X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360


Svar
PaenPaenSkrevet 22/09-05 20:29, rettet 22/09-05 20:29 
Hej gutter, ja det er længe siden men jeg lever stadig :)

Ville bare lige høre jeres mening om X-box 360, er det penegen værd at investere i den og hvad er jeres mening om den kommende spillemaskine?

Mvh
Dawn aka Coil
Lóriens blade falder ikke forgæves
Michael_Michael_Skrevet 22/09-05 21:09 
Der har været en del indlæg og debat om dette allerede.
Men...JA.
ComradeComradeSkrevet 22/09-05 21:14 
Ja den er da helt klart værd at investere i.

Jeg kan i øvrigt nævne at Gamebits kører -5% på alt indtil på lørdag, så du kan forudbestille den til lidt over 3000,-. Også et tip til jer andre ;-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/09-05 21:16 
Hvad bliver den egentlige udsalgspris? Mener jeg har læst 3200,- men er ikke sikker.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 22/09-05 21:19, rettet 22/09-05 21:19 
3199,- for den store pakke og 2399,- for den lille...

Bevis
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JmogJmogSkrevet 22/09-05 21:43 
Dawn>
Ville bare lige høre jeres mening om X-box 360, er det penegen værd at investere i den

Ja, selvfølgelig. Samme svar vill jeg give hvis du spurgte mig om PS3 og Revolution. Der kommer uden tvivl masser af sjove spil til alle maskinerne og hver maskine vil have sine eksklusive titler, der er værd at anskaffe.

Du kan gå efter en specifik maskine, fordi der er flest spil til den som du gerne vil have, men der er ingen, der er så dårligt stillet, at der kan tales om, at den ikke er pengene værd.

Det er ligesom den nuværende generation. Hvis du kun har enten Xbox, PS2 eller Gamecube, så går du glip af mange fede titler. Det samme vil gøre sig gældende i næste generation.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig