X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Folk uden Zelda Collection, burde..


Svar
DarkenDarkenSkrevet 08/10-05 01:11, rettet 08/10-05 01:11 
.. tage hen til den nærmeste El Giganten og checke for spillet, det har i længere tid irreteret mig at der er folk på nettet der prøver at sælge denne promo til 300+ kr.
Så var jeg forbi El gigantos på nørrebro i dag (var ude og kigge efter cykel anhængere) og sørmer om der ikke stod et eksemplar på hylden.... og til nul kr er det en go' gave til en af mine venner ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
WikzoWikzoSkrevet 08/10-05 10:11 
Fedt.

I en EB Games her i Århus tager de 800 kr. for det!
Og man må faktisk ikke en gang sælge det...
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 08/10-05 11:43 
Mon ikke det er sammen med den der Mario Kart bundle, at de tager 800 for det? :)
seebergseebergSkrevet 08/10-05 11:49, rettet 08/10-05 13:33 
I EBGames Odense sælger de det som om det var et helt normalt spil! Kan ikke lige huske hvad de tager for det, men det er over 300,- svineri!
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
dRxLdRxLSkrevet 08/10-05 11:55 
Dvs. at hvis jeg regner med at samle en Revolution op, så bør jeg gøre mig selv den tjeneste at hente spillet nu, så jeg har det?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 08/10-05 12:51 
Men vent lidt, var der kun det ene eksemplar i elgiganten på nørrebrogade?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/10-05 13:00 
På ebay.co.uk plejer den at ende på cirka £15-20.
KilroyKilroySkrevet 08/10-05 14:54 
Er den der collection den samme der fulgte med nogle udgaver af Zelda: WW, eller adskiller den sig på nogle punkter?
Kilroy Was Here
WehnerWehnerSkrevet 08/10-05 14:58, rettet 08/10-05 15:00 
Helt anderledes.

Den indeholder Zelda 1, Zelda 2, Ocarina, Majora's Mask.

I øvrigt har vi jo en udmærket søgefunktion, man med fordel kan anvende i situationer som disse:

http://www.playright.dk/infotitel.php?id=15167
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/10-05 20:26 
Der er f.eks. lige blevet solgt 5 stk. for £13 stykket på ebay.co.uk. Jeg vandt desværre ikke en, grrrr. Næste gang, åh ja, næste gang!
JAAJAASkrevet 08/10-05 23:02 
Svovlmunk>
Mon ikke det er sammen med den der Mario Kart bundle, at de tager 800 for det? :)

Lyder meget sandsynligt, da jeg fik det med som en del af Mario Kart bundlet.
QQSkrevet 09/10-05 13:20 
I Merlin i Haderslev (og jeg mener at have set det andre steder også...) sælger de Mario Kart DD for 499.-
Altså bare spillet, tydeligvis fra et oprindeligt bundle, med bemærkningen "NOT TO BE SOLD SEPARATELY" henover...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
JAAJAASkrevet 09/10-05 15:07 
Det er nok yderst begrænset, hvor mange de så rent faktisk sælger.
DarkenDarkenSkrevet 09/10-05 16:13, rettet 09/10-05 16:14 
dRxL > Desværre var der kun et stk, hvor det er kommet fra ved jeg ikke, men jeg garantere at det ikke har stået der i månedesvis.. jeg skal dog ikke nægte at det kan være mig der var super heldig (lorte lottokupon) og det var et de fandt bag en reol eller noget, det kunne bare være det værd og lige checke med butikkerne.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
WikzoWikzoSkrevet 10/10-05 15:56, rettet 10/10-05 15:58 
Svovlmunk>
Mon ikke det er sammen med den der Mario Kart bundle, at de tager 800 for det? :)

Har jeg også tænkt over, men spillet står helt for sig selv på hylden :S
Tror jeg spørger folket derinde, næste gang jeg kommer :)

Nintendo64>
I Merlin i Haderslev (og jeg mener at have set det andre steder også...) sælger de Mario Kart DD for 499.-
Altså bare spillet, tydeligvis fra et oprindeligt bundle, med bemærkningen "NOT TO BE SOLD SEPARATELY" henover...

Hehe, så i Merlin i lørdags MK: DD!! alene stå som alle andre normale spil... Bare hvor der stod det der "NOT TO BE SOLD SEPARATELY" :P
De havde åbenbart taget den ud af pakken og nu sælger de dem enkelvis.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig