X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til Half Life 2


Svar
MalundMalundSkrevet 30/09-05 17:00 
Min computer kan ikke læse alle filerne, når jeg prøver at starte HL2 op. Er der nogen der ved, hvordan man for den til at starte igen???
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/09-05 17:04 
En geninstallation ville højst sandsynligt få spillet til at virke igen (lyder som om der har været problemer under installationen).

Du har husket at opdatere via steam, osv.?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkenDarkenSkrevet 30/09-05 18:48, rettet 30/09-05 18:48 
Tryk på dette link, det starter steam og validere dine hl2 filer (og erstatter beskadige eller manglende filer)

Halflife 2 validering
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
MalundMalundSkrevet 30/09-05 20:09 
Det virker stadig ikke. Den spøger om man vil sende en fejlrepport. Så er der nogen der ved hvordan man for det til at virke?
DarkenDarkenSkrevet 30/09-05 20:29 
har du valideret filerne (som tager et pænt stykke tid)?
Har du det, ville jeg gøre som Echelon VI siger og geninstallere... steam er siiiiiiindsyg irreterende på den måde som den installere/opdatere på, synes jeg for mange gange har været ude for at de (filerne) bliver korrupte/mangler efter install/update.. i det mindste er det en hurtig vej til patches(når det virker). Jeg var ihvertfald pææænt glad for dod:s første patch, der stoppede mine crashes.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig