X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad skal I have på Xbox360 launchdagen?


Svar
RaGeRaGeSkrevet 05/10-05 20:37, rettet 05/10-05 20:38 
Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad folk egentlig har planlagt at købe af spil og tilbehør, når den bliver lanceret.

Jeg selv skal have følgende..

26" LCD TV Samsung

Xbox 360 (den store pakkeløsning med hd osv.) + ekstra trådløs controller

Perfect Dark Zero
Kameo Elements Of Power
Call Of Duty 2
FIFA... Se hele indlægget
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
214 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
SephirothSephirothSkrevet 19/11-05 21:12 
Man må vel også snart investere i et ordentligt HDTV, når man nu hører hvor stor kvalitetsforskellen egentlig er. Bummer!

Giv mig et link til det billigste og bedste ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
WehnerWehnerSkrevet 19/11-05 21:21 
Det bliver vist desværre to links :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 19/11-05 21:52 
Har alle noget imod at bruge en vga box (endelig er det officielt udstyr) og en 17-21" VGA skærm ?

Min 17" TFT kan f.eks. køre 1280*1024 hvilket jo svarer perfekt til de 1280*768 som 720p svarer til =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 19/11-05 22:27 
Jeg køber bestemt det kabel til min 19" crt (crt er de rundede glasskærme, ikke?). Men det kan altså ikke være det samme som at spille det på en 28+ tommer skærm.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 19/11-05 22:53 
dRxL>
Min 17" TFT kan f.eks. køre 1280*1024 hvilket jo svarer perfekt til de 1280*768 som 720p svarer til =)

Hmm... Kommer lige til at tænke på, at min VGA skærm jo er 4:3. Kan man godt få HD-opløsninger i 4:3 format, eller kræves der et 16:9 display?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
dRxLdRxLSkrevet 19/11-05 23:13 
Jeg ved det ikke, men håber og satser på at de kan finde ud af at smide mig et billede i 1280*768 med sorte kanter oppe og nede.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DeluxScanDeluxScanSkrevet 19/11-05 23:15 
Hmm... Det ville jo være at foretrække fremfor 'stretch'. Det er jeg da pludselig lidt nervøs over nu...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 19/11-05 23:33 
Hehe. Det minder mig om da Widescreen kom frem, og de få entusiaster købte WS-TV-apparater, men ingen ville sende film i 16x9. I USA kører de stadig med to versioner af de fleste DVD'er.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HeroldHeroldSkrevet 19/11-05 23:43, rettet 19/11-05 23:44 
Wehner: CRT er skærme med billedrør, så vidt jeg husker :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
lightyear dklightyear dkSkrevet 19/11-05 23:59 
X360 kommer til at køre ægte 16/9 format.
are you CHICKEN?
juventus champjuventus champSkrevet 20/11-05 07:29 
pgr3 ,nfs most wanted,call of duty,tiger woods 06,perfect dark og fifa 06
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
Michael_Michael_Skrevet 20/11-05 10:35 
Ikke for at ødelægge stemningen, men jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor folk overhovedet påtænker at investere i X360 på launch-dagen, når den starter med så ufatteligt dårlig en line-up...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 20/11-05 10:41 
Hvad er det dårlige i den line up?

så vidt jeg husker.. så er det flere end da xbox 1 kom frem...

Amped 3 (2K Sports)
Call of Duty 2 (Activision)
Condemned: Criminal Origins (SEGA)
FIFA 06: Road to FIFA World Cup (Electronic Arts)
GUN (Activision)
Kameo: Elements of Power (Microsoft Game Studios)
Perfect Dark Zero (Microsoft Game Studios)
Peter Jackson’s King Kong: The Official Game of the Movie(Ubisoft)
Madden NFL 06 (Electronic Arts)
NBA Live 06 (Electronic Arts)
Need for Speed: Most Wanted (Electronic Arts)
Project Gotham Racing 3 (Microsoft Game Studios)
Quake 4 (Activision, id software and Raven Software Corp.)
Tiger Woods PGA TOUR 06(Electronic Arts)
Tony Hawk’s American Wasteland (Activision)

Plus at Xbox Live Marketplace er spækket til randen med mere end 400 forskellige ting.

Xbox live marketplace line up
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Michael_Michael_Skrevet 20/11-05 10:42, rettet 20/11-05 10:43 
Hvis du behøver at spørge....
CoreCoreSkrevet 20/11-05 10:44 
RaGe>
Hvad skal I have på Xbox360 launchdagen?

GTA: Liberty City Stories til PSP'en ;)

Jeg har lidt de samme betænkeligheder mht det noget tynde lineup. EA-titlerne gider jeg ikke, jeg er træt af 2. Verdenskrigs-shootere, Perfect Dark syntes jeg slet ikke virker så fantastisk som det siges, DOA 4 er bare mere af det samme og kun Kameo virker bare lidt fristende.

Det tilsat at jeg stadig har Far Cry Instincts, King Kong, Black Hawk Down og Matrix liggende som jeg slet ikke har spillet endnu, så har jeg ikke så voldsomt travlt.

Men hvis mulighede byder sig (økonomisk) så kunne jeg godt finde på bare at købe maskinen, og hygge mig med bagudkompatibilitet, medielir og onlinetjenester...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 20/11-05 10:57 
Endelig indkøbsliste til d. 2:

Core system
20 GB Harddisk
VGA HD kabel
Media remote
Live headset
1 års Gold abb.
Wireless Networking Adapter
Quake 4
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 20/11-05 11:11 
Xbox 360 "premium"
RGB SCART kabel
Extra Wireless controller
Play-and-charge kit.
Kameo
GPR3
PDZ eller Quake 4 eller Call Of Duty 2 (alt efter scores)
WehnerWehnerSkrevet 20/11-05 11:19 
Palmer Eldritch>
Ikke for at ødelægge stemningen, men jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor folk overhovedet påtænker at investere i X360 på launch-dagen, når den starter med så ufatteligt dårlig en line-up...

Nu har vi jo før fået slået fast, at du mener GC launchede med en killer app i form af Rogue Leader. Og at det var den primære grund til at du købte en GameCube. Hvis du var tilfreds med GameCubes line-up, så kan du vel for fanden ikke sidde her og rakke ned på Xbox360s do.

Medmindre selvfølgelig det er fordi Xbox/Xbox360 egentlig ikke appellerer til dig, og du bare lige skal af med lidt sure opstød over dem i ny og næ.

I så fald bedes du holde mund i stedet eller måske endda skrive noget mere konstruktivt i de andre fora.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
lightyear dklightyear dkSkrevet 20/11-05 11:34 
Palmer Eldritch>
Ikke for at ødelægge stemningen, men jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor folk overhovedet påtænker at investere i X360 på launch-dagen, når den starter med så ufatteligt dårlig en line-up...


Fatter heller ikke at folk spiller 2d shooter, fatter heller ikke at folk spiller spil der er over 15 år gamle, fatter heller ikke at folk tager i byen for at drikke sig sindsyg fuld, men har lært i årenes løb at folk er forskellige, længere er den ikke.
are you CHICKEN?
Michael_Michael_Skrevet 20/11-05 11:50 
Wehner>
Hvis du var tilfreds med GameCubes line-up, så kan du vel for fanden ikke sidde her og rakke ned på Xbox360s do.

Det kan jeg da. Den europæiske launch af Xbox360 er næppe hyper-interessant medmindre man stadig er til EAs årlige middelmådige sportsopdateringer.

Medmindre selvfølgelig det er fordi Xbox/Xbox360 egentlig ikke appellerer til dig, og du bare lige skal af med lidt sure opstød over dem i ny og næ.

Jeg glæder mig til Xbox360.

I så fald bedes du holde mund i stedet eller måske endda skrive noget mere konstruktivt i de andre fora.


Tak. Og i lige måde. Ufatteligt at du ikke selv kan diskutere sagligt uden at blive lidt krigerisk.
Michael_Michael_Skrevet 20/11-05 11:52 
lightyear dk>
Fatter heller ikke at folk spiller 2d shooter, fatter heller ikke at folk spiller spil der er over 15 år gamle, fatter heller ikke at folk tager i byen for at drikke sig sindsyg fuld, men har lært i årenes løb at folk er forskellige, længere er den ikke.

Jeg tror du misforstår mig. Prisen falder indenfor et par måneder, bedre spil kommer til, og jeg undrer mig derfor over, hvorfor folk er så ivrige over at komme til med det samme.
WehnerWehnerSkrevet 20/11-05 11:56 
Men det samme kan du sige om seks måneder. Typisk så falder prisen hele en konsols levetid, samtidig med at udviklerne bliver dygtigere til at programmere på den. Ikke at de bedste spil nødvendigvis kommer til sidst, men der vil altid være et eller andet spændende på vej.

Hvis man spiller Xbox Live vil man jo også gerne spille PDZ, PGR3 eller hvad nu mod sine venner, hvis de køber Xbox360 (og det gør de jo) osv.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 20/11-05 12:01 
Hold da op Wehner, du plejer ellers at lyde som sådan en fornuftig ung mand ;-)

Jeg vil tro at du må være en smule følelsesmæssigt investeret i 360'eren for at fare sådan op ;-)

Jeg tror i øvrigt heller ikke disse launch-titler vil stå som nogle af 360'erens bedste, i modsætning til PGR1 og Halo1 til den første. Jeg kunne tage fejl.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 20/11-05 12:07, rettet 20/11-05 12:09 
Det er jeg skam helt enig i. Jeg havde håbet på Kameo efter de første indtryk, som folk herindefra kom med efter at have besøgt JDs lejlighed, men det ser alligevel ikke ud til helt at levere. Det samme gælder jo desværre PDZ. Ja faktisk ser det vel ud til, at _hvis_ der bliver en ægte killer blandt titlerne så handler den om biler, der kører i ring :-/

Men det ændrer ikke på, at launchen stadig ser mindst lige så god ud som de andre nyere (3d) konsoller - Xbox og N64 naturligvis undtaget. Og det ændrer heller ikke på, at Palmer kan oprette sin egen tråd eller bumpe en anden eller hvad nu, hvis han har lidt, han skal ud med, i stedet for at gå off topic her.

Edit: Med 'helt at levere' mener jeg 9 og 10 på den hårde Edge/P:R-skala. Jeg tror nok der skal være et par ottetaller blandt december-spillene. Ellers bliver jeg i hvert fald skuffet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Michael_Michael_Skrevet 20/11-05 12:15 
Wehner>
Og det ændrer heller ikke på, at Palmer kan oprette sin egen tråd eller bumpe en anden eller hvad nu, hvis han har lidt, han skal ud med, i stedet for at gå off topic her.

Hvad er det for noget pjat? Mener du seriøst at et emne vedrørende launchen af en maskine PÅ et diskussionsforum ikke har plads til både for og imod?
WehnerWehnerSkrevet 20/11-05 12:25 
Jeg mener ikke at dine to indlæg bød på noget som helst relevant/konstruktivt i denne tråd, nej.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Michael_Michael_Skrevet 20/11-05 12:33, rettet 20/11-05 12:36 
Der er vi jo så uenige. Jeg opretter da gerne et emne med titlen "Hvem skal ikke have en Xbox360 på launchdagen?" men det synes jeg netop ikke er særligt konstruktivt.
WehnerWehnerSkrevet 20/11-05 12:34 
Meget mere er der ikke at sige til det. Tilbage til topic: Hvad køber folk på launchen?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
lightyear dklightyear dkSkrevet 20/11-05 12:36 
Palmer Eldritch>
lightyear dk>
Fatter heller ikke at folk spiller 2d shooter, fatter heller ikke at folk spiller spil der er over 15 år gamle, fatter heller ikke at folk tager i byen for at drikke sig sindsyg fuld, men har lært i årenes løb at folk er forskellige, længere er den ikke.

Jeg tror du misforstår mig. Prisen falder indenfor et par måneder, bedre spil kommer til, og jeg undrer mig derfor over, hvorfor folk er så ivrige over at komme til med det samme.



Jeg er med nu.
Alt nyt hardware er spændene, især indenfor spilverden som jeg nok har en svaghed for, jeg kan følge dig i at det er mest økonomisk at vente lidt med det store indkøb og selvfølgelig kommer de bedre spil senere, men bare pgr3 som nu har fået 9 i edge og en gennemsnit på ca 9 i score fra div sites, er indkøbet værdig i sig selv imo.

Jeg tror alle mennesker har deres svagheder, som skal forstås med at f.eks kommer det sidste nye fjernsyn, grafikkort eller sko som man selvfølgelig kan spare penge på ved at vente eller til der udkommer noget endnu bedre, men det kan vi bare ikke hvis det er noget der rører os på et eller andet plan.
are you CHICKEN?
JmogJmogSkrevet 20/11-05 12:37 
At du ikke forstår, at launchlineup'et er godt nok til at få folk til at købe maskinen bunder jo ene og alene i _din_ spilsmag. Det er skam også helt i sin orden.

Personligt har jeg ingen problemer med at finde mindst fire spil, jeg meget gerne vil spille, så launchen står for mig som en succes.

Med hensyn til Kameo, så synes jeg da det ser ud til "at levere varen" som folk kalder det. Karakterer på 8 til 8.8 er da meget fine. Jeg tror også at flere af anmelderne skorer 360-titlerne lavere end de allers ville gøre på grund af hype og et forsøg på at være seriøse. Udfra hvad jeg har prøvet af spillet er jeg ikke et sekund i tvivl om at det er pengene værd.

Et spil skal vel ikke partout have fået 9+ af en anmelder før man gider spille det, vel? Bare fordi det er launch, hæver vi jo ikke vores standard for, hvad vi gider spille, elller...
JmogJmogSkrevet 20/11-05 12:46, rettet 20/11-05 12:48 
Tilbage til topic: Hvad køber folk på launchen?

Premium-pakken
VGA-kabel
Ekstra trådløs controlller
Kameo
Call of Duty 2

Kan egentlig godt bruge det medfølgende component-kabel, men da mit 10 meter VGA-forlængerkabel er bedre end mit tilsvarende component, bliver det det, jeg skal bruge. Jeg er også forholdsvist sikker på at det medfølgende componentkabel ikke er af nær så høj kvalitet som VGA-kablet. Det plejer i hvert fald at være nemmere at lave ordentlige VGA-kabler. At componentkablet er et multikabel øger også den mulighed.

Havde egentlig ikke planlagt ekstra controllere fra starten af, men min fætter kommer nok forbi for at se den, og så kommer vi næppe til at spille Halo 2 på den gamle maskine :-)

Kameo har jeg hele tiden været sikker på, jeg skulle have som det første spil. Efter at have set videoer, billeder og anmeldelser af COD2, er jeg blevet positivt overasket. Da jeg aldrig har købt nogen WWII shooter, ser det ud til, at være det perfekte sted at starte. Det vil også være en glimrende variation i gameplay fra Kameo.

Nåja, og så køber jeg det ultimative stykke "tilbehør" ugen før launch: Panasonic AE900 HD projektor. Mmmmm, det skal nok blive godt :-)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 20/11-05 12:52 
Palmer Eldritch>
Jeg opretter da gerne et emne med titlen "Hvem skal ikke have en Xbox360 på launchdagen?"

:)

Jeg tror også jeg venter. Glæder mig til PDZ, da jeg er glad for forgængeren, men ét spil er bare ikke grundlag nok (for mig). Kameo virker desværre en anelse trivielt, hvilket er skuffende.
Home is where the hardware is..
JAAJAASkrevet 20/11-05 12:53, rettet 20/11-05 13:03 
Jeg skal heller ikke have noget. Jeg er nærmest målløs over, hvor middelmådig, intetsigende og amerikansk orienteret 360'erens launch line-up endte med at blive. Det er lige så ringe, som PS2 launchen. Måske endda værre. Jeg er virkelig skuffet over Microsoft. Jeg troede, at de mente det - at de havde fattet det. Ikke ÉT japansk spil til start. Ikke engang Ridge Racer 6 kunne de piske Namco til at få klar til tiden. På baggrund af disse rigtigt dårlige (i mine øjne) takter har jeg faktisk nærmest bestemt mig for bare at vente på PS3 og Revolution. Jeg var ellers oprigtigt interesseret på et tidspunkt.
lightyear dklightyear dkSkrevet 20/11-05 12:57 
Jmog>
Med hensyn til Kameo, så synes jeg da det ser ud til "at levere varen" som folk kalder det. Karakterer på 8 til 8.8 er da meget fine. Jeg tror også at flere af anmelderne skorer 360-titlerne lavere end de allers ville gøre på grund af hype og et forsøg på at være seriøse. Udfra hvad jeg har prøvet af spillet er jeg ikke et sekund i tvivl om at det er pengene værd.

Har præcis den samme tanke, men alligevel kommer jeg nok til at vente med at købe spil som kameo og condemned som nok kun ligger på ca de 10 timers spilletid hver, så de bliver nok først købt når de falder lidt i pris.

De spil jeg 100 procent kommer til at købe til launch er pgr3, cod2, tiger woods 06, pdz (med mindre det for dårlige anmedelser).
are you CHICKEN?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 20/11-05 13:01 
JAA>
Ikke ÉT japansk spil til start.

Condemned er da fra SEGA. Men f.eks. ser jeg manglen på japansk 'Capcom-tyranni' som en god ting.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
NaieraNaieraSkrevet 20/11-05 13:02 
Den må du gerne forklare lidt nærmere.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 20/11-05 13:04 
Tænkte jeg nok :) Jeg synes bare specielt Capcom er totalt uopfindsomme, og så synes jeg generelt ikke, at japanske spil tiltaler mig.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JAAJAASkrevet 20/11-05 13:06 
DeluxScan>
Condemned er da fra SEGA.

Sega har intet med udviklingen af Condemned at gøre. Det er lavet af Monolith Productions, som er et rent amerikansk foretagende.
lightyear dklightyear dkSkrevet 20/11-05 13:09 
Til søgaard:

Kameo er jo det spil til launch der er mindst trivielt, adventure/action/platform, mulighed for at klare fjender på utallige forskellige måder, ride på hest, kampe i de små og i de gigantiske settings, mulighed for at morphe til mange forskellige dyr, hvordan kan det være trivielt?
are you CHICKEN?
NaieraNaieraSkrevet 20/11-05 13:09 
DeluxScan>
Tænkte jeg nok :) Jeg synes bare specielt Capcom er totalt uopfindsomme, og så synes jeg generelt ikke, at japanske spil tiltaler mig.

Når man nu ved, hvad du godt kan lide at spille, er det jo nærmest grinagtigt at du kalder Capcom uopfindsomme, og at afskrive spil på grund af hvilket land de kommer fra, virker også temmelig fjollet...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JAAJAASkrevet 20/11-05 13:11 
DeluxScan>
Tænkte jeg nok :) Jeg synes bare specielt Capcom er totalt uopfindsomme

Power Stone, Resident Evil 4, P.N.03, Okami, Megaman Legends, Breath of Fire V, Phoenix Wright, Viewtiful Joe, Killer 7 og guderne må vide hvor mange andre spil, taler i mod denne udtalelse.
NaieraNaieraSkrevet 20/11-05 13:13 
Street Fighter II skabte jo nærmest en genre. Men det er selvfølgelig gammelt, 2d og fra Japan...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 20/11-05 13:25 
Naiera>
Når man nu ved, hvad du godt kan lide at spille, er det jo nærmest grinagtigt at du kalder Capcom uopfindsomme, og at afskrive spil på grund af hvilket land de kommer fra, virker også temmelig fjollet...

Jeg baserer det bare på, at min sidste rigtig gode spiloplevelse fra østen var Metal Gear Solid og Gran Turismo... til PSX. Nu spiller jeg jo ogå mest FPS og (rally)bilspil, og det er jo et lidt mere vestligt foretagende. Deraf min inddeling i lande :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 20/11-05 13:31 
JAA>
Power Stone, Resident Evil 4, P.N.03, Okami, Megaman Legends, Breath of Fire V, Phoenix Wright, Viewtiful Joe, Killer 7 og guderne må vide hvor mange andre spil, taler i mod denne udtalelse.

RE4 må næsten siges at være et perfekt eksempel på uofindsomhed i næsten pinlig grad.
De andre spil du lister har jeg aldrig fundet interessante.

Min pointe er bare at i min verden henvender Xbox sig lidt mere til mig, og hvad jeg kan lide. Jeg behøver ikke Animal Crossing, hjernedøde fightere og hvad de ellers spytter ud derovre.
F.eks. launcher Xbox360 med intet mindre end 6 FPS'er ud af 15 titler. I like that!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SephirothSephirothSkrevet 20/11-05 13:33 
Vi har jo heller ikke nok 2. Verdenskrigs FPS'ere og Colin McRae rallyspil (og hvad lortet nu hedder), der minder om hinanden.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
DeluxScanDeluxScanSkrevet 20/11-05 13:36 
Ja, der er også vild mangel på fightere og survival horror, der minder om hinanden :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 20/11-05 13:38 
Er der nogen, der har en liste over japanske launchtitler? Kommer der noget derovre overhovedet, som vi ikke ser herhjemme?

Jeg tror faktisk ikke der har været tid til at lave engelske udgaver af de japanske spil, der kommer til launchen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SøgAArdSøgAArdSkrevet 20/11-05 13:38 
lightyear dk>
Kameo er jo det spil til launch der er mindst trivielt

Det siger heller ikke så meget ;)
Home is where the hardware is..
NaieraNaieraSkrevet 20/11-05 13:41 
DeluxScan>
hjernedøde fightere og hvad de ellers spytter ud derovre.

Er det ting som Street Fighter osv. du kalder hjernedødt? For så er der noget du har misforstået.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 20/11-05 13:42, rettet 20/11-05 13:42 
På hvilken måde?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
214 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig