X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til PSP online


Svar
HNHNSkrevet 21/09-05 07:39, rettet 21/09-05 07:49 
Hvordan kommer jeg online med min psp?
Jeg har Wipe out + trådløs internet men fatter ik lige opsætningen. håber der nogle der kan hjælpe.
flusweflusweSkrevet 21/09-05 09:05 
ehh, har du läst manualen? PSP är mkt bra/enkel att koppla upp mot t ex en trådlös router.

annars är det: settings->network settings->Infrastucture mode->new connection->"inställningens namn"->Scan-> (välj access point) -SPARA

lycka till!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/09-05 11:05, rettet 21/09-05 11:07 
Kører du med firmware 2.0? Hvis ja:

Som vores nordiske ven prøver at fortælle dig er det ikke så svært igen - så længe du har styr hvilken WEP-nøgle dit system kører med, og hvilken MAC-adresse din PSP har, hvis dit system bruger den slags.

Kan du ikke forklare dit problem lidt nærmere?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HNHNSkrevet 21/09-05 11:28 
Det har jeg ik styr på.

Ved ik hvad den kører med den er ikke opdateret.

Hvor finder jeg de oplysninger og skal jeg bruger min com også, er meget rundt på gulvet over for, det lyder nemt men det syntes jeg ik det er.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/09-05 12:29, rettet 21/09-05 12:30 
Det gør det jo en hel del mere kompliceret når du ikke har opdateret din PSP (som du måske ved, har sony lavet en browser i version 2.0) - men grunden er nok at du vil lege med alt det spændende home-brew der kan findes rundt omkring.

Da jeg ikke selv har eksperimenteret med en homebrew browser, kan jeg kun give dig et link hvor du kan finde en:

PSPUpdates
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 21/09-05 12:55 
HN: Først skal du oprette en forbindelse til dit trådløse netværk.

Det kan du gøre ved at finde det sted i menuen hvor du opretter en "connection". Det er ret nemt - du kan scanne efter den i selve opsætningen. Når det så er gjort, er resten faktisk meget let. Vil du surfe på nettet, skal du bruge Network Update til at opdatere din PSP til version 2.0, men det betyder så at du ikke nødvendigvis kan bruge din PSP til hjemmelavet software, som verden ser ud lige nu.

Jeg har ikke lige min PSP med på arbejdet, så se om du ikke selv kan tage den derfra. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
millenniummillenniumSkrevet 02/01-08 10:14 
Problemer med password i WEP:

Er der nogen som har haft problemer med at få PSP'en til at acceptere koden til jeres WEP netværk? Jeg har en trådløs router og har oprettet et WEP beskyttet netværk med et 13-tegn kodeord. Både min DS og Wii er forbundet, kører uden problemer. Men når jeg taster kodeordet på PSP'en så skriver den at der er problemer med antallet af tegn. - Typisk det lige er Sony's udstyr der skal være problemet. :)
The medium is the message.
ChronoChronoSkrevet 02/01-08 10:37 
Min WEP-kode er 26 tegn og det virker. Har dog prøvet et andet sted hvor koden var på 10 tegn - der virkede det ikke.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig