X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

At rense xbox cd'er?


Svar
nerosnerosSkrevet 26/09-05 14:20 
Kan man rense sine Xbox cd'er eller skal man holde sig fra den slags. Har nogle mærkelige stop i starten i indledningen i Mortal Combat deception tænkte man måske kunne rede det på en eller anden måde.
Bashful Neophyte
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 26/09-05 15:40 
Ja det kan man da godt. Jeg har brugt en "Spin Doctor" en enkelt gang til det og det fungerede fint. Men dybe ridser(1 mm eller mere ca.) kan den ikke gøre noget ved.

Men cd'en bliver ikke pæn bagefter. Den får sådan en mælkehvid hinde over sig. Men virker det gør det.

Den kan købes i isenkrambutikker og ligende.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 26/09-05 16:01, rettet 26/09-05 16:02 
Bare husk at lade være med at bruge den på en disk, med små kosmetiske skader - Det er ikke altid den kan lide det...

Men hvor mange prøver på at fikse en fungerende skive? Udover mig selvfølgelig ;-D
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
nerosnerosSkrevet 26/09-05 18:49 
Jeg har bare aldrig oplevet det før at det sådan kan hakke i indledningen alle mine andre spil har da lidt ridser hist og pist men fungere helt fint. Bare det ikke er Xboxen som er ved at gå istykker nu.
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/09-05 09:07 
Handler det om deciderede ridser, eller er det bare lidt smuds? For jeg renser mine almindelige musik-CD'er med almindelig sprit og en blød klud, og det hjælper fint på fedtede fingre og deslige.
nerosnerosSkrevet 27/09-05 10:29 
Det må være snavs fordi jeg kan umiddelbart ikke lige se nogle ridser. Men jeg har tænkt på om der kan være en fejl i spillet altså i indledningen og fortællingen. Kan det mon forkomme?
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/09-05 12:50 
Tja, der kan vel forekomme meget sjældne fejl ved trykningen af selve mediet på fabrikken. Jeg har oplevet DVD'er med trykfejl, men vi snakker nok om at det kan måles i promiller eller mindre. Jeg kender ikke de helt rigtige tal for det.

Har du mulighed for at bytte spillet ved forhandler (altså bare bytte til en ny version, som du kan prøve)? Eller prøve dit spil i en andens maskine og se om det også hakker dér.
nerosnerosSkrevet 27/09-05 12:55 
God ide!
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig