X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Multiplayer (sofa stilen)


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 06/10-05 10:37 
vi er 3 som de sidste mange dage har moret os gevaldig med at spille vs i jef jam: fight for new york... vi har fået blod på tanden, og søger nu et andet spil til xbox, hvor man kan gi den gas med 3 players på én gang. Ikke nødvendig vis et fighting spil...

har i nogle gode forslag til et cool 3 player spil med gas på?
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 06/10-05 10:41 
Mashed er et bilspil, som vel kan betegnes som værende det, Micromachines skulle have været, men aldrig blev i 3D.

Gauntlet: Dark Legacy og D&D: Heroes kan også spilles op til fire sammen, hvis I vil have noget hack'n'slash. MEn nok ikke med helt så meget 'gas på' som Mashed :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 06/10-05 10:48 
Jeg synes personligt Micromachines V3 (et 3D spil) til PSX er lidt bedre (og væsentlig mere charmerende) end Mashed.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 06/10-05 10:55 
Smag og behag. Jeg synes stadig SEGA Megadrive-versionen med de to ekstra controller-porte i cartridget (hvor genialt var det) er seriens højdepunkt. Jeg har dog ikke prøvet allesammen. I hvert fald er Mashed også sjovt, men ja - ikke halvt så charmerende :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KalicolaKalicolaSkrevet 06/10-05 11:29 
Jeg snakker om x-box spil drenge, ikke ps1 eller sega megadrive... Og ja, det her topic skulle ha været under x-box... min fejl, sorry

Andre forslag? Det må meget gerne være spil uden splitscreen, men det betyder ikke at i ikke må nævne fede splitscreen spil :)

keep'm coming
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 06/10-05 11:39 
Ingen af de tre _Xbox_ spil, jeg nævnte, benytter splitscreen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OuenOuenSkrevet 06/10-05 11:53 
Anskaf jer Kung Fu Chaos, og kend efterfølgende smerten.
lkzlkzSkrevet 06/10-05 13:26 
Vi har spillet meget Kung FU Chaos og Top Spin på mit kollegie i 3/4 player. Men jeg kan også anbefale NBA Street V3.
McLovin
KalicolaKalicolaSkrevet 06/10-05 16:12 
hvad med farcry? ... har nogle af jer prøvet det i multiplayer?
For The Love Of The Game
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/10-05 16:20, rettet 06/10-05 16:21 
RalliSport Challenge 1/2 er helt utroligt morsomt med 3-4 spillere!
Ellers kan jeg også tilslutte mig Gauntlet.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BaggyBaggySkrevet 06/10-05 17:50 
Fodbold spil, hvis folk gider at gå lidt op idet ( Pes).
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
KTCKTCSkrevet 06/10-05 20:02 
Shrek Super Party!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KalicolaKalicolaSkrevet 07/10-05 11:26 
takker drenge... jeg har købt far cry (har en go fornemmelse med det spil)...
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 30/04-07 12:21 
Hvad sker der lige med multiplayer for tiden i spil?

Pinball FX til xbox360, jeg hentede demoen da min familie var på besøg, og vi blev allesammen ret hooked på det. vi kunne ikke spille multiplayer i demoen, så vi købte selvfølgelig spillet, og IGEN blev vi gevaldigt skuffet over at man KUN kan spille multiplayer over nettet.

Og jeg tænker selvfølgelig, det er et pinball spil, et spil hvor man står samlet rundt om en pinball maskine og skiftes til at spille sine kugler. Det kan sgu ikke være rigtigt at alle i min familie skal skaffe en xbox360 og sidde hver i sær alene hjemme i deres sofaer for at spille med os andre, det er jo direkte latterligt.

Jeg har ET spørgsål, Hvorfor? Hvorfor er det sådan?

Og det samme gælder det nye turtles spil, Hvorfor kan man ikke spille 4? Det er turtles for crying out loud!

B Spiludviklere.
For The Love Of The Game
Bede-xBede-xSkrevet 30/04-07 12:26, rettet 30/04-07 12:30 
Jeg har lagt mærke til, at du tit skriver, at der mangler offline co-op/multiplayer i spil. Ikke at jeg forstår det, for jeg synes, at der er så mange. Måske man burde tilføje offline/online co-op til hvert enkelt spil i co-op tråden, så det er nemt at se, hvilke spil har hvad...

At de ikke har kommet det ind i turtles, er selvfølgelig håbløst, da det som koncept i høj grad ligger op til det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 30/04-07 13:02 
Nogle gange er det nok mere gamedesignerne som irriterer mig. Jeg mener, der må ha siddet en game designer et sted og sagt "Nej, vi skal ikke ha noget co-op i TNMT, for det passer ikke ind i spillet". Jeg tvivler på at det er noget som de ikke har tænkt på.

Det samme med pinball. Et lille simpelt party-agtigt spil som det, hvorfor kan jeg ikke spille det med mine venner og familie, uden at de også skal investere i en dyr xbox og internet og alt muligt bare for at vi skal kunne spille sammen. Hvad er snart pointen i at købe flere joypads, når alt skal foregå overnettet hver for sig?

Jeg syntes bare at jeg ser det oftere og oftere.
For The Love Of The Game
lightyear dklightyear dkSkrevet 30/04-07 18:24, rettet 30/04-07 18:24 
Jeg har det nogenlunde på samme måde.

Det er derfor at min xbox 360 desværre bliver slukket når man sidder et par stykker til noget sofa multiplayer.

Det er faktisk rigtigt tit at spiludviklere enten vil ha live multi eller sofa multi, det er mere sjældent at man får begge med.

Synes xbox 1 var bedre til at inkludere dem begge, ellers lægger jeg bare mere mærke til det nu.

At der ikke er inkluderet sofa multi i Pinball var for mig fuldstændigt tåbeligt og meget underligt, overdrevet sagt må det være det samme som Mario party games uden sofa multi, ok overdrevet sagde jeg.

Til gengæld har jeg aldrig oplevet så meget "love" for Wii i sofa multi, og vi snakkker selv folk der normalt bare er med på en kigger, så det har tilgengæld været et sikkert hit her hjemme hos mig, til gengæld surt at de mange xtra controller koster kassen.
are you CHICKEN?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig