X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

HORIffic


Svar
Per SPer SSkrevet 20/09-05 11:34, rettet 20/09-05 11:51 
En PSP er tydeligvis ikke beregnet til fedtede fingre og casual play på en byggeplads. Derfor var jeg glad for at Geek Culture havde sat en dansk vejledning op på HORIs Liquid Filter Portable beskyttelsesfilm.

Vejledningen på æsken er desværre kun på japansk og billederne er ikke helt så forklarende som de burde være. Måske er jeg bare for gammel til overskue minimal forklaring og micro-billeder, eller også gør begge dele sig gældende. ;)

Desværre var der sneget sig en lille fejl ind i den ellers udmærkede danske forklaring på GC. Det resulterede i at jeg fik vendt den klæbende overflade forkert og derfor fik støv på den forkerte, klæbende side. Heldigvis kan man nemt pille filteret af og skylle det under varmt vand, men 100% rent bliver det bare ikke igen. Den lille fejl betød at jeg, i stedet for at bruge 5 minutter på den lille operation, måtte kaste mig ud i adskillge ekstra aftørringer og minutiøs afsøgning af støv, før jeg fik en hæderlig løsning ud ad det. En hel time med banden og svovlen.

Heldigvis fungerer filteret upåklageligt og jeg er som sådan ganske tilfreds - filteret har nemlig anti-refleks. Fejlen i teksten er også blevet rettet og jeg vil derfor gerne anbefale netop dette filter fra HORI - som nu har fået dansk (korrekt) forbrugsforvirring af Geek Culture. Pillearbejde eller ej.

Fra ARGH! til AAHH! :)

HORI Filter - nu med korrekt beskrivelse
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig