X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ny shooter: Radirgy


Svar
RJKRJKSkrevet 12/10-05 13:58 
Jeg opdager normalt ikke nye shootere før de er udkommet, men i dette tilfælde er jeg en helt dag foran ;p

- Titel: Radirgy
- Vertikal shooter
- Lavet af Milestone (Chaos Field)
- Udkommer til arcade i morgen
- Kører på Naomi = Dreamcast-konvertering på vej?

(håber ikke det har været omtalt før)

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Michael_Michael_Skrevet 12/10-05 14:47, rettet 12/10-05 14:48 
Har hørt den omtalt i et stykke tid nu, bl.a. under forskellige enslydende navne som Rajirugi og Ralgi.

Det ser interessant ud. Cel-shading på en (non PC) shooter er oplagt og vistnok ikke set før.
Har ikke hørt noget om en DC el. PS2 port endnu, men jungletrommerne skal nok lyde så snart der sker noget.
flottenheimerflottenheimerSkrevet 02/12-05 23:41, rettet 02/12-05 23:52 
Og nu kan man bestille det på Play-Asia.com under titlen "Radilgy".
Linket på Milestones egen hjemmeside er dog stadig www mile-stone.co.jp/product/radirgy/ - så navneforvirringen fortsætter lidt endnu.

Radilgy / Radirgy [Play-Asia - Udgives den 16. februar 2006]
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
NaieraNaieraSkrevet 03/12-05 00:17, rettet 03/12-05 00:19 
Der er ingen "navneforvirring" her. Japanerne kan ikke høre forskel på "L" og "R", så de byttes ofte lidt ud med hinanden her og der.

Det officielle navn på spillet bliver hvad de nu finder på at skrive på coveret. Hvis de overhovedet romaniserer det ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
GreaseballGreaseballSkrevet 12/12-05 22:41 
Ang. Radilgy på Dreamcast så kig på denne artikel fra CVG.

CVG
flottenheimerflottenheimerSkrevet 15/02-06 23:24 
Shipping today. :-)

Hvad siger i til dette bundle:
Radilgy / Radirgy / Rajirugi [Segadirect Edition w/ Refurbished Dreamcast + Phone Card]

... neeej, så vil jeg nok hellere have en R7'er.

Radilgy incl. "ny" dreamcast
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
flottenheimerflottenheimerSkrevet 15/02-06 23:24 
Fin oversigt over DC special editions, btw:

Rare Dreamcasts
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
dRxLdRxLSkrevet 07/03-06 01:47 
Nogen der har spillet og/eller kan sende mig i retning af kvalificerede anmeldelser. Kunne jo være at de var i stand til at producere noget der var bare lidt bedre end Chaos Field ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Alf81Alf81Skrevet 07/03-06 02:01 
Kan kun finde "reviews" skrevet af fans, på fansites.

Men hvis de herinde http://segagagadomain.com/welcome-news.htm siger 'god for den', mener jeg somregel der er noget om snakken.
Ting om dét og pis.
dRxLdRxLSkrevet 07/03-06 02:22 
Men siden er jo forfærdeligt dårligt designet. Jeg kunne i hvert fald ikke finde nogen "review" section.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Alf81Alf81Skrevet 07/03-06 02:36 
De har heller ikke et decideret review af spillet. Der bliver bare afværget nogle af de fejl man kunne være bange for (udfra screenshots) at spillet kunne have. Det kunne væresig celshade, atter en Dreamcast-shooter og Milestone :) Med andre ord siger han 'god for den'. Og det pga. At grafikken renfaktisk virker, og så skulle pointsystemet være virkelig fedt...
Ting om dét og pis.
ChronoChronoSkrevet 27/12-06 19:17 
Det kommer også til GameCube under navnet Radio Allergy:
http://www.o3games.net/o3/?page_id=7
http://www.amazon.com/O3-Entertainment-Radio-Allergy-Radigry/dp/B000K9YJKI/sr=1-1/qid=1167243403/ref=pd_bbs_sr_1/002-9069481-4468815?ie=UTF8&s=videogames
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
nerosnerosSkrevet 27/12-06 20:05 
Hmm! Måske jeg snart skulle komme igang med drømme maskinen igen og få pustet støvet af den...! Fedt at der stadig bliver lavet spil til den, :-)!
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig