X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lovlige PS2-chips i Australien


Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/10-05 19:52 
Har I bud på, om det er gavnligt eller skadeligt for markedet?

Er der ellers nogen, der har viise kommentarer til emnet?
TweelTweelSkrevet 07/10-05 23:08, rettet 07/10-05 23:11 
Hvordan det er for markedet ved jeg ikke (og er i øvrigt ret ligeglad), men for forbrugeren er det for mig at se ubetinget godt - jeg mener man bør have ret til at bruge den hardware man har købt som man vil, også selv om det går ud over copy protection. Jeg har pt. 2 PS2er fordi min import enabler ikke kunne klare Xenosaga. Stop piratkopister ad anden vej, eller accepter at de er der, de skal ikke bruges som undskyldning til at hindre legale brugere i at bruge den hardware de har betalt for som de vil.
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
JAAJAASkrevet 07/10-05 23:13 
Der er jo masser af steder, hvor det er lovligt. Det gør ingen forskel, om et yderst begrænset antal australiere nu har lovlig adgang til chipning eller ej. Det har praktisk talt ingen nyhedsværdi i mine øjne.

Det eneste interessante i historien, mener jeg, er at baggrunden for afgørelsen ligger i, at kunderne skal have lov til at importere spil fra andre regioner af prismæssige årsager. Det kunne andre regeringer tage ved lære af. Det er på høje tid, at regionshysteriet får en ende.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig