X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Serious Sam 2


Svar
HulleHulleSkrevet 22/09-05 13:08 
Hvis der er andre der, som jeg, håber på at Croteam kan gøre det igen, så tjek demoen og bedøm selv.

Serious Sam 2 Demo
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HeroldHeroldSkrevet 22/09-05 14:28 
Jeg synes våbnene mangler lidt "oomph".
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/09-05 15:56 
Jeg var lidt skuffet :(
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 22/09-05 17:13, rettet 22/09-05 17:14 
Hos mig har demoen en bizar fejl, der gør at jeg ikke kan sigte mod højre. Eller det troede jeg først. Nu viser det sig, at jeg godt kan dreje mod højre, hvis jeg også samtidig bevæger musen lidt opad. Hvis bevægelsen kun er sidelæns sker der intet. Messed up!
(...)
jaesjaesSkrevet 22/09-05 18:00 
Prøv at gå ind under Controls og tryk F1 for at nulstille kontrolindstillingerne.
HulleHulleSkrevet 22/09-05 18:14 
Mit umiddelbare indtryk er heller ikke vildt positivt. Som Fox havde jeg også et fur med at få kontrollen, det er en ting, men min PC lader ikke til at kunne køre det optimalt i 1024*768.

Samme problem havde jeg med F.E.A.R (det virkede nu cool, trods alt). Tror min PC er ved at være for gammel til denne "generation" af PC spil :( Men, min pointe er, for at vende tilbage til det jeg ville sige, at en af de ting der ga' de andre to spil et ekstra über point, var at det kørte super på selv små computere. Samtidig med at det så hamrende flot ud og skærmen blev bombet med fjender.

Der mangler et eller andet her. Kan ikke lige sætte en finger på hvad.. Prøver hvis jeg får spillet lidt mere.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HankyHankySkrevet 23/09-05 09:45 
Jeg synes det er fedt!

Har absolut ingen problemer med spillet på nogen måde. Det kører jævnt de 60 fps, på 1024x768, høje detaljer og lav antialiasing, og ingen bugs eller lignende her.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HulleHulleSkrevet 23/09-05 15:16 
Hvor hurtig er din PC?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HankyHankySkrevet 23/09-05 15:58 
AMD Athlon64 3200+
Kingston 1024MB DDR
ATI Radeon X800
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KTCKTCSkrevet 23/09-05 21:47 
I disse Havok-fysik-dage undrer man sig over at den nye Seriuos Sam motor ikke har noget som bare ligner en smule. Seriøst, man føler sig hensat til det første Quake hvis man sammenligner fysikken med f.eks. Half-Life 2.

Grafikken har ellers potentiale men mangler alligevel den charme, som jeg synes de gamle Serious Sam spil havde...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 24/09-05 02:04 
Pointen i Sam er jo ikke imponerende fysik. Det er netop en lidt mere old school tilgangsvinkel til genren.

Det handler om mængder af fjender på skærmen, adrenalin pumpende musik og twitch agtigt gameplay i co-op med vennerne.

Kan Sam 2 levere det ligesom sin forgængere, vil jeg være helt tilfreds.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 24/09-05 07:20 
Både og. De første Serious Sam spil kørte meget på oldskool gameplayet med læssevis af fjender på én gang i afgrænsede områder, og det var da også klart spillets største appeal.

Alligevel var grafikken også et punkt, hvor spillet gjorde tingene anderledes, da Croteam havde udviklet en imponerende motor, som kunne trække stilet og flot grafik hele vejen igennem. Det er bare her jeg synes det nye spil halter...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 25/09-05 11:56, rettet 25/09-05 11:59 
jaes>
Prøv at gå ind under Controls og tryk F1 for at nulstille kontrolindstillingerne.

Du havde selvfølgelig ret :) Møgirriterende control setup menu, iøvrigt.

Jeg er heller ikke voldsomt imponeret af spillet, men jeg er heller ikke den største Serious Sam fan til at begynde med. Det hele virker en smule tamt og, som Herold sagde, er våbene ikke synderligt tilfredsstillende at bruge (de fleste spil har virket en smule undervældende på dette punkt efter RE4 ;). I et spil af denne type er våbene jo alfa og omega. Podcar-sekvensen trak også for længe ud, efter min mening.
(...)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig