X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

VGA optimeret, hvordan?


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 30/09-05 05:21 
Har hørt at nogle spil skulle være optimeret til VGA, hvordan det? Kender kun til VGA kompatibelt, så mit spørgsmål er: Hvad er forskellen på optimeret og kompatibelt(udover ordet og betydnigen), er i høejere opløsning med VGA når det er optimeret eller hvad er der gør det optimeret?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
dRxLdRxLSkrevet 30/09-05 05:36 
Hvilke spil har du hørt det om?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 30/09-05 15:51 
Dem der har fortalt dig det, må have misforstået noget.

Enten virker et spil med VGA eller også gør det ikke. Der er ikke nogen, der er mere optimerede end andre. Alle VGA-spil kører også med samme opløsning.
SumezSumezSkrevet 01/10-05 03:09 
Visse spil kan dog tvinges til at køre VGA (og virker fint), selvom de først ikke vil. Spillet skal startes normalt, og så skifter man over til VGA mens det er ved at starte op (ikke for sent og ikke for tidligt).
Tak til Per S for det trick, som bl.a. virker med Puzzle Bobble 4.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Danny SallingDanny SallingSkrevet 02/10-05 21:09 
Det er meget lang tid siden jeg fik det af vide, kan ikke engang huske hvor/hvem der talte om det. Men så har jeg da forstået det rigtigt mht. VGA, kunne heller ikke forestille mig at nogle spil skulle kunne køre med højere opløsning bare fordi man have sat den til en VGA skærm, DC´ville sku da dø hvis den skulle trække det, ikke at den gør et dårligt stykke arbejde med den kan, stadig min lille putte maskine(DC i wanna mary you) ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
dRxLdRxLSkrevet 03/10-05 02:37, rettet 03/10-05 02:44 
Grunden til at jeg var lidt interesseret i spørgsmålet var at jeg i sin tid læste noget om at Street Fighter III:Third Strike havde mulighed for forskellige display modes. Jeg ville sværge på at det var på IGNDC.com, men der har jeg ikke kunnet finde det igen.

Det er dog også nævnt her:

3 forskellige display modes
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig