Dual Shock'en.

Men den valgmulighed har man ikke, så enten bruger man sine indbyggede skills, og spiller på DS'en, eller så lader man være.
WehnerWehnerSkrevet 17/08-05 12:55 
Jeg tror næppe du er den rette til at diskutere skills med Bede...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
McFlyMcFlySkrevet 17/08-05 12:59 
Hvis han ikke kan spille ordentligt på DS'en, så...tjaa..

Han skriver jo selv, at hans spilleevner forringes væsentligt af DS'en = Pga. DS'en.

Det gør mine spilleevner ikke - tværtimod.
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-05 13:00 
McFly>
Men den valgmulighed har man ikke

Netop. Man bliver tvunget til at spille med et mindre optimalt kontrol system.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
McFlyMcFlySkrevet 17/08-05 13:01 
Nej - ikke "man".

Dig.
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-05 13:02, rettet 17/08-05 13:03 
McFly>
Hvis han ikke kan spille ordentligt på DS'en, så...tjaa..

Nu bor du jo heroppe, så måske du skulle komme med til en af vores spilaftener.

Der kan vi da godt lave nogle små konkurrencer.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-05 13:10, rettet 17/08-05 13:10 
McFly>
Nej - ikke "man".

Dig.

Og dig, som hellere ville spille med Dual Shock.

Men der er ingen grund til at drive det videre. Hvis du ikke kan se min pointe, ser du den formodentlig aldrig.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 17/08-05 13:12, rettet 17/08-05 13:35 
McFly>
Hvis han ikke kan spille ordentligt på DS'en, så...tjaa..

Dvs. det er spillerens skyld (=manglende "skills") hvis der er problemer med styringen i et spil eller på en controller. Gælder det så også for PSP?
McFlyMcFlySkrevet 17/08-05 14:29 
Bede-x>
Og dig, som hellere ville spille med Dual Shock.

Det er dig som skriver du har et problem med kontrollen på DS'en.

Jeg har ikke et problem med kontrollen på DS'en.

Så skriver jeg, at hvis jeg pludselig kunne koble en Dual Shock til DS'en, og spille med den, at så ville jeg formentligt gøre det. Det er ikke ensbetydende med at jeg så vil foretrække denne metode; Jeg vil prøve denne metode, fordi den lyder interessant, og fordi jeg i forevejen kan li' at spille med en Dual Shock.

Det kan godt være at du vil ha' det til at se ud som om, at jeg så pludseligt vil til at fravælge den kontrol, som DS'en tilbyder, men det er ikke engang i nærheden af at være tilfældet.

Igen: Det er dig og ikke mig, hvis spilleevner forringes, ved at spille på DS'en.
McFlyMcFlySkrevet 17/08-05 14:32 
Beano>
Dvs. det er spillerens skyld (=manglende "skills") hvis der er problemer med styringen i et spil eller på en controller. Gælder det så også for PSP?

Jeg mener at PSP'en ikke egner sig til diverse spil-genrer, hvis det er det du fisker efter?
BeanoBeanoSkrevet 17/08-05 14:40 
Fisker ikke efter noget.

Syntes bare det er komisk at du kategorisk påstår at PSP'en slet ikke kan bruges til FPS spil fordi at du har et problem med knapperne/designet. Men når det omvendt er nogen der ikke syntes at DS'ens knapper/design er optimalt, er der bare deres "skills" der er ivejen med og ikke maskinen eller knapperne.
McFlyMcFlySkrevet 17/08-05 17:18 
Hey klap lige hesten.

Jeg er ikke den eneste som påstår, at PSP'en nok ikke er at foretrække, når det kommer til FPS'ere.

Når vi snakker DS Vs. PSP - og det var det vi gjorde - og hvilken maskine der er bedst til FPS'ere, så var der pæn enighed om at DS'en nok alligevel var bedst på det punkt.

Desuden har jeg ikke spillet på PSP'en i mere end ca. 20 minutter, og det eneste spil jeg har prøvet, var Ridge Racer. Så jeg kan slet ikke udtale mig om alle andre genrer og spil - men godt om FPS'ere, da det er så tydeligt at den har et handicap dér.
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-05 17:28, rettet 17/08-05 17:28 
Må lige understrege således, at der ikke opstår misforståelser, at fordi jeg mener PSP'en ikke er det oplagte valg til FPS genren, er det ikke ensbetydende med, at jeg så mener, DS'en er det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 17/08-05 18:56, rettet 17/08-05 19:23 
McFly>
Jeg er ikke den eneste som påstår, at PSP'en nok ikke er at foretrække, når det kommer til FPS'ere.

Gør det din påstand tidligere mere korrekt?

Een ting er også hvad der er at foretrække (hvor jeg er enig), en anden er at sige det ikke kan lade sig gøre. Faktisk var Edge's primære kritik af Coded Arms ikke styringen (selv om det blev nævnt), men spillets struktur og uopfindsomhed.
McFlyMcFlySkrevet 17/08-05 19:07 
Okay da. Så omformulerer jeg min tese.

Jeg *tror* ikke det vil kunne lade sig gøre, at lave en optimal styring i en FPS på PSP'en. Hvis jeg senere hen opdager at jeg har taget fejl, så lover jeg at købe en PSP + tilhørende FPS.

Glad igen? :-)

Kan du overtales til at fortælle hvad Edge skriver om Coded Arms? F.eks mht. styringen og selve spillet + gameplay?
KTCKTCSkrevet 17/08-05 19:20 
Man kunne da lave et setup, hvor analogen blev brugt til at kigge rundt og de fire knapper til højre blev brugt til at gå frem, tilbage og strafe. Så kunne man skyde og hoppe på L og R. Det ville da fungere fint...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 17/08-05 20:14 
Så er vi tilbage ved Turok styring. Ja, og 1.2 Goldeneye og Perfect Dark styring.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 17/08-05 20:23 
Det er da også så godt som det kan blive med midlerne så. Analogt sigte og ingen akavede fingerstillinger. Vi kan da godt blive enige om at to analoge er bedre, men så igen, det bedste er jo en mus...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
823 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig