X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Valg af bærbar


Svar
tue hazukitue hazukiSkrevet 05/10-05 19:32 
Hey!
Jeg føler lidt at det er blevet tid til at skifte min gamle compaq bærbar ud med en ny. Men hold da fast det er blevet en jungle at finde rundt i!
Det jeg leder efter er en go stabil bærbar gerne omkring de 2GHz, 1 Gb ram og en okay stor/hurtig harddisk..

Så har I nogle anbefalinger? Det skal lige siges at prisen helst skal være på den rigtige side af 13-15.000.

Håber I kan hjælpe(:
»You'll never walk alone«
NaieraNaieraSkrevet 05/10-05 19:54 
Prøv lige søgefunktionen. Jeg tror det her er tredje tråd af samme slags i lige så mange uger.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/10-05 21:17 
Hæ, hæ. Her er ellers en, der har sat sig i samme prisleje som dig selv :-)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
tue hazukitue hazukiSkrevet 05/10-05 23:06 
Naiera>
Prøv lige søgefunktionen. Jeg tror det her er tredje tråd af samme slags i lige så mange uger.

Okay det er jeg da ked af! Men skulle jeg så bare have forsat en af de andre tråde, eller hvordan? Så vidt jeg kan se står der ikke noget i de tråde som jeg kan bruge til noget som helst! De handler jo om billige bærbare til under 10k...

Er ikke helt med?
»You'll never walk alone«
NaieraNaieraSkrevet 05/10-05 23:09, rettet 05/10-05 23:09 
Det kunne jo være der var lidt inspiration alligevel, men fortsæt bare tråden her :p

Jeg synes, selvfølgelig, at du skal få dig en fra IBM. Noget T40 af en art, selvom du måske ikke får din ultra light-speed processor med de penge du vil give (jeg er ikke up to date med priserne).
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 06/10-05 00:17 
Men det er jo ikke længere IBM der laver "ibm-bærbare". Det er blevet købt af et eller andet asiatisk firma, som mister retten til at lave thinkpads efter nogle år.

Min rygmarvsreaktion ville også være "hvis det _skal_ være wintendo, så køb IBM" men jeg ved ikke så meget om det her nye firma.

Lenovo
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AmbyAmbySkrevet 06/10-05 08:17 
Lur mig, men lige nu er vist ikke et godt tidspunkt at købe noget fra Apple.

Hvis altså rygterne er sande og de er ved at tømme deres pipeline.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
dRxLdRxLSkrevet 06/10-05 09:29 
Jeg ville heller ikke købe bærbar fra apple lige nu. Først efter de har gennemført skiftet til Intel.

Jeg købte ganske vist en 12" PowerBook for 3 måneder siden, men jeg gik ind i det med åbne øjne og en forventning om at når den skal skiftes om en 2 års tid, er det det rigtige tidspunkt at skifte til en ny Intel baseret maskine.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AmbyAmbySkrevet 06/10-05 09:48, rettet 06/10-05 10:27 
Det var nu heller ikke helt det jeg mente. Det tyder på at de snart opgraderer deres modeller.
Personligt har jeg ikke noget imod at købe et Apple produkt efter denne påståede opgradering.
Intel skiftet er så langt ude i fremtiden at det ikke bekymrer mig.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
MIKA-LMIKA-LSkrevet 06/10-05 11:03 
Den 8. oktober ved vi meget mere om Apple.... (jeg venter selv spændt på at se om der kommer nogle Power produkter til mig, eller en iPod video til 'de andre')

Mht. Lenovo mener jeg at kontrakten går på at det er IBM der har forpligtet sig til at købe ThinkPads i 5 år. Efter 5 år kan IBM så købe bærbare hvor de vil. Om brandet bliver hos IBM eller Lenovo er jeg dog ikke klar over.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
dRxLdRxLSkrevet 06/10-05 12:02 
Aha, tak for at rydde op i den misforståelse Mika-l, du sidder unægteligt lidt tættere på hestens mund ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MalundMalundSkrevet 07/02-06 20:23 
Naiera>
Det kunne jo være der var lidt inspiration alligevel, men fortsæt bare tråden her :p

Jeg synes, selvfølgelig, at du skal få dig en fra IBM. Noget T40 af en art, selvom du måske ikke får din ultra light-speed processor med de penge du vil give (jeg er ikke up to date med priserne).

Jeg ville nok købe en T43 som de er kommet op på nu og ikke T40.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig