X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Retro Concert Copenhagen hvem kommer?


Svar Sortering
ElgenElgenSkrevet 23/09-05 09:54 
YES, har lige skaffet mig en billet til den udsolgte koncert d. 5. Nov.
Hvem herindefra kommer? Skal vi finde ud af noget med at mødes i baren på et bestemt tidpunkt eller noget?
Jeg bliver nem at genkende, jeg tager en t-shirt med teksten "commodore 64" på på (jo det er korrekt, men ikke ligefrem grammatisk pænt med 2 x på på dette sted).
- Der er jo nok ikke andre der har fået den fine ide }:-)))) (hehe) DO!

Read all about it!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Per SPer SSkrevet 23/09-05 10:54 
Jeg kommer.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
3of193of19Skrevet 23/09-05 11:21, rettet 23/09-05 11:22 
Da jeg hørte om koncerten her på P:R var den allerede udsolgt :(
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 23/09-05 12:09 
Hvorfor havde jeg ikke hørt om det? Kunne ellers være en fed oplevelse at komme til.. :(
HeroldHeroldSkrevet 23/09-05 12:37 
Ja, egoister :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KilroyKilroySkrevet 23/09-05 13:53 
Jeg anede ikke engang at det var der:(

Så jeg bliver vel nødt til at håbe på at Video Games Live kommer til Europa i stedet. Det lyder nemlig som om at der virkelig er øl, ..... og hornmusik.*

*Øl=Sodavand, .....=Spilnørder og hornmusik= Næsten korrekt.
Kilroy Was Here
jaesjaesSkrevet 23/09-05 14:11 


Så så, chin up og læs i stedet forummet ordentligt ;)
HeroldHeroldSkrevet 23/09-05 14:21 
Du skal råbe noget højere, for pokker! :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/09-05 18:14 
Jeg og en ven kommer også :-) Vi kunne ikke gå glip af at se Rob Hubbard live... jeg har meget store forventninger!
Michael_Michael_Skrevet 23/09-05 19:38 
:(

Hvordan kan de også finde på at holde det på Park? Var der ingen mindre steder?
SumezSumezSkrevet 26/09-05 02:19 
Park er et skodsted uanset størrelsen. Jeg har været til koncert der én gang, og det var på alle leder og kanter en ekstremt negativ oplevelse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 26/09-05 11:57 
(hehe) ja, de er sure sagde ræven }:-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 26/09-05 15:21 
Well, ligesom 3of19, Svovlmonk, Herold og Kilroy, er jeg også skuffet over at der ikke var nogen der gjorde opmærksom på at billetterne var sat til salg. Vil gerne købe, hvis nogen sælger deres. Og vil også stadig gerne høre hvad de kostede?

Edit: Hehe, kan se at jeg også tilsviner Park i den gamle tråd. Men der er jo også god grund til det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Michael_Michael_Skrevet 26/09-05 15:43 
Enig. Det er vel også et af forummets stærke sider (normalt), at man adviserer ligesindede om interessante udviklinger - især hvis man ved det kommer til at gå stærkt.
Jeg er ikke skuffet, bare irriteret, og mest på mig selv.
ElgenElgenSkrevet 26/09-05 15:57 
Jeg vil gerne til mit forsvar sige at JEG også først (selvom jeg er kæmpe PPOT-fan) først fik det af vide efter alle billetter var revet væk.
Har været på barsel det sidste stykke tid, og fan-mailinglisten kom på en konto, som jeg har svært ved at checke hjemme (det har jeg fået rettet nu).
Så jeg håber at vi kan få godt ord igen. }:-)
(Har iøvrigt aldrig selv været på Park.)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 27/09-05 14:22 
Sumez>
Og vil også stadig gerne høre hvad de kostede?

De kostede 100kr eller 14 EURO afhængigt af om du brugte bankoverførsel eller PayPal.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 31/10-05 10:22 
Da datoen nu nærmer sig vil jeg lige prøve at opsummere hvem herindefra der kommer:

- Elgen + 2 kammerater
- Per S
- Hyakotake + 1 kammerat

er der flere?

Jeg regner selv med at være der fra start (kl. 19:00), da jeg ikke vil misse et eneste sekund.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 31/10-05 10:33 
Vi stiler også efter at være er så snart dørene åbnes.
silverstarsilverstarSkrevet 31/10-05 15:26 
Lidt OT:
Ved at kigge lidt på PPOT's site fandt jeg flg. side:
http://www.amigaremix.com/

Der er et par fine remakes af spil-soundtracks. Specielt Shadow of the Beast trackene bringer gode minder, også Lotus Turbo Challenge er nice.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/11-05 11:29 
Jeg er netop kommet hjem fra Retro-koncerten, og det var en vildt fed aften! Der var godt med knald på lyden og indlevelsen, både hos publikum og udøverne, og "best bit" var for mit vedkommende en opførelse af "Cannon Fodder"-temaet, hvor instrumenterne var 7 forskellige game controllers (PS2-guitar, PS2-dual analog controller, C64 Arcade joystick, Xbox-controller, Scratch-controller, PS2-dansemåtte og GameCube Donkey Kongas). DET var en utrolig bedrift (og så er jeg ligeglad hvor let det ellers må være at sætte op rent teknisk, idéen var MAX fed!)

Jeg må lige have et par timer på øjet nu.
KillercowKillercowSkrevet 06/11-05 14:00 
Jeg lyttede med på Slays stream, når den ellers virkede. Jeg er nu glad nok for, at jeg ikke brugte tid og penge for at komme derover. SID80 var helt vildt seje, men Axes Denied lød som meget tidlig PPOT og PPOT diskvalificerede sig selv, da de dissede Beatmania.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/11-05 16:53 
Ach, at PPOT kom med så lille en fortalelse er da INTET imod det ultimative jam mellem PPOT, madfiddler og Hubbard. Så bliver det altså ikke meget større.
ElgenElgenSkrevet 07/11-05 09:37 
Ja, det var en for fed koncert. Sov meget længe om søndagen (var først hjemme kl. 5). Jeg tror gerne at Axes Denied ikke har lydt så fede på en optagelse/transmission.
(Jeg er generelt heller ikke meget for live-plader, tit lyder de meget mere 'falske' end til selve koncerten)
Men deres energi på scenen var helt i top, så oplevelsen var virkelig sej.
Visa Rösta synes jeg også var superseje.

Men der er dog intet der slår at høre kongen Rob live.

Jeg kan kan heller ikke lade være med poste et link til et billede jeg tog. Det taget med min mobil, derfor den ringe kvalitet. Men motivet holder }:-) ...

Det er mig til højre og Rob til venstre
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 07/11-05 09:45 
PPOT var naturligvis også seje som altid! }:-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/11-05 17:46 
Jamen, er det ikke.....?

Række 5, billede 6 :-)
ElgenElgenSkrevet 10/11-05 19:47 
Hell, yeearh baby.
Der intet som en god gang luftspade når PPOT er på plakaten, DER! }:-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/01-06 18:51 
Lige en opfordring til at se videoklippet med controller-musikken, jeg beskrev i en tidligere post. Den kom op som 4. adventsgave 2005 :-)

Cannon Fodder - controller-style!
ElgenElgenSkrevet 12/01-06 07:48 
Gammel nyhed!
}:-)

Direkte fra kilden, og jeg så må sige }:-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig