X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Revolutions controller afsløret


Svar
WikzoWikzoSkrevet 16/09-05 06:28 
Den er blevet vist frem... Til Tokyo Game Show! :D

Læs alt om den her
330 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
jaesjaesSkrevet 21/09-05 16:33 
Det er jo ikke det samme, som hvis systemet registrerede, at du bevæger armen/controlleren i en bagudrettet bue (som derefter inverteres) :)
WikzoWikzoSkrevet 21/09-05 19:09 
Ronaldo>
Nåårhhh... du har prøvet det på mobilen? Ja, men det siger så det hele.

Var det ironisk?
Zzap!Zzap!Skrevet 21/09-05 20:17 
jaes>Ikke for indlevelsesevnen. Det gør unægtelig en forskel, om man skal trække armen langt til tilbage i en tenniskamp eller sværdduel for at påføre maksimal kraft, eller om man kan nøjes med at vippe hurtigt med håndleddet.

Det er svært at sige hvor bredt synsfelt controlleren har, men uanset hvad så kan du da svinge armen så tosset du vil, for bevægelsen glider jo bare ind over skærmen når din bevægelse når dertil.
Derudover så er der jo også gyroskopet det kan måle hastigheden af dit sving selv når IR dioderne er uden for synsfeltet.
Born to kill space
jaesjaesSkrevet 22/09-05 00:18 
Zzap!>
men uanset hvad så kan du da svinge armen så tosset du vil, for bevægelsen glider jo bare ind over skærmen når din bevægelse når dertil.

Jeg har svært ved at se mig selv sidde og lave vilde sving med armene, hvis det ikke er nødvendigt for gameplayet. Godt nok er jeg et legebarn, men alligevel... :)

Derudover så er der jo også gyroskopet det kan måle hastigheden af dit sving selv når IR dioderne er uden for synsfeltet.

Hvis det hele kan spille sammen, er det jo fint nok, men nu må vi se - ingen andre end Nintendo (og måske nogle få udviklere) ved jo reelt noget om teknologien, som det ser ud nu. Og Nintendo selv siger endda, at teknologien ikke er helt færdigudviklet. Jvf. det link du sendte tidligere, er det ikke nødvendigt med andet end må vift med håndleddet i de nuværende demoer.
AmbyAmbySkrevet 22/09-05 08:10 
Zzap!>
(Something something)

1) Jeg ville værdsætte hvis du droppede den lettere nedsættende tone :)
2) Ok. Jeg kan hører at jeg ikke har alle fact på plads mht. legefjernbetjeningen. Jeg har dog overhovedet ikke fange at det du forsøgte at forklare, var det samme som det Herold forklare. No harm, no foul. Og jeg glæder mig da også :P
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Zzap!Zzap!Skrevet 22/09-05 10:25, rettet 22/09-05 10:29 
1) Jeg ved ikke om det var min forklaring der er for dårlig, men det virker bare lidt som om du ikke læser hvad jeg skriver.

jaes>Jeg har svært ved at se mig selv sidde og lave vilde sving med armene, hvis det ikke er nødvendigt for gameplayet. Godt nok er jeg et legebarn, men alligevel... :)

Det var dig selv der skrev, at du gerne ville bevæge armen uden for skærmen.
Born to kill space
AmbyAmbySkrevet 22/09-05 11:37 
Undskyld. Det vil jeg bestræbe mig på næste gang, så det ikke sker igen.
Før jeg glemmer det; Hvor har du fået din prototype og hvordan er den at holde på?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Zzap!Zzap!Skrevet 22/09-05 12:43, rettet 22/09-05 20:07 
Jeg har hele tiden lagt tryk på at det bare er min personlige teori, intet andet. Det havde du set hvis du havde læst mine posts.
Born to kill space
jaesjaesSkrevet 22/09-05 13:45, rettet 22/09-05 13:53 
Zzap!>
Det var dig selv der skrev, at du gerne ville bevæge armen uden for skærmen.

Nu taler vi vist forbi hinanden. Jeg vil gerne have, at det bliver _nødvendigt_ at bevæge armen uden for skærmen, men vær opmærksom på, at jeg taler om indlevelsesevnen, og det vil i den retning, for mig, føles kejtet og unaturligt at bevæge armen i større stil, hvis det ikke har indflydelse på gameplayet.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/09-05 15:57 
Spil der kan spilles med én hånd?! hmmm...Nintendo rules! :-D
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RuneSPRuneSPSkrevet 24/09-05 15:14, rettet 24/09-05 16:30 
hehe... Mario Revolution?

Revolutions controller afsløret
WikzoWikzoSkrevet 25/09-05 16:52 
^ Er et ret gammelt billede, som blev brugt til et eller andet kunsthalløj, hvor man hyldede spillets historie :)
Zzap!Zzap!Skrevet 25/09-05 20:09 
Det er kun sjovt fordi det er så groteskt langt fra alt hvad Mario står for.
Hvis Mario nogensinde bevægede sig i den retning, var jeg personligt færdig med Nintendo.
Born to kill space
AmbyAmbySkrevet 25/09-05 20:23 
Fra pussenusse lego til mørk realisme?
Hvis Mario nogensinde bevægede sig i den retning, ville jeg begynde med Nintendo ;)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
happyEDhappyEDSkrevet 25/09-05 21:16 
Syntes faktisk også det kunne være sjovt.. ikke at jeg ikke kan lide "the nintendo style"
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Zzap!Zzap!Skrevet 25/09-05 21:47, rettet 25/09-05 21:49 
Dark-Light>
Fra pussenusse lego til mørk realisme?
Hvis Mario nogensinde bevægede sig i den retning, ville jeg begynde med Nintendo ;)
"Mørk realisme" LOL.
Synes du ikke selv at du lyder som en kliché?

Her er en post jeg skrev til nøjagtig samme emne for nogen tid siden:

Guden Oden>We've GOTTEN it alright, we've just had enough of it that's all. Had enough of the sugary-cute, the cuddly, the primary colors, the fluff, the no-sharp-edges-anywhere, all of that bull.

What are you on about? How long has it been since you last played through a Mario game? No sharp corners? Primary colours, yeah sometimes and what’s wrong with that? Fluff? what Fluff? I'm sure you can do better than that.

See, this is the trouble with exporting a cultural product from east to the west (or any other cultural region for that matter), being it a comic, film, music, game etc.
Parts of it may go straight through because they are universally human, but other aspects of the work may get perceived in a different way, and get twisted to mean something other, because of cultural precognitions and prejudices.

Japanese "cute" is on a whole other level than “modern” western cute. Japanese kawaii has a much crisper snappier feel to it, although they may seem indistinguishable to the untrained eye (there are exceptions to this in western popular culture though, like the Moomintrolls). They both mostly stem from Disney of the 1930s and 40s but are mixed with entirely different cultural background and have evolved (and devolved) almost independently for many years. Japanese stylised pop art especially leaning heavily towards traditional concepts like Wabi-sabi (especially the sabi part).

It is not nearly as embarrassing or socially unacceptable for a male to like cute or kawaii things in Japan as in EU or US. It is not uncommon to see kawaii-style public signposts in Japan. It is simply an accepted means of communication and style.

I question which is more unhealthy or abnormal; the Japanese acceptance of softness and emphatic stylisation in everyday life, or our obsession with macho ideals.

Spirit of nintendo went old, musty and cloy long ago. They need to evolve as well just like the rest of the universe. Instead they've stayed in the same place for far too long, and it's cost them market share ever since the heydays of the SNES. It's been a decade of diminishing market share and lost influence; once Mario was a more recognized character than mickey mouse. Do you think it still is that way?

What style do you propose Nintendo should use for Mario in the future? Should he become twisted, gritty and so called realistic? Just look at the 1993 movie for an example of how bad that can go.

It is not a good idea to try and fully separate style and content I think, but you should really try and look at the actual gameplay going on, and then maybe you will realise that a stylised so called “simple style” does not equate simple or childish content. Then maybe in time, you will learn to love the style, because it really integrates with the gameplay making a coherent whole.

Tell you what I think went "musty and cloy long ago"; the current style of empty coolness that is so dominant in the games, movie and music industry at the moment. It just can’t get dark and gritty enough, and for no apparent reason too.

I'm not out to ruin mario or nintendo, if that's what you're in your delusions think. I want to refresh the series, make it more mature. Like nintendo themselves is doing with zelda and the more grim teenager Link rather than happy-go-lucky pre-pubescent Link.

The style in the Mario games is humorous, abstracted and stylised, but never unsophisticated, condescending (well almost not) or awkward.
Mario has become iconographic in a way (and was probably originally conceived to be). Mario is the hero, Peach is *the* princes, Bowser is *the* antagonist, Luigi *the* sidekick and the whole universe they inhabit *the* place at the other end of the rainbow.

With regards to your comment about the new Zelda game, notice that the style is still far from realistic (more like dreamy and mysterious like Majoras Mask) and that Zelda as a game series always have lent itself better to a variety of styles, from the styles in aLttP and WW to OoT and TP.

We can agree that Mario needs to move, but there are other dimensions to move in than from “mature” to “kiddie” or back.
I don't see any indication that the series will not move - apart from Mario Sunshine and Super Mario Bros. 2 which wasn't real Mario games anyway (and felt completely wrong to me) - the series has taken gaming a giant leap forward with each new instalment.

Of course I fully realise that I'm not going to make anyone admit that they are wrong, or that they really secretly admire the Mario games, by posting this. But maybe I'm making you reconsider your stand or at least nudging you a little in the right direction, cos if you don't change that attitude soon, you are going to be the first against the wall when the Revolution comes.
Born to kill space
AmbyAmbySkrevet 26/09-05 11:45, rettet 26/09-05 11:47 
For langt svar til at jeg lige pt. gider læse det igennem :) Skal nok læse den igennem når jeg kommer hjem.
Men ser billedet mere realistisk end spillene? Det synes jeg da kun man kan svare ja til. Samtidig er den selvsagt mørkere end spillene.

Jeg kan ikke se det er så farligt at jeg ikke nødvendigvis er enig med dig?

EDIT: Jeg tror heller ikke det er en retning Nintendo tager. Og fred være med det. Spillene appellerer bare ikke til mig. Og det kan end ikke en større engelsk stil få mig overbevidst om.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Zzap!Zzap!Skrevet 26/09-05 14:09 
Dark-Light>
Men ser billedet mere realistisk end spillene? Det synes jeg da kun man kan svare ja til. Samtidig er den selvsagt mørkere end spillene.

Ja, og?
Det jeg har noget imod er, at det efterhånden er en frase ("dark and realistic") der bliver slynget efter alt, enten som et superlativ, eller som noget et givent spil mangler.

Jeg har absolut intet imod spil med en lidt hårdere visuel tone. Men der skal være en grund til at den er der, det skal ikke bare være noget der er klistret på, for at tækkes joe puplic, som åbenbart kun vil have een stil/produkt i en milliard variationer.

Jeg kan ikke se det er så farligt at jeg ikke nødvendigvis er enig med dig?

Jeg synes bare det er meget smalsporet ikke at kunne se Mario spillenes, efter min mening helt klare, æstetiske kvaliteter.

EDIT: Jeg tror heller ikke det er en retning Nintendo tager. Og fred være med det. Spillene appellerer bare ikke til mig. Og det kan end ikke en større engelsk stil få mig overbevidst om.

Læs den sidste del af posten.
Born to kill space
AmbyAmbySkrevet 26/09-05 14:34 
Zzap!>
Ja, og?
Det jeg har noget imod er, at det efterhånden er en frase ("dark and realistic") der bliver slynget efter alt, enten som et superlativ, eller som noget et givent spil mangler.

Jeg har absolut intet imod spil med en lidt hårdere visuel tone. Men der skal være en grund til at den er der, det skal ikke bare være noget der er klistret på, for at tækkes joe puplic, som åbenbart kun vil have een stil/produkt i en milliard variationer.

Jeg er, mystisk nok, helt enig. Jeg synes også folk er for hurtige til at klappe i hænderne og råbe mørk, mystisk, gotisk, dunkel og hvad man ellers falder i svime over i disse tider. Men nu tog jeg udgangspunkt i billedet, som ER mere realistisk og mørkere end spillene.

Jeg synes bare det er meget smalsporet ikke at kunne se Mario spillenes, efter min mening helt klare, æstetiske kvaliteter.

Jeg synes det er smalsporet, ikke at kunne være åben for andre folks holdning. Her bliver vi nok ikke enige :)

Læs den sidste del af posten.

Det har jeg gjort. Jeg har ikke rykket mig det mindste.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
ZøvnigZøvnigSkrevet 26/09-05 20:30 
Jeg ser ihvertfald utrolig meget frem til at prøve Revolution controlleren. Er først når jeg selv sidder med den jeg virkelig kan bedømme den.

Indtil da vil jeg ryste lidt på hovedet og smiler over alle de der "aaij..så har den jo ikke knapper nok" kommentarer.

Alle vil gerne prøve noget nyt. Det må bare ikke være anderledes end det vi har leget med de sidste 10år.. Eehm well.. kan så ikke lade sig gøre venner ;)

Nintendo DS gav mig glæden tilbage ved at spille håndholdte spil igen. Og jeg håber og tror på at Revolution kan give mig glæden tilbage ved at spille på en stationære konsol. For selvom der klart kommer gode spil, så er det virkelig langt mellem de virkelig store spil oplevelser.

Og så får jeg nok ikke dybe ar på sjælen hvis jeg skal til at bevæge mig en smule når jeg sidder foran skærmen :OP
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
Zzap!Zzap!Skrevet 26/09-05 20:49, rettet 26/09-05 21:45 
Dark-Light>
Men nu tog jeg udgangspunkt i billedet, som ER mere realistisk og mørkere end spillene.

Det bliver du ved at gentage. Jeg kan ikke rigtig se om det er fordi du synes at den stil er overlegen på en eller anden måde, eller om det bare er en konstatering (og i så fald hvorfor?).

Jeg synes det er smalsporet, ikke at kunne være åben for andre folks holdning. Her bliver vi nok ikke enige :)

Jeg hører ikke til den "moderne" skole der mener at alle meninger er lige meget værd, at alle skal høres og respekteres ligeligt uanset baggrund, og at folk bare skal tale frit fra leveren.
Ikke at jeg kender dig nok overhovedet, til at kunne bedømme det.
Det har jeg gjort. Jeg har ikke rykket mig det mindste.

Som skrevet forventer jeg ikke at nogen skifter holdning af at læse den post (hvilket ville være meget arrogant og hovmodigt :)), bare at de måske skænker det en ekstra tanke.
Born to kill space
WikzoWikzoSkrevet 26/09-05 21:17 
Haha, kom lige til at tænke på Nintendogs Revolution...

Når man skal kaste en pind til hunden(e), kommer man jo til at smide fjernbetjeningen med :P

Ellers er den jo/kan jo blive perfekt til spil så som Meteos også :D
(fik lige spillet i dag)
SumezSumezSkrevet 26/09-05 22:03 
Helt ærligt så synes jeg det der billede med Mario er helt vildt sejt, og jeg synes også det kunne være fedt med et spil i den stil.
Ikke fordi jeg synes den er overlegen (hver ting til sin tid, jeg synes ikke kvaliteten af en stilart kan diskuteres så groft), men fordi jeg synes det er så skævt at tegne Marios verden på den måde at det er sejt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Zzap!Zzap!Skrevet 26/09-05 22:53, rettet 26/09-05 23:00 
Det ville måske være sjovt som en ganske kort joke lavet af amatører, men katastrofalt som et helt spil.

Det en fuldstændig misforståelse af hele konceptet og ånden bag Mario universet og spillene at ønske den slags.

Det ville svare lidt til at klassiske tegnefilm som f.eks Warner Bros. eller Studio Ghiblis (for nu at vælge to vidt forskellige eksempler) pludselig skulle laves som realfilm med håndholdt kamera og grunge filter.
Born to kill space
RuneSPRuneSPSkrevet 26/09-05 23:01 
Ja self. ville et helt spil i den stil aldrig kunne gå an, den eneste grund til at jeg postede billedet var nu også på grund af denne ekstreme groteskhed (eller hvad det nu hedder :-) Det kan man jo ikke bygge en helt spil på.
RuneSPRuneSPSkrevet 28/09-05 22:21, rettet 28/09-05 22:21 
hehe her er de seneste "rygter" omkring Revolutions specs:

Hello.

I work for a UK based developer. I have some news for you guys, probably very good news. According to my sources, an agreement was made between IBM and Nintendo. IBM wants to join the console business, formerly they wanted to do that with Apple, but Apple agreed with Intel, so they have chosen Nintendo instead. They have all the money they need (the funny thing is, they have a shitload of money because MS have ordered lots of very expensive PPC processors from IBM to be used in XBOX360), and the state-of-the-art technology (which is Cell, of course).

The previous rumors on this board about Nintendo inventing something, a way to developed amazing visuals with much lower specs and costs compared to the PS3 is somewhat true. In fact they did not "invent" anything, they will use ray-tracing for graphics, that's it. The hardware of Revo (the name of the console is in fact 'Nintendo Blue') will be far superior to that of the PS3. The PS3 and XBOX360 are more than obsolete compared to the new Nintendo.

Revolutions controller afsløret


"Jeg kender en som har en onkel som har en fætter som bor i samme by som Iwata.. . . "
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/09-05 23:27 
LOL! De specs er jo latterligt høje. Måske til næste generation igen, men ikke denne.
De er sq sjove de Nintendo fanboys :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RuneSPRuneSPSkrevet 28/09-05 23:37 
hehe ved ikke en skid om det, udover at 5 gz og 20 terabyte/s vist er rimelig meget, samt at ray-tracing vist nok er riiimelig krævende sååeh :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/09-05 10:18 
Zzap!>
Jeg synes bare det er meget smalsporet ikke at kunne se Mario spillenes, efter min mening helt klare, æstetiske kvaliteter.

Sjovt. Jeg skulle netop til at brokke mig i en anden tråd. Har endnu ikke set et spil, der kan sætte mig i "next gen" humør. De kører bare videre i deres realisme mode og det kommer sjovt nok til at se mere og mere kikset og freaky ud jo tættere de kommer på virkeligheden.

Derfor er jeg glad for Nintendo. Jeg kommer til at mangle den slags grafik i næste generation.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
WehnerWehnerSkrevet 29/09-05 10:25 
Måske du skulle se lidt Kameo? Hvis det ligner realisme for dig, så vil jeg gerne smage noget af det, du ryger :)

Ej seriøst, så appellerer Kameo i hvert fald til den gamle N64-gamer, der stadig sidder inde i mig. Som jeg ser det, er Kameo indtil videre netop Nintendo-grafik for næste generation.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 29/09-05 12:06 
Jeg synes egentlig mest Kameo ligner N64-grafik til denne generation. Kommer bag på mig at det er en next gen titel..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 29/09-05 12:21 
Men det er vel også et kvalitetsstempel, når det kommer fra dig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 29/09-05 12:24, rettet 29/09-05 12:26 
Link til Kameo tråd:

http://playright.dk/forumemne.php?id=18444#216685

Her kan man så selv bedømme, om Sumez har ret i at det ligner et N64 spil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dRxLdRxLSkrevet 29/09-05 13:09, rettet 29/09-05 13:15 
Jeg fandt nogle billeder der er interessante i forhold til det spørgsmål på rares hjemmeside:

http://rareware.com/games/upcoming/kameo/shots/kameo_14hi.jpg
http://rareware.com/games/upcoming/kameo/shots/kameo_15hi.jpg

Se flere billeder her:
http://rareware.com/games/upcoming/kameo/kameo_shots.html

edit: Husk lige at se filmen også, og fortæl mig så hvordan det ville køre på en N64.
Jeg synes det ser spændende ud.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RuneSPRuneSPSkrevet 29/09-05 13:30 
dRxL>
Jeg fandt nogle billeder der er interessante i forhold til det spørgsmål på rares hjemmeside:

http://rareware.com/games/upcoming/kameo/shots/kameo_14hi.jpg
http://rareware.com/games/upcoming/kameo/shots/kameo_15hi.jpg


Efter de billeder at dømme ligner det bestemt ikke en next gen titel :-/ men en fra nuværende generation ville være langt mere passende.
WehnerWehnerSkrevet 29/09-05 13:40, rettet 29/09-05 14:07 
Det er jo ekstra sjovt, at høre sådan en udtalelse, når man ved, hvor meget du ville have rost spillet, hvis det stadig skulle komme til en Nintendo-maskine.

Ligner det her så også current/last-gen:
Revolutions controller afsløret
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RuneSPRuneSPSkrevet 29/09-05 13:44 
Wehner>
Det er jo ekstra sjovt, at høre sådan en udtalelse, når man ved, hvor meget du ville have rost spillet, hvis det stadig skulle komme til en Nintendo-maskine.

Ligner det her så også current/last-gen:


Nej, jeg skrev også ud fra de der billeder...
Zzap!Zzap!Skrevet 29/09-05 14:00, rettet 29/09-05 14:03 
Ikusagami til PS2 ligger efter min mening ret tæt på Kameo i både kompleksitet og IQ.
Revolutions controller afsløret
Revolutions controller afsløret
http://ps2.ign.com/objects/765/765311.html
Born to kill space
HankyHankySkrevet 29/09-05 14:03 
http://www.rare-extreme.com/forums/index.php?showtopic=12396&st=0&#entry292687

N64-grafik? Næppe..
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Bede-xBede-xSkrevet 29/09-05 20:02, rettet 29/09-05 20:40 
Zzap!>
Ikusagami til PS2 ligger efter min mening ret tæt på Kameo i både kompleksitet og IQ.

Ikke efter min. Mit gæt er, at de slet ikke er sammenlignlige, når de sættes op ved siden af hinanden og man ikke bare bedømmer ud fra tilfældige udvikler billeder.

Men selvfølgelig, hvis billederne er små nok, så ser man ikke de slørede PS2 textures, det flimrende skærmbillede og man behøver ikke tage stilling til ting som framerate og opløsning på et udvikler billede.

Vil du seriøst opretholde, at du tror Ikusagami bliver ca lige så flot som Kameo, altså rent teknisk?

Edit: Jeg har lige slettet mit link til Kameo billeder, da Hanky havde postet nøjagtig det samme ovenover.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HankyHankySkrevet 29/09-05 20:14 
Tjek ovenover :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
jaesjaesSkrevet 29/09-05 20:18 
Kameo ligner IMO det, det er; et førstegenerationsspil til de kommende konsoller :)

Undervandsfilmklippet kan iøvrigt anbefales, det ser ret flot og stemningsfuldt ud.

Det eneste problem jeg har med Kameo er sådan set farvepaletten, der er lige skrap nok til mine øjne. Lidt for meget Sudeki.
ComradeComradeSkrevet 29/09-05 20:37 
Så er det vist afgjort hvilket spil jeg skal have til launch :-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
WehnerWehnerSkrevet 29/09-05 21:12 
jaes>
Kameo ligner IMO det, det er; et førstegenerationsspil til de kommende konsoller :)

Bestemt. Det skal nok blive overgået mange gange, det er jeg sikker på.

jaes>
Det eneste problem jeg har med Kameo er sådan set farvepaletten, der er lige skrap nok til mine øjne. Lidt for meget Sudeki.

Som sagt, det ligner et Nintendospil - på den gode måde (som om der var andre).

Zzap!>
Ikusagami til PS2 ligger efter min mening ret tæt på Kameo i både kompleksitet og IQ.

Hvordan danner man sig en mening om et spils 'IQ' (går ud fra at du mener AI) ud fra screenshots?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RonaldoRonaldoSkrevet 29/09-05 21:16 
IQ er Image Quality.
WehnerWehnerSkrevet 29/09-05 21:18 
Heh. Om det gør udtalelsen værre eller bedre, skal jeg lade mig være usagt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 29/09-05 21:53 
Wehner>
Som sagt, det ligner et Nintendospil - på den gode måde (som om der var andre).

Det er jeg ikke helt enig i. Jeg synes, at Nintendo, og mange andre japanske udviklere, normalt er bedre til at kontrollere farvenuancerne. De ældre Rare-spil virker også farvestrålende på en bedre måde i mine øjne. Kameo er lidt overgjort i den retning. Men skidt, alt andet ved grafikken tiltaler mig.
Zzap!Zzap!Skrevet 29/09-05 23:30, rettet 29/09-05 23:38 
Bede-x>Men selvfølgelig, hvis billederne er små nok, så ser man ikke de slørede PS2 textures, det flimrende skærmbillede og man behøver ikke tage stilling til ting som framerate og opløsning på et udvikler billede.

Du kan jo selv følge linket til de større screens...
Jeg ville bare ikke tvinge folk til at skulle scrolle vandret.
Hvis der er nogen det er kendt for at sende "screenshots" igennem den helt store skønhedskur, så er det da microsoft!
Det kommer tilbage og bider dem nu, fordi 360 shots ikke ser *så* meget bedre ud end current gen forskønnede shots.

Vil du seriøst opretholde, at du tror Ikusagami bliver ca lige så flot som Kameo, altså rent teknisk?

Nej, selvfølgelig ikke! Det manglede da bare at en fem år yngre konsol kan generere bedre grafik.
Det jeg mener er at forskellen ikke er nær så stor som man kunne ønske.
Hvis jeg skulle sætte et tal på ville jeg sige et Kameo ser 30 til 50 procent bedre ud en Ikusagami.

jaes>
Det er jeg ikke helt enig i. Jeg synes, at Nintendo, og mange andre japanske udviklere, normalt er bedre til at kontrollere farvenuancerne.
Ikke alene farverne, men jeg synes også at karakter design og kunsten generelt, har et lettere, utvungent præg i japanske spil.
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 29/09-05 23:34 
Jeg forstår ikke at nogle af de Kameo-shots ikke har AA? Var det ikke et krav fra Microsoft, som annonceret tidligt omkring Xbox 360, at alle spil skulle have FSAA (og HDTV mm.).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 29/09-05 23:38, rettet 29/09-05 23:40 
Zzap!>
Hvis der er nogen det er kendt for at sende "screenshots" igennem den helt store skønhedskur, så er det da microsoft!?

Det er noget mange firmaer gør. Netop fordi de ved, at folk falder for det.

Det jeg mener er at forskellen ikke er nær så stor som man kunne ønske.

Det er så noget helt andet.

RJK>
Var det ikke et krav fra Microsoft, som annonceret tidligt omkring Xbox 360, at alle spil skulle have FSAA (og HDTV mm.).

Sådan har jeg også forstået det. Måske er billederne ikke fra den endelige udgave af spillet eller også har MS lovet mere, end de kunne holde.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
330 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig