X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PesCup 2006


Svar
BatemanBatemanSkrevet 07/10-05 12:46 
Kan vi ikke snart "tvinge" Konami til at afholde et eller andet officielt mesterskab i Danmark. PES5 bliver jo markedsført på lige fod med FIFA 06, så hvorfor kan de ikke tage sig sammen og arrangere noget?

Og hvad med de københavnere...tør de ikke møde os eller hvad?
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
RJKRJKSkrevet 07/10-05 12:58 
Vi er i gang med begge dele :) Eller i hvert fald den ene del først, og så den anden bagefter.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CbingCbingSkrevet 13/12-05 07:00, rettet 13/12-05 07:01 
RJK>
Vi er i gang med begge dele :) Eller i hvert fald den ene del først, og så den anden bagefter.

Hvis I er det, kunne I så ikke lige smide et indlæg ind forbi PESDanmark.dk?

Vi har efterhånden godt 120 brugere, hvor nogle nok kunne være interesseret i at deltage :)

Vi arbejder i forvejen på at se, om vi kan få et samarbejde op at køre med www.pescup.dk, som ligger i planer om en online-liga på PS2.

Anyways, skriv til mig på administrator[at]pesdanmark.dk, hvis I er interesserede :)

I får lige linket...

/Mikkel - administrator på PESDanmark (og Double Cup vinder i PES3-Cup'en ;) )

PESDanmark
"That one goal made the difference"
CbingCbingSkrevet 15/05-06 14:16 
Blev det aldrig til noget med en PES Cup i PES5??
"That one goal made the difference"
RJKRJKSkrevet 15/05-06 15:23 
Det ligner umiddelbart at det bliver PES6 i stedet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 22/05-06 14:53 
Hov, så vil jeg da tillade mig at udråbe mig selv til PES 5 mester på baggrund af cuppen til træffet :)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
TLTLSkrevet 22/05-06 15:06 
Ej, det er ikke fair. Det var ikke officielt :)

Jeg spillede ikke seriøst til den cup..
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
BatemanBatemanSkrevet 04/08-06 11:12 
Så er jeg så småt gået i gang med træningen i PES5 (efter 4 mdr pause), så jeg er klar til PES6. :)

Har RJK nogen idé om hvornår PES6 turneringen bliver afholdt?
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig