X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S: Blandet vinyl + 1210'er


Svar
MadsMadsSkrevet 02/10-05 18:21 
Så har jeg ryddet lidt op i vinylsamlingen.
Pladerne går til højst bydene (så længe jeg accepterer budet), giv bud her, ikke på mail/besked.

Technics 1210 med Ortofon pick-up (helt ny nål), slip-mat, der er loddet guld phonostik på. Giv et bud.

Damon Albarn - Demo-Crazy 2-LP

A Tribe Called Quest - People´s Instinctive Travels.. 2-LP
A Tribe Called Quest - Beats, Rhymes and Life 2-LP
A Tribe Called Quest - Midnight Marauders
A Tribe Called Quest - The Low End Theory 2-LP
Tommy Guerrero - Another Late Night 3-LP
Quasimoto - The Unseen 2-LP
DJ Spooky - That Subliminal Kid 2-LP
DJ Shadow - Endtroducing... 2-LP
Jaylib - Champion Sound 2-LP
Latyrx (Lateef & Lyrics Born) - The Album 2-LP
Aesop Rock - Labor Days 2-LP
Lyrics Born - Later that Day 2-LP
Malk de Koijn - Sneglzilla 3-LP

Cameo - Word Up! 12" MAXI
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 02/10-05 19:16 
Rigtig fede plader. Er det ikke noget du vil give en ca pris på?
MadsMadsSkrevet 02/10-05 21:35 
Helst ikke, jeg er ikke så opdateret på hvor tilgængelige de forskellige ting er, jeg kunne forestille mig et par af pladerne er forholdsvis svære at få fingrene i, så jeg regner med at de potentielle købere er mere velorienteret.

ATCQ vil nok gå til almindelige priser omkring 150,- stk.

Hvorimod Quasimoto, Aesop Rock, Latyrx nok er lidt svære at få fingrene i (hvad jeg ville tro) og prisen ligger derfor også højere, byd ;)

Damon Albarn er svjv kun lavet i 5000 eksemplarer, så der vil jeg da gerne have en nogenlunde pris.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
Danny SallingDanny SallingSkrevet 02/10-05 21:44 
Hvilken nål er der smidt på den 1210´er?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
MadsMadsSkrevet 02/10-05 22:03 
Ortofon.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
WonderboyWonderboySkrevet 02/10-05 22:13 
Sæt nogle priser på men, jeg tror ikke du får så meget som du selv regner med. ellers så skal du sælge dem til dem der vil gi en høj pris for dem.
I love monster land
la0sla0sSkrevet 02/10-05 22:18 
angående pladerne kan du prøve markedsboardet på rapspot.dk, men det kender du jo nok. Jeg har en kammerat der er lidt interesseret i pladespilleren :)
men vil lige tjekke priser på 1210ere.

hvor gammel er den?
Hvad sker der?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/10-05 22:19 
Mads>
Ortofon.

Mmmjaa..., men er det en Concorde- eller OM-type?

Og hvilken model er det? "Pro", "DJS", "Scratch", "Night Club E", "Gold", "Broadcast" eller noget helt andet?
AV Intelligent Terminal
MadsMadsSkrevet 02/10-05 22:38, rettet 02/10-05 22:43 
Jeg ved virkelig ikke hvilken slags nål det er, der står stylus 5 E på den lille æske.

la0s, jeg har allerede sat dem til salg på rapspot, ellers tak for tippet. Den er ved at være gammel, vil jeg tro, jeg købte den for ca. 4 år siden af en kammerat, jeg kunne forestille mig han har haft den i lang tid, jeg har desværre ikke kontakt til ham længere så kan ikke finde ud af det. Men den er i hvert fald ikke ny. Den kan dog ses, og høres, i Odense C hvis det skulle have interesse.

Wonderboy, jeg har tit solgt denne slags plader så jeg har en nogenlunde anelse om hvad jeg får for dem.

Jeg sætter muligvis nogle priser på i morgen (eller en anden dag, eller aldrig) - hvis jeg finder ud af hvad de enkelte er værd.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 02/10-05 23:21, rettet 02/10-05 23:27 
Mads>
Hvorimod Quasimoto, Aesop Rock, Latyrx nok er lidt svære at få fingrene i (hvad jeg ville tro) og prisen ligger derfor også højere, byd ;)

Det er ikke mit indtryk, at dem du nævner er specielt dyre. Ikke at man får dem kastet i nakken, men sjældne vil jeg ikke kalde dem. Tjek f.eks. GEMM, hvor priserne, selv med fragt, ikke er specielt høje.

Ikke at jeg skal underminere din vurdering af dem, men det er da værd at lægge mærke til :)
WonderboyWonderboySkrevet 02/10-05 23:36, rettet 02/10-05 23:38 
Få sat nogle priser på og hvad stand pladespiller er og lp plader,så er det lidt letter at byde på det.
I love monster land
MadsMadsSkrevet 03/10-05 01:08 
KidCaffeine>
Det er ikke mit indtryk, at dem du nævner er specielt dyre. Ikke at man får dem kastet i nakken, men sjældne vil jeg ikke kalde dem. Tjek f.eks. GEMM, hvor priserne, selv med fragt, ikke er specielt høje.

Ikke at jeg skal underminere din vurdering af dem, men det er da værd at lægge mærke til :)

Som sagt så er/var jeg ikke så opdateret med hvor meget de var værd, men tak for linket :)

The Unseen kunne jeg dog ikke finde derinde (måske ledte jeg ikke godt nok?), mener også at albummet i hvert fald har været udgået da jeg selv var i pladesalgs-branchen.

Om ikke andet så kan vi nok blive enige om at det er nogle virkelig lækre (indholdsmæssigt) plader jeg har til salg, de er alle i rigtig flot stand så giv bare et bud udfra hvad I selv synes er rimeligt, tjek evt. priser på det før nævnte website.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig