X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SkipDoctor?


Svar
BifkimBifkimSkrevet 11/10-05 17:33 
Jeg havde tænkt på at købe mig en SkipDoctor men da jeg ikke har haft sådan en ville jeg lige høre om der er andre der kan anbefale en.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/10-05 23:49 
Prøv at læse lidt user reviews på amazon.

Læg mærke til hvor mange folk, som synes de enkelte indlæg er brugbare.

1 eller 5 stjerner? :-)
BifkimBifkimSkrevet 13/10-05 20:22 
Ok tak for det men jeg tænkte mere på nogle her i Danmark.

Jeg havde tænkt på denne her.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
QQSkrevet 13/10-05 20:31 
Det er jo så, så vidt jeg kan se, præcis den samme...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
BifkimBifkimSkrevet 13/10-05 20:46, rettet 13/10-05 20:49 
Jeg troer de fleste SkipDoctor ligner hinanden men det er da meget muligt at du har ret.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
Zzap!Zzap!Skrevet 13/10-05 21:13 
Jeg har set en motoriseret version hos min lokale Gad boghandel, men ved ikke om den er bedre på nogen måde.
Born to kill space
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/10-05 21:46, rettet 13/10-05 21:47 
"the only thing this machine is good for is hiding scratches on your cds by adding more scratches"

LOL! Det er jo netop hele idéen bag værktøjets funktion :P
Den "skjuler" de skadelige ridser, ved at tilføre disken et utal af nye ridser på tværs af læseretningen.

Hvis man har en ridset disk, som éns drev under ingen omstændigheder vil læse, og man bare SKAL bruge de oplysninger, som ligger på den, så kan man måske rede dem ved at slippe denne Freddy Krueger-in-a-box løs på den.

Men at sige, at den ligefrem reparerer disken, vil jeg betragte som direkte forbrugervildledning :)
AV Intelligent Terminal
Zzap!Zzap!Skrevet 13/10-05 22:54 
Det burde være muligt at lave en polér maskine der kan gøre CDen god igen uden nogen form for ridser.
Den ville nok bare blive for dyr til at normale mennesker ville gide bruge penge på den.
Jeg læste engang at der findes et firma der gør det langt bedre end skipdoctor, for 30kr. per skive.
Born to kill space
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig