X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nye EDGE scores


Svar
OkottaOkottaSkrevet 15/05-03 21:59 
Soul Calibur II - 9/10
Amplitude - 8/10
Silent Hill 3 - 7/10
P.N.03 - 7/10
Eve Online: The Second Genesis - 8/10
Breath Of Fire: Dragon Quarter - 7/10
Dodonpachi: Dai-Ou-Jou - 8/10
MotoGP: URT2 - 8/10
Clock Tower 3 - 3/10
Vietcong - 5/10
Golden Sun: The Lost Age - 6/10
Made In Wario - 7/10
World War II: Frontline Command - 5/... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
823 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 > »

Svar
OkottaOkottaSkrevet 27/09-04 20:07 
Åh ja - det kan jeg huske at jeg sagde :-)

Tror jeg har luftet tanken blandt venner og bekendte, at Fable sikkert endte med at få et 8 tal.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/09-04 20:12 
uo = ?

Ellers godt for fable.... Godt at se at det turned out "excellent"!:)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
OmenOmenSkrevet 27/09-04 21:38 
De karakterer er da helt af hel**** til...
Vote Ficus!
RJKRJKSkrevet 27/09-04 21:45 
Hvad med at fortælle, hvad der er galt, i stedet for bare at brokke ubegrundet?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 27/09-04 22:51 
Lyder sku' godt mht. Outrun 2... kunne være man skulle bestille den alligevel :)
OmenOmenSkrevet 27/09-04 23:09 
Fair nok.

Uden at sige for meget, er et 5 til Juiced forrykt, mens et 7 til Kingdom Under Fire er et typisk udtryk for Edge's nye redaktions leflen for det japanske marked.

Desuden kan jeg rent personligt ikke se hvordan Star Wars: Battlefront nogensinde skulle kunne opnå et 8 tal med så tam en singleplayer.

Mine holdninger varierer dog tydeligtvist kraftigt i forhold til en masse andres...
Vote Ficus!
RJKRJKSkrevet 27/09-04 23:20 
Omen>
7 til Kingdom Under Fire er et typisk udtryk for Edge's nye redaktions leflen for det japanske marked.

Det er da ikke et japansk spil?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/09-04 23:25 
Cheers! Battlefront blev bygget til multiplayer..

Dette stoppede ikke BF1942 etc for at blive populære og få gode reviews, hvis de levere i den anden ende!

Dog vil jeg sige at Battlefronts single player er meget bedre end de ligende, selvom jeg egentlig heller ikke er særlig vild med spillet!:/ De gav Jedi Outcast 4/10 I sin tid, og ærlig talt var det et bedre spil! Både som starwars, men også som actionspil! Eller også er Edge bare totalt fikseret på det ultra simple urban warfare gameplay som Battelfront besider!:/

Ang. KUF så ved jeg ikke helt... De ser da ikke ud til at have noget problem med at hakke ned på de ligende japanske Dynasty Warriors?

Måske er de bare Phantagram -> Koei fanbois?:D?

Jeg har lige prøvet Juiced og syntes egentlig at det var pænt fedt, også... (Når man tænker på at det er et bilspil)! Det er nu ikke fordi at jeg tror at Edge hadede Acclaim! De gav jo Turok 2, 9 i sin tid!O_O

-Val
Well crucify the insincere tonight...
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/09-04 23:26 
RJK>
Omen>
7 til Kingdom Under Fire er et typisk udtryk for Edge's nye redaktions leflen for det japanske marked.

Det er da ikke et japansk spil?

Nej Phantagram er vist koreansk, men hørte at de blev opkøbt...

Nogen der ved om Strident og Duality overhovdet kommer til at se dagens lys?:O
Well crucify the insincere tonight...
OmenOmenSkrevet 27/09-04 23:38 
KUF tilhører en genre som typisk kun har opnået overbevisende popularitet på det japanske marked.

Dynasty Warriors og dets mange kloner har typisk fået væsentligt flottere anmeldelser end spil af deres manglende kvalitet burde i et blad der ellers tager sig selv så seriøst.

Jeg skal selvfølgeligt ikke kunne udelukke at det er rent tilfælde, men personligt synes jeg bladets kvalitet er dalet voldsomt siden "Redeye debatten" og de mange konsekvenser det havde på redaktionen.
Vote Ficus!
RJKRJKSkrevet 27/09-04 23:51, rettet 27/09-04 23:59 
Det er måske mig, der ikke har fulgt tæt nok op på KUF, men jeg har nu ikke set det som specielt japansk orienteret. Måske er det bare ikke lige din genre (du har jo været ude efter den før). Ikke at jeg selv synes den har budt på fantastiske oplevelser, men det samme kunne jo siges om andre høje Edge-scores ;)

Forresten husker jeg da ret gode salgstal for DW i USA - omend selvføgelig ikke på højde med de mistænkeligt høje ditto i Japan.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 28/09-04 09:39 
Omen>
Desuden kan jeg rent personligt ikke se hvordan Star Wars: Battlefront nogensinde skulle kunne opnå et 8 tal med så tam en singleplayer.

Nu har Edge nok testet, og spillet, Star Wars: Battlefront på Xbox Live, da de anmeldte det.

Put that in your pipe and smoke it.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PlaykidPlaykidSkrevet 28/09-04 09:43 
Battlefront virker faktisk ret godt på live, endda er det spilbart selvom det lagger, hvilket jeg desværre kun har oplevet indtil nu. Men okay, jeg spillede det så kun for første gang 2 timer i går aftes på samme server:)
Spiller nu: Halo 3
OkottaOkottaSkrevet 28/09-04 09:46 
Omen>
Jeg skal selvfølgeligt ikke kunne udelukke at det er rent tilfælde, men personligt synes jeg bladets kvalitet er dalet voldsomt siden "Redeye debatten" og de mange konsekvenser det havde på redaktionen.

Er det gået forbi dig, at det er den gamle Edge redaktion, med Tony Mott, som er tilbage på bladet igen?

Netop derfor er bladet blevet rigtigt godt igen.

Prøv at sammenlign anmeldelserne i dag, med ditto for et pænt antal måneder siden; Det er tydeligt at kvaliteten og skrivningen er blevet markant forbedret, siden Mott og den gamle redaktion kom tilbage igen.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 28/09-04 09:49 
Omen>
mens et 7 til Kingdom Under Fire er et typisk udtryk for Edge's nye redaktions leflen for det japanske marked.

Du ved simpelthen ikke hvad du snakker om.

"Edge's nye redaktion" *roll eyes*
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OmenOmenSkrevet 28/09-04 10:51 
Okotta:
Du snakker enten i vildelse eller har forstået noget ganske forkert...

Hvis det er muligt at spille et spil over Xbox live, er det altså fuldstændigt ligegyldigt med resten af spillet? (rart at vide næste gang man skal læse et af dine "argumenter")

Og mht. Edge: Inden du nu hidser dig selv alt for meget, er der lige et par detaljer du mangler at få styr på.

Ja, Tony Mott er vendt tilbage med DELE af den gamle redaktion, men hvis du viste lidt mere om hvad der skete med bladet efter Redeye debatten, ville du måske ikke blive ved med at udstille din egen manglende viden.

Safe to say er der sket en del med bladets retningslinjer, og lad os lade den ligge ved det.
Vote Ficus!
OkottaOkottaSkrevet 28/09-04 11:17 
Omen>
Hvis det er muligt at spille et spil over Xbox live, er det altså fuldstændigt ligegyldigt med resten af spillet? (rart at vide næste gang man skal læse et af dine "argumenter")

I Star Wars: Battlefront's tilfælde, så er hele spillet *gearet* mod Live, og netop derfor er spillets singleplayer del en omgang renden rundt med og mod bots; Jeg har spillet det, og det *er* bare en større gang bot-play, i singleplayer.

Så som du nok har regnet ud nu, så reflekterer Edge's karakter *temmelig* sikkert udelukkende spillets online del.

Men jeg er da pludselig blevet vældig interesseret i at læse Gamereactor's anmeldelse af spillet..
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 01/10-04 09:33, rettet 01/10-04 09:35 
psychomantis>
EDIT: Og så vidt jeg husker sagde du ikke, at det sikkert ville få 8, men at det (spillet) ville være til grin hvis det fik det. ;-)

Det er jo det samme som GTA spillene har fået. Er de så også til grin :P

Omen>
Dynasty Warriors og dets mange kloner har typisk fået væsentligt flottere anmeldelser end spil af deres manglende kvalitet burde i et blad der ellers tager sig selv så seriøst.

Prøv at give spillene en chance. De er faktisk ret gode og efter min mening de 7-taller værd, som Edge giver dem. Omend der snart skal til at ske noget nyt med serien...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 24/10-04 11:45 
Half Life 2 10
Rome 9
Tribes 7
Monster Hunter 8
Bloood Will Tell: Osamu Tezika's Dororo 6
Final Fantasy XI 6
Sly 2 6
Sega Super Stars 7
Eyetoy Play 2 8
Flat Out 7
Super Mario Ball 4
Pro Evolution Soccer 4 9!
Advance Guardian Hero 6
Gametrak:Darkwind 5
THUG 2 7
Under The Skin 6
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ComradeComradeSkrevet 24/10-04 12:08 
Nice med Halflife 2, det har også fået 98% i PC Gamer US.
Rome fortjener helt klart også sit 9 tal.

Forstår bare ikke hvorfor PES 4 som vel nok er anmeldt til PS2? har fået 9. Var helt klart skuffet over årets udgivelse.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RonaldoRonaldoSkrevet 24/10-04 14:06 
Hvordan kan du være skuffet over PES4? Det er klart det bedste spil i serien!

Dette kvartal har rigtig mange gode spil at byde på. Hvorfor skal de ligge så tæt op af hinanden?
ComradeComradeSkrevet 24/10-04 15:03 
Der er ingen online play som nok var den største forbedring der kunne komme.. Hvad er der sket af nye ting som retfærdiggør et køb af spillet når man i forvejen har PES3?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RonaldoRonaldoSkrevet 24/10-04 15:34 
Hvis du havde brugt noget mere tid med spillet, så ville du finde ud af, at gameplayet er blevet drastisk forbedret. Det er det eneste som betyder noget for et fodboldsspil.

Hvis man ingen spille-venner har, så er netværk et alternativ. Hvilket er tilgængeligt på Xbox'en.
ChronoChronoSkrevet 24/10-04 16:51 
Det mener jeg er forkert. Jeg har brugt meget tid på spillet (og på de tidligere spil også), og kan slet ikke se noget der kan betegnes som drastiske forbedringer.

Det er da lidt bedre end sin forgænger, men det er altså minimalt hvad der er forbedret.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
psychomantispsychomantisSkrevet 24/10-04 18:05 
Har læst (skrevet af en person der har haft det fysiske eksemplar af det nye (og redesignede) EDGE i hånden) at FFXI fik 8 og ikke 6?
ValkyrieValkyrieSkrevet 24/10-04 18:28 
Okotta>
Half Life 2 10

:O

...

For real? Kan næsten ikke tro det!

-Val
Well crucify the insincere tonight...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 24/10-04 18:54 
det betyder vel at det er ok så :D
I win, you loose
RuneSPRuneSPSkrevet 24/10-04 19:18 
Ja måske skulle man overveje at kigge nærmere på det... =)
The DaneThe DaneSkrevet 24/10-04 19:42 
Eller blot at det er overvurderet.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 24/10-04 20:01 
Jeg synes nu Edge plejer at være meget retfærdige. Det skræmmer mig i hvert fald ikke fra et køb at det får 10.
I win, you loose
PlaykidPlaykidSkrevet 24/10-04 20:17 
Det virker alligevel lidt utroligt, det må vel betyde at Halo 2 så også får 10 i Egde:)

Jeg skal have HL2 under alle omstændigheder, men jeg er stadigt bange for at spillet bliver et flop ala. Matrix serien.
Spiller nu: Halo 3
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 24/10-04 20:28 
Undskyld jeg spørger, men hvor er ligheden mellem HL2 og Matrix-serien? :)

Personligt er jeg ihvertfald væsentlig mere hypet omkring HL2 end Halo 2. Jeg er bare vild med spillets dystopiske George Orwell-agtige fremtidsvision og det glæder mig, at Edge er så begejstret for det.

Dermed ikke sagt, at Halo 2 ikke bliver super ;)
(...)
PlaykidPlaykidSkrevet 24/10-04 20:51 
Historie fortællings flop:)

For mig er historien det vigtigste i spillet, men også den måde man kommer igennem den på.
I Half Life havde man meget den stemning hvor man følte man var alene og ledte efter overlevede videnskabsmænd eller sikkerhedsvagter.
Den stemninger føler jeg lidt man mangler og den i stedet er blevet udskifter med...gameplay jeg ikke rigtigt er i stand til at beskrive.

Grafikken ser godt ud, og jeg glæder mig til at lege med fysikken i spillet, men jeg er bare bange for at det vigtigste, for mig, er taget ud af spillet.

Jeg har set en del videoer af spillet, og jeg kan ikke rigtigt lide den stemning der er omkring det.
Måske er det bare de forkerte jeg har set, eller også har spillet måske alligevel det jeg søger.

Uanset hvad glæder jeg mig da til at fortsætte Gordon Freemans eventyr:)
Spiller nu: Halo 3
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 24/10-04 21:43 
PS2 playkid>
Jeg har set en del videoer af spillet, og jeg kan ikke rigtigt lide den stemning der er omkring det.

Smag og behag :)

Jeg synes spillet oser af stemning og at City 17, hvor spillet foregår, er en fed sci-fi version af et totalitært regime. Når man ankommer til byen efter spillets indledende togtur, er det første der sker f.eks., at en lille Guilty Spark-lignende himstregims flyver op og blitzer en i ansigtet (for at samle information til et hemmeligt Stasi-agtigt politi, formentligt) og overalt er der militær på gaden, der ikke holder sig tilbage for at bruge deres tazers hvis borgerne ikke opfører sig ordentlig. Byen har en rigtig trykkende, dyster stemning, hvilket jeg synes er fedt.

Anyway, jeg tror ihvertfald ikke spillet skorter på stemning og historie og forhåbentlig bliver du glædeligt overrasket :)
(...)
ValkyrieValkyrieSkrevet 24/10-04 22:15 
Jeg er bare bange for at jeg ikke vil kunne køre spillet!

Jeg har hørt at de nye low reg er en 2 GHz med et radeon 9600, og det slår mit crappy gffx 5200..

Og jeg er bare i en økonomisk situation hvor jeg ikke har lyst til at opgradere:S

Men det ser ret stilmæssigt flot ud. Den nyeste hvor man ser spilleren rende rundt i en samling halv tomme bygninger og militæret går på pajtruler og lave "razziaer" som de vil giver det sådan et stort world agtig look.

Men det virkede også ret realistisk med city 17 for et sci-fi spil!

Jeg vil slet ikke komme med sammenligninger med Halo 2.. Vi har set så lidt fra det at det er en ret delikat situation, at så meget hype også ligger om Halo 2 når man ved så lidt om det:)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
Zzap!Zzap!Skrevet 24/10-04 23:56 
Det skal lige pointeres, at der stadig er uenighed om de scores er ægte (jeg går ud fra at du har klippet dem fra rllmuk Okota?).
Born to kill space
OkottaOkottaSkrevet 25/10-04 00:16 
Jeps - fra Rllmuk.

De har rettet FFXI score, til 8/10.

Edge scores tråden
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 25/10-04 10:28, rettet 25/10-04 10:30 
PS2 playkid>
Det virker alligevel lidt utroligt, det må vel betyde at Halo 2 så også får 10 i Egde:)

Det tror jeg ikke, du skal forvente. HL2 ligner den nye fps konge.

Jeg skal have HL2 under alle omstændigheder, men jeg er stadigt bange for at spillet bliver et flop ala. Matrix serien.

???
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PlaykidPlaykidSkrevet 25/10-04 11:32 
Det med matrix prøvede jeg at forklare til Fox.

Bede-x>
Det tror jeg ikke, du skal forvente. HL2 ligner den nye fps konge.

Jeg kan kun bedømme ud fra hvad jeg har set, og der synes jeg Halo 2 ser bedre ud.
Kan selvfølgelig være jeg tager fejl, men jeg vil prøve begge spil før jeg vil ud med min endelige mening.
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 25/10-04 12:05 
PS2 playkid>
Jeg kan kun bedømme ud fra hvad jeg har set, og der synes jeg Halo 2 ser bedre ud.

Alligevel kan man næsten ikke forvente at H2 får 10 i Edge. Det er aldrig sket før, at to spil i samme serie har fået 10.

Tag ikke fejl af, at jeg glæder mig sindsygt meget til Halo 2. Jeg kommer sikkert også til at bruge mere tid på det end Half-life 2. Alligevel synes jeg at HL2 ser mere nyskabende ud.

Men spillene er selvfølgelig svære at vurdere, før vi prøver dem :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PlaykidPlaykidSkrevet 25/10-04 12:28, rettet 25/10-04 13:15 
Lige præcist, og indtil videre har der ikke været en anmelder der har haft fingrene i begge spil:)
Muligheden for bedre karakter er der.

Det jeg kunne forestille mig skulle give HL2 en støre score er længden af sp delen.
Personligt tror jeg at jeg vil finde gameplayet i H2 er bedre.
Spiller nu: Halo 3
ValkyrieValkyrieSkrevet 25/10-04 12:54 
Jeg er bare bange for det ikke sker!

Kan i huske med Goldeneye! Jeg er sikker på at de har talt om at de skulle have givet det 10 den gang; Og de overvejede det seriøst med Perfect Dark!

Som bede-x siger, så tror jeg næsten at det ikke vil ske a pissemistiske grunde, uanset om H2 er bedre end HL2.

Jeg synes også H2 ser bedre ud(pga af total personlig smag og playstyle), men når det kommer til fysikken og mange af effekterne må jeg erkende HL2 -> H2!

Dog er det rigtig svært at sammenligne! Det er lang tid siden at det var på e3 2001, og meget kan have været ændret!(Prøv at find billedere af halo 1 fra e3 2000 også prøv at find nogen fra e3 2001! Forskellen er vild)

Men hvor ligger Edges sande værdier til de her scores? Originalitet, innovation, en kombination af det hele? De har ellers tit virket kold i røven overfor god grafik i flere spil???

Med Killzone der også er færdigt(De siger er de nyeste builds er fantastiske) såvel som San Andreas, så ved jeg snart ikke... Og er spørsmålet - Uanset hvad H2 score, ville spillets så have scoret anderledes hvis det blev reviewed "før" HL2!?

Morgan freemans første tur i Edge(9) blev totalt overskygget i samme nummer af Zelda OOT, hvilket måske også var uheldigt, men også da Super mario 64 vs Nights tingen kørte og Nights blev totalt glemt, selvom det havde nogen meget mere fantastiske og anderledes kvaliteter!?


Det med Matrix, kan jeg godt følge PS2 playkid.

Først havde vi matrix 1... Total fed film, fed historie og alle elskede bare konceptet! Har aldrig mødt en person der syntes den film var skod! Og selvom Reloaded var fed actionæssigt, så kørte det hele bare af helvede til når det kom til historien!

Jeg kunne ihvert fald ikke lide konklusionen med neo, trinity og zion!

Jeg tror bare at PS2 playkid håber at Valve ikke prøver at lave et eller sygt så det ødelægger HL2s historie, og kommer til at gøre den clichee eller dårlig på en anden måde!

-Val
Well crucify the insincere tonight...
WehnerWehnerSkrevet 25/10-04 13:00 
Valkyrie>
men også da Super mario 64 vs Nights tingen kørte og Nights blev totalt glemt, selvom det havde nogen meget mere fantastiske og anderledes kvaliteter!?

Anderledes, ja. Men mere fantastisk? No way!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 25/10-04 13:30 
Valkyrie>
Jeg synes også H2 ser bedre ud(pga af total personlig smag og playstyle), men når det kommer til fysikken og mange af effekterne må jeg erkende HL2 -> H2!

Her er vi 100% enige.

Men det er netop derfor at Halo 2 (nok) ikke får 10. Det er (igen nok)ikke ligeså nyskabende.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PlaykidPlaykidSkrevet 25/10-04 13:38 
Bare lige for at opresumere, hvad er der nyskabende i HL2?

Jeg har ikke fulgt super meget med i udviklingen af spillet.
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 25/10-04 13:44 
PS2 playkid>
Bare lige for at opresumere, hvad er der nyskabende i HL2?

Fysikken.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RonaldoRonaldoSkrevet 25/10-04 14:30 
Hvorfor er der flere brugere, som er bitter over, at Half-Life 2 har fået 10 i Edge?

PS2 playkid>
Bare lige for at opresumere, hvad er der nyskabende i HL2?

Det finder vi vel ud af, når vi kan spille det.
OkottaOkottaSkrevet 25/10-04 14:37 
Er der ligefrem nogen som er bitre over HL2's 10 tal i Edge!?

Hvem er de fjolser?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RonaldoRonaldoSkrevet 25/10-04 15:38 
Playkid og Valkyrie er en kende pessimistiske. Jeg forstår ikke grundlaget. Det kan egentligt være ligegyldigt hvilket spil der scorer højest, så længe de bare er gode.
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 25/10-04 15:44 
jeg vil også sige at smag er forskellig, så bare fordi alle andre siget et spil er trist eller godt, kan det jo sagtens være du ikke syntes det samme.
By the power of Grayskull!
823 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig