X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Black & White 2


Svar
HulleHulleSkrevet 20/09-05 23:59 
Så er det endelig gået guld, og skulle gerne være ude den 4. Oktober :) Bliver spændende at se om Molyneux denne gang kan levere varen.

Second Black & White is gold (GS)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HeroldHeroldSkrevet 21/09-05 00:06 
Det kommer den 6. oktober (muligvis den 13.), ikke den 4. :)

Jeg har lige gennemført det, men jeg er lidt splittet mht. hvad jeg skal mene om det. :/
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 21/09-05 00:15 
Herold>
...men jeg er lidt splittet mht. hvad jeg skal mene om det. :/

Dream killer :(

Jeg håber, det bare er dig, som er mærkelig. Det skal det være :)
HulleHulleSkrevet 21/09-05 15:56 
Darn Herold. Nu tager du jo håbet fra os :( Men ret skal være ret. Hvad var dit forhold til det første?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HeroldHeroldSkrevet 21/09-05 16:22 
Jeg gav det første 85% da jeg anmeldte det. Mit store dilemma er at selvom der er nye systemer osv, så er det i det store hele det samme spil igen. Samme fornemmelse, og næsten samme gameplay. Det er også ret nemt.

Jeg hælder lidt mere til at kalde det B&W1,5 end 2 - for det er alt det som det første spil skulle have været - bare med lidt mindre humor. Jeg går i gang med anden gennemspilning i dag, for at se om noget ændrer sig. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 21/09-05 16:26 
Herold>
for det er alt det som det første spil skulle have været

Aah, så er jeg mere lettet. Det eneste jeg savnede i 1'eren var, at kunne sende sit folk i kamp og knapt så "selvstændige" creatures. Det første er ændret, og det andet ser ud til at være forbedret.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 21/09-05 17:34, rettet 21/09-05 17:41 
Glæder mig også og jeg fik aldrig spillet det første, så den deja-vu fornemmelse der synes at være gældende for Herold får jeg heldigvis ikke.

Spørgsmål til hr. Boomtown: Molyneux ser jo gerne at folk alene bruger musen til at spille, men er det overhovedet effektivt/sjovt/behageligt i længden?
(...)
HeroldHeroldSkrevet 21/09-05 18:29 
Jeg bruger også tastaturet til genvejene i interfacet, der findes nu - men jeg har også haft lidt museproblemer med lige netop det her spil og den nye Logitech G5-mus, så det var nemmere. Jeg synes dog at gestures er sværere at bruge end tidligere (og nu skal du købe adgang til dem :P)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 21/09-05 18:35 
Er ens folk bedre til at passe på skovene, end i etteren? Det jeg næsten brugte mest tid på var at vande træer så mit folk havde nok træ at fælde, og det blev ret så kedeligt i længden. Samme med ens worshippers man skal give mad hele tiden.
HeroldHeroldSkrevet 21/09-05 18:40 
Jeg tror at skovene vokser hurtigere i det her spil - og du får bygninger der maksimerer din industri så meget som muligt (hvis du vælger at bygge dem, selvfølgelig).

Men de piver da stadig, hvis de ikke får mad, men det er slet ikke så slemt som i det første. Der er flere ressourcer til din rådighed her - det eneste der er knapt er ore.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig