X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Joanna Darks lejlighed


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/10-05 13:37, rettet 14/10-05 13:40 
Hej folkens.

Vi har nogle slots i lejligheden (PR-stunt fra MS) reserveret til ægte Xbox-nørder, og dem finder man jo ikke finere end her på P:R, så jeg laver lige en rundspørge for at høre hvor mange interesserede der mon er?

Så smid lige dit stempel, hvis du er interesseret i at suse til KBH i næste weekend. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
73 emne(r).
1 2 > »

Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/10-05 13:37, rettet 14/10-05 13:40 
Hej folkens.

Vi har nogle slots i lejligheden (PR-stunt fra MS) reserveret til ægte Xbox-nørder, og dem finder man jo ikke finere end her på P:R, så jeg laver lige en rundspørge for at høre hvor mange interesserede der mon er?

Så smid lige dit stempel, hvis du er interesseret i at suse til KBH i næste weekend. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
AmbyAmbySkrevet 14/10-05 13:48 
Som...

...dette?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HeroldHeroldSkrevet 14/10-05 14:10 
Den selv samme lejlighed, ja :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 14/10-05 14:17 
Jeg gad rigtig godt derind.

Jeg vil dog ikke give de 600,- en togbillet koster, og der er dog 420 km. fra Aalborg til Kbh., hvilket giver en tur på realistisk set minimum 900 km. Selv med 14 på literen giver det 64 liter benzin = 640 kr. Dertil kommer broafgift på 400,- så i alt små 1100,-.

Men hvis bilen kan blive fyldt op med PR-folk til små 300 per snude (eller mindre hvis vi bliver fem stk.), jeg samler op på vejen, så kunne det måske godt blive interessant. Det vil dog kræve noget planlægning.

Hvornår ligger arrangementet, og hvor lang tid varer det? Det spiller jo også ind, når man skal finde ud af, hvor meget man vil give for turen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HankyHankySkrevet 14/10-05 14:31 
Hvis vi kunne samle nogle folk, er jeg klar på at blive samlet op fra Århus, og smide penge i puljen :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CronossCronossSkrevet 14/10-05 14:41 
Jeg er klar.
dRxLdRxLSkrevet 14/10-05 15:06 
Jeg vil da gerne hoppe på cyklen og tage derhen. Lover til gengæld at lave en write-up til P:R =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 14/10-05 16:11 
Sådan som det ser ud nu, så kan det blive fredag aften fra 18-02 (så vidt jeg husker). Den skal I dog dele med en lille bunker vindere (max 10). Skal det være et slot kun til jer, så kan det blive om lørdagen, og kun i tre timer. (jeg mener at lørdag er det fra 10-02 i tre timers slots med en pause til oprydning mellem hver - 10-13, 14-17, 18-21, 22-02). Der skulle være drikke og snacks i lejligheden.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/10-05 16:45 
De er godt nok flinke de dér Microsoft. ;) Morten fra MS fortalte mig i går at der booket arrangementer i lejligheden fra nu af og til 1/12!
SumezSumezSkrevet 14/10-05 18:47 
Ja, det er vel nok sødt af dem at de gider reklamere for deres spil. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/10-05 19:45, rettet 14/10-05 19:46 
Selvfølgelig var min kommentar med et glimt i øjet. Men generelt synes jeg at marktings-folkene fra MS Danmark (og bureauet Mannow) laver nogen fede arrangementer, med en meget "laid back"-stemning. Det er altid sjovt og hyggeligt, god mad, rigeligt at drikke og ja, så får man lejlighed til at se deres nye produkter.

Omkring det konkrete set-up, så synes jeg det er kool at de hver dag fylder lejligheden op med folk fra pressen, detailhandlen og ikke mindst slut-brugerene. Det er da fedt. Der jo ingen der tvinger nogen til at spille Kameo, spise pizza og drikke øl, vel ;)
3of193of19Skrevet 14/10-05 22:35 
Der lyder da godt nok lækkert. Jeg har fri fredag og lørdag, så det gad jeg rigtig gerne.
Ikke at jeg skal overbevises, har jo allerede forudbestilt :)
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 15/10-05 13:12 
Jeg vil da skide gerne med, bor selv i kbh, så transport er intet problem ;)
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 15/10-05 13:27 
Hvor ligger det henne det der slot.
HankyHankySkrevet 15/10-05 13:33, rettet 15/10-05 13:35 
Slot?
Tror ikke vi snakker om det samme ;-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WehnerWehnerSkrevet 15/10-05 13:38 
Herold>
Vi har nogle slots i lejligheden
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 15/10-05 13:50 
Hussein Life>
Hvor ligger det henne det der slot.

Ved Palads. Samme bygning som Baren (den fra TV).
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 15/10-05 14:17 
Heh.. Ligger 5 min fra mig ;) Jeg er frisk!
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
GatmanGatmanSkrevet 15/10-05 14:25 
Jeg kunne også godt tænke mig at være med. Men hvor mange personer (fra P:R) er der plads til?
HeroldHeroldSkrevet 15/10-05 14:26 
En ti styks, deromkring. Hvis folk fra Jylland kan få stablet noget på benene, så er de selvfølgelig garanteret adgang. Ellers laver vi en eller anden smart form for udvælgelse, men so far er der plads til alle, der har meldt interesse ud.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/10-05 16:18 
Hanky>
Slot?
Tror ikke vi snakker om det samme ;-)


Måske "sluts"? ... hmmm... "Xbox Sluts"?
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 15/10-05 16:54 
Er den slags ikke ulovligt?;)
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
HankyHankySkrevet 15/10-05 17:45 
Kommer jo an på om det havde foregået under X05 ;) *host* Netherlands ...
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Le RoofLe RoofSkrevet 15/10-05 19:01 
Jeg skal da heller ikke sige nej til en chance, for at danne mig et indtryk af dyret, 6 uger før release :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 15/10-05 22:47 
Herold>
Hej folkens.

Vi har nogle slots i lejligheden (PR-stunt fra MS)

Oh man! Hvor er den sætning bare guld - Er 100% sikkert på at MS har ret gode chancer med sådan en PR! :-D
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SeventhSunSeventhSunSkrevet 16/10-05 14:22 
Jeg er meget enig i folkene fra GK's vurdering.

Det er super cool at se en ny konsol, og jeg skal absolut stadig have en 360, om ikke andet så for at spille Kameo - men der var også nogle skuffende momenter.

Der var generel enighed om, at især PDZ umuligt kan ende med at se så blandet ud i grafikken.
Enkelte detaljer var direkte grimme, med pixelerede kanter, mens overflader og Joanna selv så virkelig flot ud.


Sååå - jeg ville personligt ikke bruge alt for mange penge på oplevelsen.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 16/10-05 21:29 
Jeg synes nu at Joanna + models var forholdsvis uskønne :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 16/10-05 23:15 
Jeg er også frisk på at tage derind, i hvert fald i et par timer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
badedyrbadedyrSkrevet 17/10-05 01:13 
Jeg takker da mange tak, hvis der stadig er pladser :)

Hvad dag / tidspunkt vil det eventuelt blive?
HeroldHeroldSkrevet 17/10-05 10:37 
Jeg vil sige det i høj grad er afhængigt af dem der kommer fra Jylland, hvis de får noget stablet på benene. Der vil jeg foreslå fredag aften, da det drejer sig om flest timer...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HankyHankySkrevet 17/10-05 11:55 
Som jeg kan se det nu, er vi 3 fra Jylland som har vist interesse - Wehner, Cronoss og undertegnede. Jeg vil lige tage resten over PM :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/10-05 15:02 
SeventhSun>
Der var generel enighed om, at især PDZ umuligt kan ende med at se så blandet ud i grafikken.
Enkelte detaljer var direkte grimme, med pixelerede kanter, mens overflader og Joanna selv så virkelig flot ud.


Sååå - jeg ville personligt ikke bruge alt for mange penge på oplevelsen.

De gør åbenbart som med Xbox'en skuffer lidt og leverer så alligevel varen til udgivelsen - Har aldrig helt fattet ideen, men bare det færdige produktet er cool.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
CronossCronossSkrevet 17/10-05 15:40 
Og jeg kan så ikke alligevel...
Bede-xBede-xSkrevet 19/10-05 13:42 
Æv. Hvorfor flytter pigebarnet ikke ind i Aalborg...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 19/10-05 14:33 
Born2Play>
De gør åbenbart som med Xbox'en skuffer lidt og leverer så alligevel varen til udgivelsen

Du har så en krystalkugle kan jeg forstå ?

:)
HeroldHeroldSkrevet 19/10-05 15:59 
Det bliver fredag aften fra 20-02 - er der andre interesserede så meld lige ind. Også gerne hvis du har sagt at du kommer én gang før, så jeg kan have en endelig liste :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
badedyrbadedyrSkrevet 19/10-05 16:12 
Jeg bekræfter lige for en sikkerheds skyld :)
Vil meget gerne møde op på fredag.
Skal jeg sige et specifikt tidspunkt inden for 20 - 02 ?
dRxLdRxLSkrevet 19/10-05 16:12 
Jeg er stadig på, og hvis Sumez også dukker op kan han jo få sit Animal Crossing som Hanky har haft lånt en gang og som jeg har haft liggende i 4mdr snart ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Le RoofLe RoofSkrevet 19/10-05 16:15 
Jeg er helt klart frisk på arrangementet :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
HankyHankySkrevet 19/10-05 16:24 
dRxL>
... som Hanky har haft lånt en gang -

*rettelse* Som låg i min GameCube efter P:R 4.1-arrangementet ;-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
GatmanGatmanSkrevet 19/10-05 17:06 
Jeg er også stadig frisk på at møde op.
SumezSumezSkrevet 19/10-05 17:23 
Det Animal Crossing havde jeg helt glemt, tag det endelig med.
Jeg er frisk på at dukke op. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 19/10-05 20:03 
Jydebilen bliver nu officielt ikke til noget, da vi efterhånden var nede på to mand. Men tak for pladsen ellers Herold.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NeonodeNeonodeSkrevet 19/10-05 20:18 
Jeg er også frisk hvis det bliver til noget!! Kommer fra Rødovre, så det skulle ikke blive noget problem med transport!
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 19/10-05 21:40, rettet 19/10-05 21:40 
Jeg er også stadigt klar!
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
3of193of19Skrevet 19/10-05 21:47 
Jeg har også stadig tid. 20-2 passer mig rigtig fint.
3of193of19Skrevet 20/10-05 22:32 
Hvor og hvornår præcis er det man skal møde op?
HeroldHeroldSkrevet 20/10-05 23:02, rettet 20/10-05 23:02 
Axeltorv nr. 6 (lige ved siden af Jensens Bøfhus - Stå af på Vesterport og gå over til Palads - You can't miss it).

Ring på, der hvor der står JD (eller Joanna Dark) and you're in :)

Fra kl. 20 :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CutePuppyCutePuppySkrevet 21/10-05 10:42 
Jeg tror bare jeg venter til lørdag hvor jeg har tid hos JD kl 14 ;)
//Cutepuppy
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 21/10-05 10:44 
Og det er i dag, fedag d. 21?
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
73 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig