X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad vil I gerne se på 360?


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 08/10-05 15:22 
Der kommer jo mange flotte og spændene titler til 360, lidt for enhver smag så at sige. Men hvad kunne I godt tænke jer der kom til den nye maskine.

Er for tiden igang med at spille Star Wars: KOTOR 2 og tænkte at det ville sku´ være rart hvis Bioware lavde det næste kapitel i serien på Xbox360. Nå jeg ser Mass Effect så kunne det være lækkert med et nyt KOTOR spil i samme flotte omg... Se hele indlægget
58 emne(r).
« < 1 2

Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 07/11-05 18:46 
Det ser ud til at Knight Keen og Kilroy (plus mange andre) får deres ønske opfyldt hvad angår Fable 2

Fable 2 går i hundene
KilroyKilroySkrevet 08/11-05 08:58 
At Fable 2 kommer til Xbox 360 lå naturligvis i kortene, men jeg håber ikke at den nyhed holder vand. Det lyder som om der går både Nintendogs og snedker i den (borddelene - Nyt Hero Quest, find de legendariske 7 borddele og saml det ultimative bord!)

Næh, drager, det mangler Fabel. Og et jobelement. Et helt underspil opbygget som Thief kunne være godt.
Kilroy Was Here
HeroldHeroldSkrevet 08/11-05 09:52 
Spændende gameplay ville også være fedt! ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KeenKeenSkrevet 08/11-05 13:17, rettet 08/11-05 13:18 
Det med hunden havde jeg dog aldrig gættet! :)
men når det er sagt kunne det da sikkert blive en fin lille detalje

Jeg håber dog at toeren bliver mere omfattende, og som sagt med en form for jobelement, så spillet ikke bliver så kort at gennemføre... At gennemføre Fable:TLC på under 8 timer er måske lige lidt i underkanten ;)

Jeg glæder mig allerede!
SumezSumezSkrevet 08/11-05 14:22 
Der er kun tre dele til et bord i Hero Quest. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 08/11-05 19:45 
Hvad med et flysimulator spil for ligesom at se noget helt nyt...
Bashful Neophyte
PlaykidPlaykidSkrevet 08/11-05 22:42 
Jeg vil gerne se Halo 3 som et must, og ellers ser jeg bare på alt hvad der kommer :)
Spiller nu: Halo 3
KeenKeenSkrevet 08/11-05 22:50 
Det havde vi da aldrig gættet! ;)
58 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig