X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad skal I have på Xbox360 launchdagen?


Svar
RaGeRaGeSkrevet 05/10-05 20:37, rettet 05/10-05 20:38 
Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad folk egentlig har planlagt at købe af spil og tilbehør, når den bliver lanceret.

Jeg selv skal have følgende..

26" LCD TV Samsung

Xbox 360 (den store pakkeløsning med hd osv.) + ekstra trådløs controller

Perfect Dark Zero
Kameo Elements Of Power
Call Of Duty 2
FIFA... Se hele indlægget
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
214 emne(r).
« < 1 2 3 4 5

Svar
dRxLdRxLSkrevet 24/11-05 18:05 
Argh jeg kunne have vundet den maskine ;-)
Men tillykke til den glade vinder.

Hvordan kom man med i sådan en konkurrence?

Jeg går ud fra at den umiddelbart meget malplacerede "solarie-dims" var "lejet til lejligheden" ?

Link...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
CutePuppyCutePuppySkrevet 24/11-05 18:37 
solarie-dims ? ehhh ?
//Cutepuppy
dRxLdRxLSkrevet 24/11-05 18:39 
Hende den lille lyshårede, jeg går ikke ud fra at hun var deltager... Det sidder hendes makeup lidt for godt til :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 24/11-05 18:42 
Hun servicerede staklerne i de sidste par timer. Hun var mørkhåret hende der var der onsdag - også ganske sød :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CutePuppyCutePuppySkrevet 24/11-05 18:44 
De var ganske enkelt super søde, kom rendende en gang hvert kvarter for at sikre sig at vi havde det godt og ikke manglede noget, og manglede vi noget... så hentede de det :D
//Cutepuppy
HeroldHeroldSkrevet 24/11-05 18:49 
Ja, jeg tør slet ikke tænke på hvad der var sket hvis én havde bestilt toast, en anden thai, en tredje McD, og den sidste ville have pizza. :!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 24/11-05 18:53 
Men tilbage til det afgørende spørgsmål:

Hvordan kommer man med i sådan en "konkurrence" og hvornår er den næste? :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/11-05 18:59, rettet 24/11-05 18:59 
"Det er dét, de siger. EA har de flotteste piger."
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
CutePuppyCutePuppySkrevet 24/11-05 19:13 
De var ikke fra EA... hyrede til formålet fra andet firma...

Og man kommer med i sådan nogen konkurrencer ved at skrive www.boomtown.net en gang imellem ;)
//Cutepuppy
quadquadSkrevet 24/11-05 19:27 
Angående den konkurrence i Fona.

Mellem klokken 23 og 24, moonede undertegnede og 3-4 venner foran en af deltagerne. Vi havde ingen anelse om at en konkurrence var i gang, hvilket forklarer deres passivitet efter vi havde distraheret dem højlydt og stærkt visuelt.
CutePuppyCutePuppySkrevet 24/11-05 19:39 
I skulle vel ikke være dem som hyggede sig med at gnubbe deres... knap så lækre bare røv op af ruden. ?

Jeg vil gøre opmærksom på at i IKKE var de eneste der gjorde det... og i gnubbede altså samme sted... tænk lige over det til næste gang :D
//Cutepuppy
quadquadSkrevet 24/11-05 19:42 
Jo, det har uden tvivl været os. Lige præcis i situationen tænkte vi ikke rigtig på de tidligere besøgende, men tillykke med sejren. Undrede mig også at en flok nørder skulle reklamere for et hipt spil som NFS.
CutePuppyCutePuppySkrevet 24/11-05 19:47 
Jamen det var da godt i hyggede jer, en anden gang kunne du måske overveje ikke at opføre dig som en 12 årig, jeg ved ikke med dig, men jeg har ikke noget specielt stort ønske om at se en dreng's røv, heller ikke gnubbet op af en rude.

Desuden var det også besværligt for FONA da de skulle have rengøring ud for at ordne ruderne, der er ret mange mennesker der rører ved de ruder, især når vi sidder der, og hvor lækkert er det så lige at en eller anden fuld stodder, (eller bare en person der åbenbart aldrig passerede 12 år's stadiet) har gnubbet sin røv på ruden... Simpelthen for barnligt.
//Cutepuppy
quadquadSkrevet 24/11-05 19:52 
Umiddelbart ville jeg give dig ret, men københavnerpubbernes påvirkning af provinsbørnenes naive sind, kom til udtryk på adskillige skøre det sidste par dage.

Ihvertfald tillykke med sejren, andre må droppe luksusgoder såsom mad i december måned.
214 emne(r).
« < 1 2 3 4 5

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig