X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

King Kong Demo


Svar
HulleHulleSkrevet 10/10-05 22:06 
Så er den ude. Den er ganske kort, men det tegner godt.

kan bla. hentes her.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 10/10-05 22:25 
300 mb for en demo. :!
PC spil er da gået helt amok.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 10/10-05 22:26 
Vi har den også på linket nedenfor.

Jeg synes det er ganske flot, men jeg er nu ikke superimponeret. Er der iøvrigt nogen der ved hvordan man tyrer et spyd efter de der øgler? Jeg står ved dem, men jeg synes ikke han samler op på nogen af knapperne :!

Boomtown (kræver registrering)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HulleHulleSkrevet 10/10-05 22:49 
For at samle spydene op, skal du skal bruge knappen man skyder med. Egentlig lidt ulogisk og jeg fik godt nok snakket meget med mine teammates under kampens hede, da jeg regnede med at "use" knappen var den logisk rigtige ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HeroldHeroldSkrevet 10/10-05 23:13 
Skydeknappen? I'll be damned.

Hah, jeg kan huske dengang i 1999 hvor jeg hentede 20mb Alien vs Predator-demoer på mit 56k. Det tog TIMER. :!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 11/10-05 00:51 
Få mig ikke ud i hvor lang tid det tog mig at hente Duke Nukem 3D demoen på 5mb fra en langsom server med et 28.8k modem. :)
Og det var dengang dial-up var pissedyrt.
Jeg synes nu stadig 300mb er ret pebret, men det er jo ingenting i forhold til hvad et helt spil fylder nu om dage. Det er bare ynkeligt at jeg ikke engang har plads til at installere en spildemo.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
lightyear dklightyear dkSkrevet 11/10-05 12:20 
Eller den gang et spil kunne ligge på en floppy disk på 1.44 mb.
are you CHICKEN?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig