X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad skal I have på Xbox360 launchdagen?


Svar
RaGeRaGeSkrevet 05/10-05 20:37, rettet 05/10-05 20:38 
Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad folk egentlig har planlagt at købe af spil og tilbehør, når den bliver lanceret.

Jeg selv skal have følgende..

26" LCD TV Samsung

Xbox 360 (den store pakkeløsning med hd osv.) + ekstra trådløs controller

Perfect Dark Zero
Kameo Elements Of Power
Call Of Duty 2
FIFA... Se hele indlægget
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
214 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 14/10-05 12:30 
Launch-listen er desværre stadig ikke fastsat.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 14/10-05 12:31 
Nej, den kommer først når vi kommer tættere på launch. Der kommer et Burnout til maskinen, men det bliver nok først efter launch engang.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Michael_Michael_Skrevet 14/10-05 12:54 
Jeg får alt for travlt med at eksperimentere med NEON til at bekymre mig om launch-spil.
SumezSumezSkrevet 14/10-05 13:02 
Hvad er det lige, der er så dødspændende ved NEON, som jeg overser?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/10-05 13:10 
Herold>
Nej, den kommer først når vi kommer tættere på launch. Der kommer et Burnout til maskinen, men det bliver nok først efter launch engang.

Ja, men "kun" Burnout Revenge som allerede er ude til Xbox og PS2 nu.
HeroldHeroldSkrevet 14/10-05 13:15 
Jep - forhåbentligt lidt pænere dog :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 14/10-05 13:19 
Herold>
Jeg har nogle ekstra slots, jeg havde tænkt mig at folk herinde kunne få, men den skal jeg lige tage med RJK. :)

Jammen det synes jeg da bare I skal gøre. Jeg kunne godt tænke mig en ekstra chance for at komme med =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 14/10-05 13:22, rettet 14/10-05 13:25 
Sumez>
Hvad er det lige, der er så dødspændende ved NEON, som jeg overser?

Sikkert ingenting [EDIT: for dig], med mindre du ikke ved, at man kan styre den op til fire personer på samme tid - én styrer kamera, én ændrer måske former, og én teksturer.

I pc-udgaven (og evt. i en opdatering til Xbox-versionen), kan man fx lave sine egne teksturer og tilslutte webkamera, og derved blande levende billeder med computergrafik. NEON kunne godt gå hen og blive en mindre revolutionen i diskoteksbranchen osv., da kvaliteten er lysår foran visualizers som Winamps.

Om man synes NEON er en fed ting, afhænger nok af, hvad man mener om koncepter som Electroplankton, da det jo ikke er et spil. Meget tyder dog på, at Llamasoft vil bruge NEON-motoren til at lave spil med.
JmogJmogSkrevet 14/10-05 13:42 
Herold>
Perfect Dark Zero og Kameo strøg lige ind på min liste efter en tur i Joanna Darks lejlighed i går.

For mit vedkommende var det kun Kameo, der strøg ind på den liste, mens PDZ faktisk røg længere ned. Kameo var dog så imponerende, at det næsten er værd at købe maskinen for det spil alene. Det er vanvittigt godt.
HeroldHeroldSkrevet 14/10-05 14:13 
Heh, hvem af dem var du? (og hvem var Morten?)

PDZ vægter jeg højere end før (men jeg har absolut intet tilhørsforhold til forgøngeren). Jeg synes den rooftop-sekvens der var, var rigtigt godt designet, omend grafikken var lidt tør, især når det gælder figurerne i spillet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HankyHankySkrevet 14/10-05 14:29 
Hvis det er Morten Skou du tænker på, så er han redaktør for Console.dk - og dets undernetværker (Xboxlife.dk, Nlife.dk, PSPLife.dk osv.)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/10-05 14:44 
Der var jo så mange nørder derinde, at man ikke kunne slå sig igennem med en le. :D
JmogJmogSkrevet 14/10-05 14:52 
Herold>
Heh, hvem af dem var du? (og hvem var Morten?)

Jeg var gutten, der blev bitchslappet i DOA4 af pigen:
http://www.geekculture.dk/visbillede.php3?id=8161

Morten er ikke med på nogen af billederne (han tog dem). Han ser dog noget i retning af sådan her ud (fyren til venstre):
http://www.geekculture.dk/visbillede.php3?id=6006
KilroyKilroySkrevet 14/10-05 14:55 
Kameo blev jeg vildt imponeret over. Ikke at det virkede sindssygt originalt, men det var blødende smukt, og det osede langt væk af kvalitet. PDZ var jeg en smule skuffet over. Det så sjovt ud, men det var ikke så 'WOW' som der var lagt op til.
Kilroy Was Here
ChronoChronoSkrevet 14/10-05 15:01 
I prøvede ikke lige at smide nogle gamle Xbox-spil i maskinen for at se hvordan de kørte?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/10-05 15:34, rettet 14/10-05 15:35 
Jmog>

Morten er ikke med på nogen af billederne (han tog dem). Han ser dog noget i retning af sådan her ud (fyren til venstre):
http://www.geekculture.dk/visbillede.php3?id=6006


Tænkte jeg nok da jeg læste hans artikel, manden snakkede jo ikke om andet end clipping og framerates hele aftenen. :D
HeroldHeroldSkrevet 14/10-05 16:06 
Haha ja, det husker jeg godt nu.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DommergaardDommergaardSkrevet 18/10-05 03:19 
Hmm... jeg er lidt i tvivl.

Jeg vil gerne have en Xbox 360, men på den anden side... så tænker jeg, at jeg helst vil spille med den på en fladskærm. Jeg har et 29" Sony Trinitron TV som er rigtig godt, men ER forskellen på det og et fladskærms TV virkelig så stor? Er HDTV virkelig så meget bedre? Nogle af jer må have sammenlignet!?

Hvis ikke I mener, at det vil være et must at spille det på et fladskærms tv, så vil jeg nok anskaffe mig følgende:

Xbox 360 konsol
Ekstra trådløst joypad
Kameo
Perfect Dark Zero
Fifa 2006

:)
rapsacrapsacSkrevet 18/10-05 07:28 
Tro mig. HDTV kontra normal tv er en verden til forskel, den demonstration jeg fik i min lokale Panasonic-forhandler slog fuldstændig benene væk under mig. De fik deres HD-signal fra tyske og franske satteliter som sendte i 720P. De billeder der gik hen over skærmen svarede til at jeg stod og kiggede ud af vinduet, så roligt og SKARPT stod det! Tv´et der er tale om er et Panasonic PV500, og selv ved analoge signaler står billedet rigtig godt i forhold til mange billigmærker af fladskærme. Derfor, hvis du vil have en fladskærm, så vent til du har pengene og køb en ordentlig fra starten af. Jeg havde selv et sony 32" Wega TV før mit nuværende, og billedet kan sagtens sammenlignes, dog er signalet meget følsomt som f.eks. på 3+. Her ses det tydeligt hvor komprimeret et signal TDC sender ud på deres kabel-tv.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/10-05 13:03 
Til gengæld er de fleste af os, der oplevede Xbox 360 på HD TV ikke synderligt imponerede over den lovede grafiske forbedring.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 18/10-05 13:11 
Nej, jeg ville også gerne se det på et normalt tv, bare for at sammenligne.

Jeg synes der var overraskende meget aliasing i spillene. ;/
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 18/10-05 14:04 
Men du har alligevel tænkt dig at købe PDZ - selvom du synes det var grimt? :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 18/10-05 14:09, rettet 18/10-05 14:10 
Jeg synes ikke det var grimt. Modellerne var ikke helt så detaljerede som jeg havde forventet, men gameplayet virkede på mig ganske godt, og det er sådan set det jeg går efter :)

Kan resten af spillet følge med den rooftop-bane jeg spillede, så er jeg solgt :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DommergaardDommergaardSkrevet 18/10-05 16:11 
rapsac>
Tro mig. HDTV kontra normal tv er en verden til forskel, den demonstration jeg fik i min lokale Panasonic-forhandler slog fuldstændig benene væk under mig. De fik deres HD-signal fra tyske og franske satteliter som sendte i 720P. De billeder der gik hen over skærmen svarede til at jeg stod og kiggede ud af vinduet, så roligt og SKARPT stod det! Tv´et der er tale om er et Panasonic PV500, og selv ved analoge signaler står billedet rigtig godt i forhold til mange billigmærker af fladskærme. Derfor, hvis du vil have en fladskærm, så vent til du har pengene og køb en ordentlig fra starten af. Jeg havde selv et sony 32" Wega TV før mit nuværende, og billedet kan sagtens sammenlignes, dog er signalet meget følsomt som f.eks. på 3+. Her ses det tydeligt hvor komprimeret et signal TDC sender ud på deres kabel-tv.

Jeg tror, at jeg vil ind at se forskellen i en butik selv. Lyder interessant. Nu må vi se hvad jeg gør når Xbox 360 udkommer... vil lige se hvordan anmeldere osv. modtager konsollen.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/11-05 10:33 
Jeg kan forstå at King Kong er garanteret til launch.
Det skal jeg da klart have så.

Er der slet ikke andre, der er blevet helt forelskede i dette spil, efter at have prøvet demoen? Eller måske bare læst om det.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/11-05 10:40 
Jow.

jeg ser dog lige anmeldelserne an før jeg betaler for det...

Udover King kong, står PGR3, Kameo, Call of Duty 2, Condemned og PDZ på min liste over spil der skal købes på day 1 - forudsat, at de ikke falder igennem i de amerikanske anmeldelser...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 14/11-05 10:51 
Jeg må ærligt indrømme at demoen ikke fik mig op af stolen på nogen måder. Jeg synes at styringen af aben var lidt kejtet, og delen hvor du render rundt som menneske sagde mig heller ikke det store. Jeg har dog tiltro til både Jackson og Ancel - og er der én udgave af spillet jeg skal have, så bliver det på Xbox 360.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 14/11-05 17:05 
he.. jeg kan ikke helt lige huske hvilken tråd jeg skrev noget absurt noget med at man kunna da bare købe xbox360 i Føtex og coop.. (Hvilket jeg selv ikke troede var muligt..)
men alligevel faldt det over mig..
http://www.coop.dk/nettorvet/show_product.asp?dept_id=207&pf_id=6064636

tsk tsk.. køber i også musik i sådanne butikker?
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/11-05 17:25 
Altså når nu EB eftersigende har lukket for forudbestillinger, så har jeg da ingen problemer med at bestille hos FDB / Coop.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/11-05 19:54 
EB tager stadig imod pre-orders, men dem der pre-order nu, får først deres maskine i 2. bølge, som kommer 16/12...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
JmogJmogSkrevet 17/11-05 12:12, rettet 17/11-05 12:12 
Puha, der var jeg ved at blive nervøs et øjeblik. Ringede lige til Game på Fisketorvet for at høre hvor gode chancer jeg har for at få maskinen på Launch.

Ansat: Hvornår bestilte du?
Mig: Tja, for to uger siden tror jeg.
Ansat: Nå, jamen så skal du nok ikke regne med at få den.
Mig (panisk): *hulk* hv..hvor...hvor langt nede i køen..er..jeg?
Ansat (bladrer forudbestillinger igennem): Hmmm, lad os se..........
.................
..............
...............
....Ah, du er nummer 16. Ja, så burde der ikke være nogen problemer. Vi ved desværre ikke, hvor mange vi får, men nummer 16 burde være i orden.

Det er ikke skrevet i sten, at jeg får den, men jeg er dog væsentligt mindre bekymret nu, end da han droppede bomben.
JmogJmogSkrevet 17/11-05 12:15 
Tror forresten lige jeg skal have føjet noget til min ønskeliste. Condemned.

Tjek lige den her video. Spillet emmer jo af stemning (og fed grafik).

Mums
WehnerWehnerSkrevet 17/11-05 12:16 
Jeg har desværre også været for sløv til at bestille, så måske får jeg den først d. 16 :( Vi får se...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/11-05 09:14 
Slet ingen, der køber NFS Most Wanted?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
enfenenfenSkrevet 18/11-05 09:19 
Jeg har overvejet det lidt. Dog kun hvis der er open roads igen - A til B kørsel - og ikke kun labs.

Er der nogen, der kender svaret? :)
What is the Matrix?
lightyear dklightyear dkSkrevet 18/11-05 09:29 
Ved ihvertfald i følge gamespots review, at det er open roads med nogle short cuts, ved ikke lige om det er med laps, men det ligner det ihvertfald ikke i følge de 15 videoer jeg har set.
are you CHICKEN?
HankyHankySkrevet 18/11-05 09:38 
Ud fra PC-demoen at bedømme, så virker det som en meget stor free-roaming world.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RitesRitesSkrevet 18/11-05 12:43 
Skal nok have Amped 3, Perfect Dark Zero, NBA Live 06, Tiger Woods PGA Tour 06, og Project Gotham Racing.

Overvejer Call of Duty 2
» a winner is you «
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/11-05 13:40 
ja, for mindre kan ikke gøre det :P ...jeg har selvvv endnu ikke bestemt mig...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/11-05 15:23 
DeluxScan>
Slet ingen, der køber NFS Most Wanted?

Nej, ikke efter at have prøvet det til Xbox... Det er ligeså kedelige som Underground.... geeee
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 18/11-05 15:41 
Jeg er et eller andet sted tilfreds, bare jeg får maskinen på udgivelsesdagen :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 18/11-05 15:45, rettet 18/11-05 15:46 
Jeg revider lige mit køb.. :-)

Mig skal have:
PGR3, Kameo, PDZ Og en masse xbox Live arcade titler...
(det var altså på første dagen...)
dagen efter .. nok Amped3 og Quake4 (Og resten af DLC fra Live Market place..)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
RitesRitesSkrevet 19/11-05 08:36 
King Chaos>
ja, for mindre kan ikke gøre det :P ...jeg har selvvv endnu ikke bestemt mig...

Det kan selvfølgelig ændre sig, som der kommer reviews ind :)
Originalt var Kameo også på listen, men efter at have læst anmeldelser, ser det ikke ud til at være noget for mig.
» a winner is you «
DeluxScanDeluxScanSkrevet 19/11-05 15:02 
PalleJensen>
Nej, ikke efter at have prøvet det til Xbox... Det er ligeså kedelige som Underground.... geeee

Hmm... Så tror jeg også jeg springer over.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
ValkyrieValkyrieSkrevet 19/11-05 16:07 
Selv kendte som Snoop dogg og Carmen electra spiller Xbox 360, lol. Steneren video:/ http://www.rootv.com/?rdir=1&channel=Entertainment+News&clipId=65311


Jeg tror også helt klart at jeg skal have gang i Halo 2 igen. TXB har lavet en fed comparrison video mellem halo 2 og halo 2 på 360. Jeg er overrasket over at man kan se en forskel. Det ser meget skarpere ud på 360; http://features.teamxbox.com/xbox/1380/The-Power-of-the-Xbox-360-Halo-2/p1/
Well crucify the insincere tonight...
SephirothSephirothSkrevet 19/11-05 16:17 
Hvis den stadig kan fås før jul, får jeg en 360 den 24. af mine forældre, for de aner ikke hvad de ellers skal give mig. Dejligt, selvom jeg overhovedet ikke har tid til at spille på den.

Snupper Condemned og RR6 med, da det umiddelbart er de titler, der interesserer mig mest.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
WehnerWehnerSkrevet 19/11-05 16:28 
Valkyrie>
TXB har lavet en fed comparrison video mellem halo 2 og halo 2 på 360.

Tak for linket. Her får man i hvert fald syn for sagen!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 19/11-05 17:17 
Sephiroth>
Snupper Condemned og RR6 med, da det umiddelbart er de titler, der interesserer mig mest.

Tror du får et problem med at finde RR6 :!
SephirothSephirothSkrevet 19/11-05 17:44 
Ja øv, så blir det nok PGR3 eller Kameo, for jeg gider egentlig ikke to FPS'er.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 19/11-05 19:00 
Ja puha... tak EA :(
214 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig