X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bungie+Team Ninja = ...


Svar
WehnerWehnerSkrevet 04/10-05 11:31 
Coming soon: Warthog Party 4 - nu med mikrofon og bongotromme.

Første skamløse udnyttelse af Halo-franchisen?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 04/10-05 11:35 
Haha :D

Jeg skyder på det er Cortana. Hintet gives i det der billede nederst. ;)

*bouncybouncy*
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/10-05 11:37 
Ingen fra Halo spillene vil kunne egne sig til et kamp spil. Dette vil bare gøre DOA serien endnu dårligere ...IMO.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 04/10-05 11:43 
Cortana ville vel egne sig ligeså godt som enhver anden spil-ho.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/10-05 12:01 
Jeg forbinder ikke ligefrem Cortana med en fighter type.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KilroyKilroySkrevet 04/10-05 13:08 
Haha, det billede. Hoppende Cortana airbags...
Ahem.. Det havde nu været sjovere hvis det havde været et spil som Soul Calibur. Der havde en Hunter eller en Elite med et plasmasværd ikke været en besynderlig begivenhed.
Kilroy Was Here
GreaseballGreaseballSkrevet 14/10-05 17:32 
Så er det afsløret hvem den hemmelige karakter er. Den kvindelige Spartan fra bøgerne, Kelly.

Hvor mange herinde har læst alle 3 bøger?

Klik...
PlaykidPlaykidSkrevet 14/10-05 17:51 
Jeg har, et par gange :)

Flere scans:
http://www.xbox365.com/gdb/images/GGuNPdPNLr08290119/mcvsng1.jpg
http://www.xbox365.com/gdb/images/GGuNPdPNLr08290119/mcvsng2.jpg
http://img394.imageshack.us/img394/9531/scan38kv.jpg
http://img394.imageshack.us/img394/8559/scan46me.jpg
Spiller nu: Halo 3
GreaseballGreaseballSkrevet 14/10-05 18:01 
Så vidt jeg kan huske er Kelly så ikke den Spartan som Doctor Halsey tager med på en eller anden hemmelige mission i bog 3?
Bliver spændene at se hvordan de har vævet hendes historie ind i DOA4.
PlaykidPlaykidSkrevet 14/10-05 19:02 
Jo det er Kelly, har dog lidt svært ved at tro der megen historie at finde i DOA4.
Spiller nu: Halo 3
HulleHulleSkrevet 14/10-05 23:40 
Det første ord der falder mig ind er er det yderst populære og gængse; Sellout.

Hvad skal dette nu til for.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/10-05 23:53 
Hvorfor er det første ord "Sellout" Er det da ikke en meget sjov idé? Og hvem er det egentlig der "sælger ud"? Jeg tror ikke man skal tage det for mere end det er.
HulleHulleSkrevet 15/10-05 00:23, rettet 15/10-05 00:39 
Bungie. Masterchief passer imo ikke ind i DOAs univers. Var personligt meget stor fan af det første Halo og den første bog. De to kombineret gav et billede af et forsøg på et seriøst univers. (Købte den anden bog og Halo 2, men kom omtrent lige lang i begge. Altså første kapitel).

Hvorom alting er, Kan du så ikke forestille dig hvordan den seriøse facade nærmest krakelerer. Det er bare et spil, jeg ved det. Men forestil dig at du sidder dybt opslugt af Ringenes Herre trilogien og Sauron til sidst dukker op for at smadre Sækkedyb i lyserød mini skirt. Så ved du hvordan mine forestillinger om Halo universet langsomt bliver pillet fra hinanden ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
WehnerWehnerSkrevet 15/10-05 00:25 
Det er vel bare ligesom Link i Soul Calibur. Meget sjov lille gimmick. No more. No less.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/10-05 08:38 
Hulle>


Hvorom alting er, Kan du så ikke forestille dig hvordan den seriøse facade nærmest krakelerer. Det er bare et spil, jeg ved det. Men forestil dig at du sidder dybt opslugt af Ringenes Herre trilogien og Sauron til sidst dukker op for at smadre Sækkedyb i lyserød mini skirt. Så ved du hvordan mine forestillinger om Halo universet langsomt bliver pillet fra hinanden ;)

Nej, det er netop ikke det samme... Jeg kan selvfølgelig forstå din bekymring, såfremt Sonic eller Kasumi dukkede op i Halo 3.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig