X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Revolutions controller afsløret


Svar
WikzoWikzoSkrevet 16/09-05 06:28 
Den er blevet vist frem... Til Tokyo Game Show! :D

Læs alt om den her
330 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
RJKRJKSkrevet 16/09-05 15:28 
Konsollen har vel heller ikke noget med det at gøre. De eneste måder man kan gøre det på er vel via noget intern positionering (som de lyspistol-arcadespil der kører uden lys) eller noget sende/modtage-afstandsbedømmelse (som fx Samba De Amigo). Med førstnævnte skal man kalibrere og ved sidstnævnt skal der placeres nogle enheder korrekt i forhold til displayet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
mikkelpmikkelpSkrevet 16/09-05 16:19 
Hvor er det bare tydeligt at se at dette forum er placeret midt i det skattetyngede og mørke Danmark. Der er knapt gået et par timer før alle ænderne er tilbage indenfor den indhegnede andedam, rædselslagne for det der ligge udenfor...
"Hyl hyl jeg bliver træt i armene", ja så må man da træne lidt mere, folk er jo smæld fede i forvejen så lidt gymnastik imens man spiller er vel perfekt!
"Jeg vil hellere have at den ser ud ligesom de sidste 30 konsoller der er udgivet, ellers kan jeg ikke lide den"... Arh men for f.....! Vi har xbox og PS til at tage det normale, så er det da en fantastisk gave til verden at Nintendo gider at arbejde for det innovative i spilbranchen. Om det kommer til at blive en kommerciel succes, er da ikke det man skal koncentrere sig om lige nu. Se dog mulighederne og håb så på at spillene bliver gode.
Mit tip er, vil man prøve noget der er prøvet før, så køb dog xbo360 OG PS3... Vil man prøve noget andet eller supplere, så grib chancen og køb et system som i det mindste giver spiludviklerne chancen for at lave unikke produkter!
Kun tiden vil vise om succéen er i hus, men hvis alle skyder revo i sænk fra starten af pga. at den ikke kan portes til/fra... Altså ærlig talt, kan man blive mere visionløs? Hvor ville Skype være i dag hvis i skulle have bedømt deres chancer for 2 år siden? "Hvad skal vi dog med det, vi har TDC og fastnet telefonen"...
Grrrr!
"Color, size or brand - Who cares?"
la0sla0sSkrevet 16/09-05 16:30 
Jeg vil mene at det er yderst naivt (og sødt), at tro at nytænkning og nye produkter er nok. Jeg tror ikke at den her maskine vil ændre noget på billedet af Nintendo som havende tredje pladsen, og det fordi det langt hen ad vejen handler ligeså meget om livsstil og kampagner. Ikke fordi jeg kun ser brugere som bevidstløse mærkedyr, men det spiller stadig en stor rolle og Nintendo har efter min overbevisning ikke formået at slå igennem i vesten i meget lang tid, eller ramme den rigtige tangent i forhold til Sony og MS.

Med det samme vil jeg sige, at jeg ikke mener noget kvalitativt om Nintendo med den kommentar, det er nærmere en beskrivelse. Desuden tror jeg Nintendo skal passe meget på, at de ikke promoverer controlleren som en gimmick, eller at folk får opfattelsen af den som en gimmick, for det vil skræmme folk væk. De vil gerne have gimmick controllers som eyetoy og dansemåtter (gimmick forstået i bredeste forstand og uden negativ bismag), men vil efter min mening ikke have det til det hele. Gamere er meget konservative folk.

Når det er sagt åbner den en masse spændende muligheder, men samtidig også problemer. Især fordi en del af slaget kommer til at handle om EAs sportsspil og lignende ting, som jo, hvis de mangler, kan afgøre en konsols skæbne ret så kraftigt. Så hvis de udnytter controlleren dårligt kan det blive farligt, ligesom det kan blive farligt, hvis den virkelig udelukker nogle genrer. Ikke at jeg har en ide med, hvad det kunne være, men hvis det sker bliver det et problem.

Men ok indtil man har set mere, bør man være positivt indstillet. Innovation er altid interessant, omend jeg hellere vil spille gode spil end innovative spil der ikke er gode. Spændende bliver det også at se, hvad Nintendo kan få ud af det, det virker som om de har lagt megen omdømme på netop denne maskine, og satser stort.
Hvad sker der?
NaieraNaieraSkrevet 16/09-05 17:15 
mikkelp>
(...) et system som i det mindste giver spiludviklerne chancen for at lave unikke produkter!

Man behøver ikke lave vanvittige controllere for at udviklerne kan lave unikke produkter.

Din Skype-sammenligning holder ikke, og jeg fatter ikke hvad skattetrykket og den påståede mangel på lys i Danmark (Jylland?) har med noget som helst at gøre.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WikzoWikzoSkrevet 16/09-05 17:21 
Tror desværre også alt, alt for mange vil synes den er for underlig i starten(uden at have prøvet den)og at Nintendo jo er "de barnlige"...
Men HVIS de folk kommer til at prøve den, bliver det nok en helt anden sag!
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/09-05 18:06 
mikkelp>
"Hyl hyl jeg bliver træt i armene", ja så må man da træne lidt mere, folk er jo smæld fede i forvejen så lidt gymnastik imens man spiller er vel perfekt!
"

Ja, det er klart når (hvis) jeg skal have motion, skal det selvfølgelig foregå mens jeg spiller konsol. På samme måde som jeg ALTID sidder på kondi-cyklen når jeg ser Tour de France. Hvad ævler du om?! Tror du de fleste folk spiller kortere eller længere tid hvis det er besværligt (tungt) at holde controlleren?
CanonCanonSkrevet 16/09-05 18:26, rettet 16/09-05 18:27 
Har lige selv opdaget at controlleren i teaseren er lidt anerledes:

Revolutions controller afsløret

Kan ikke se nogen y pg x knap udfra de officielle billeder:

Revolutions controller afsløret
Bah...
RitesRitesSkrevet 16/09-05 18:50 
x/y eller a/b.. no biggie?
» a winner is you «
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/09-05 18:54 
Der står også i artiklen at "final design might vary slightly" eller noget tilsvarende.
dRxLdRxLSkrevet 16/09-05 19:02 
Hvor ville Skype være i dag hvis i skulle have bedømt deres chancer for 2 år siden?

For 2 år siden spåede man dem en gylden fremtid, som de nu har opnået. Skype var det helt rigtige på det rigtige tidspunkt.

Jeg ved ikke med den her controller, men jeg glæder mig da til at prøve den.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 16/09-05 20:39 
Større mystik er det da ikke - jeg fatter bare ikke, hvordan der kan spilles både SNES og N64 på den. Man må skulle bruge et GC-pad til dem, eller bruge begge hænder, hvilket ikke lyder helt let.
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/09-05 20:41, rettet 16/09-05 20:41 
Jeg vil sige at efter at have hørt og set Iwatas key note speach er jeg da lidt mere optimistisk. Mine tidligere (ergonomiske) forbehold står stadig, men når der er mulighed for at bruge mere traditionelle controllere til visse spil, ser jeg ikke det store problem.
WikzoWikzoSkrevet 16/09-05 20:42 
Har jeg også tænkt over og kom frem til tre muligheder:

1. Man spiller 'bare' på D-paddet på selve remoten.

2. Man bruger en ekstra tilføjelse, ligesom den vi har set bare med D-pad ligende og retro-design.

3. Man bruger GameCube-controlleren.
JAAJAASkrevet 16/09-05 21:21 
Ja, port problemet er da meget let at overskue. Løsningen er en GameCube controller.
3of193of19Skrevet 16/09-05 21:29 
http://www.revo-europe.com/ have news from Nintendo Europe on how the Revolution will work with traditional 3rd party games, and N64/GameCube titles:

"We're producing a classic-style expansion controller, based on traditional designs like the Gamecube controller. It's like a shell with a hole in the top into which you slot the freehand-style controller, and then you can play third-party ported games, and retro Nintendo games you've downloaded."
FourDFourDSkrevet 16/09-05 22:14 
Utroligt bizart.. Enten Nintendos sidste dødsskrig eller den nye revolutions første åndedræt.. >_>
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
ValkyrieValkyrieSkrevet 16/09-05 22:15 
http://img.photobucket.com/albums/v507/mousedown/revo.swf
Well crucify the insincere tonight...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/09-05 23:07 
Endnu en Nintendo dreng med for meget tid... ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 16/09-05 23:19 
+ en Microsoft-fanboy uden sans for satire ;D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/09-05 23:31 
Jeg synes den var sjaw!
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/09-05 23:33 
Herold>
+ en Microsoft-fanboy uden sans for satire ;D

Hey! Palle kan altså også godt li' PSP! Så... dér!

...

...han ville bare ønske at Microsoft havde fundet på den først :D
WikzoWikzoSkrevet 16/09-05 23:36 
Haha, sejt link :P

Kan du ikke lige fluks fortælle mig, hvordan man laver sådan nogle filtyper der? :)
The BruceThe BruceSkrevet 17/09-05 01:04 
Nøjagtigt ligesom alle andre gamere sandsynligvis gør lige nu, så venter jeg på SPILLENE, før jeg overHOVEDET vil overveje at bedømme, hvor godt Nintendo har 'læst på lektien'! ...men allerede nu er jeg fuld af fortrøstning- jeg tror bund ærligt ikke på at et firma som Nintendo, der i LANGT de fleste tilfælde er kendt for kvalitets spil og dertilhørende gameplay, ville lade sådan en mekanik som denne slippe igennem som hoved-controlleren til deres fremtidige stationære konsol, hvis ikke de har testet den og testet den og testet den igen...m.m.!

Designet kan vi altid diskutere- i starten savnede jeg nogle flere kurver, men pga. ergonomien på bagsiden af 'betjeningen', tror jeg ikke jeg kommer til at savne noget, men nu får vi se...Jeg synes i hvert fald den virker echt cool og passer i helt sikkert som helhed til selve konsollens design- ganz!!!

Når alt kommer til alt, så må jeg sgu indrømme at jeg efter en lang kærligheds-tørke nu er gået hen og blevet godt gammeldags forelsket i Nintendo på ny!

Om det så bliver til et fuldbyrdet forhold vil blot tiden vise?! ;-)
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
WehnerWehnerSkrevet 17/09-05 01:08 
LTWW>
Kan du ikke lige fluks fortælle mig, hvordan man laver sådan nogle filtyper der? :)

Du skal lære at bruge Macromedia Flash.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BlossomBlossomSkrevet 17/09-05 09:19 
Jeg elsker den allerede..

Er begyndt at spare sammen...

Den controller er da fed.. Og jeg har fuldt ud tillid til at Nintendo kommer med nogle lækre spil til revolution, så der er intet at betænke sig over fra min side..

Nu venter jeg bare på at de får fingeren ud... og launcher den... lige ind i min stue..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
mikkelpmikkelpSkrevet 17/09-05 09:46 
Naiera>

Man behøver ikke lave vanvittige controllere for at udviklerne kan lave unikke produkter.

På den anden side gør det jo ikke noget at rammerne om spil ændres lidt fra de sidste 30 års tid, vel? Specielt heller ikke når der er nok af valg til de meget konservative...

Naiera>
Din Skype-sammenligning holder ikke, og jeg fatter ikke hvad skattetrykket og den påståede mangel på lys i Danmark (Jylland?) har med noget som helst at gøre.

Tag ikke mit eksempel så bogstaveligt. Det er bare et udtryk for at danskere generelt har svært ved at tro på succes. Eksemplet viser jo med alt ønskelig tydelighed at Dansk venture kapital virkelig må sidde med røde øre med alle de afvisninger de fik for år tilbage. Det faktum at de kreative kræfter bag Skype har valgt at bosætte sig i London og ikke i Danmark er jo også en god indikator af at det bare ikke ligger til det danske at tænke stort og kreativt :) (men lad os ikke gå ind i en videre diskussion om Skype).
Mht. skattetrykket refererer jeg til at vores samfund (det danske) er bygget sådan op at vi alle skal være lige. Dem der tjener penge skal give en stor del til dem der ikke gøre, for derved at gøre alle lige. Der igennem har man trænet danskere til at alle skal ligne hinanden, gøre det samme og at det er farligt hvis noget er anderledes (eg. rev. controller)...

King Chaos: Der er bare nogen der klager over at det er for meget ikke at kunne få understøttet sine arme imens man spiller...

My 2 cents...
"Color, size or brand - Who cares?"
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/09-05 09:47 
Herold>
+ en Microsoft-fanboy uden sans for satire ;D

King Chaos>


Hey! Palle kan altså også godt li' PSP! Så... dér!

...

...han ville bare ønske at Microsoft havde fundet på den først :D

I to Boomtown kegler, er ved at være en anelse trættende... :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
JAAJAASkrevet 17/09-05 11:12 
The Bruce>
jeg tror bund ærligt ikke på at et firma som Nintendo, der i LANGT de fleste tilfælde er kendt for kvalitets spil og dertilhørende gameplay, ville lade sådan en mekanik som denne slippe igennem som hoved-controlleren til deres fremtidige stationære konsol, hvis ikke de har testet den og testet den og testet den igen...m.m.!

Hvordan forklarer vi så DS? Idéen er god nok, men selve udformningen er et ergonomisk mareridt.

King Chaos>
Hey! Palle kan altså også godt li' PSP! Så... dér!

...han ville bare ønske at Microsoft havde fundet på den først :D

Hehehe. Det er sjovt, fordi det sandsynligvis er sandt :D
RuneSPRuneSPSkrevet 17/09-05 11:13, rettet 17/09-05 11:18 
Revolutions controller afsløret

ahh, det er sgu da genialt :)

Godt nok ikke officel, men IGN skriver:

Q: What does the conventional controller cradle/shell do?

A: This add-on makes it possible to play Revolution games in a more traditional manner. The shell is designed to look and function like accepted "regular" controllers, such as the Wave Bird. After its bottom casing is removed, the Revolution's free-hand-style remote is inserted into a gap in the middle of the controller shell. Gamers can then use the shell as they would a traditional controller, with a notable difference: the pointer remote's sensory functionality remains active. As a result, gamers get the best of both worlds: more buttons and two analog sticks along with motion-sensing operations. In a Revolution version of Madden Football, gamers might be able to use the combo to control players with the shell's analog sticks and execute pinpoint passes with the pointer's improved accuracy.

Nintendo has not yet released official imagery of what the controller shell might look like. However, we've created a mock-up (above) based on what we know of its functionality. The real controller shell is likely to connect to the free-hand-style pointer in a very similar fashion. Please note that we realize our model is not entirely to scale, but this is the best we could do on short notice.


Understanding the Revolution Controller
WehnerWehnerSkrevet 17/09-05 11:24 
Og hvis de så kunne sætte a, b, x, y på en mere standard 2+2-måde, så er det bestemt et skridt i den rigtige retning.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ValkyrieValkyrieSkrevet 17/09-05 11:25, rettet 17/09-05 11:26 
Dog synes jeg at GUcomics har en pointe. Det er ikke første gang at Nintendo har prøvet at lave hardware der skulle ændre hvordan vi spillede spil: http://www.gucomics.com/archives/view.php?cdate=20050916


EDIT: Den mock up er fed. Man kan jo også bare vende den remote om og bruge den som NES controller?
Well crucify the insincere tonight...
ChronoChronoSkrevet 17/09-05 11:36 
Efter at have vænnet mig lidt til tanken, så ser jeg også temmeligt meget frem til den her konsol. Efter hvad man kan læse om de folk der har prøvet den, så er opdateringshastigheden perfekt. Dem der har prøvet Metroid Prime 2 demonstrationen mener også at man efter kort tid opnår større præcision og reaktion end med keyboard/mus(!).

Det kræver sikkert lidt tilvænning, men det gjorde skiftet til keyboard/mus i sin tid også. Skiftet til analoge controllers i FPS har jeg aldrig vænnet mig til.

Wehner>
Og hvis de så kunne sætte a, b, x, y på en mere standard 2+2-måde, så er det bestemt et skridt i den rigtige retning.

Ja, og så skal de lige bytte om på analog og digital kontrol i venstre side. Det ville være perfekt til alt retro - ja, ps3 og xbox360 er vel også en slags retro nu :p
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
JAAJAASkrevet 17/09-05 11:46 
How is movement of the controller detected?

We use Bluetooth technology to communicate between the controller and what we call a 'sensor bar', which has two little sensors on it that are maybe a foot apart. These sensors can be detached from the bar and they can be above the TV or below the TV - it doesn't really matter.

There's really no set-up other than just putting the bar by the TV. There's no calibration for size or type of TV or anything like that.


Fuldt Interview Med Jim Merrick fra NOE
RuneSPRuneSPSkrevet 17/09-05 11:58 
Valkyrie>
EDIT: Man kan jo også bare vende den remote om og bruge den som NES controller?

Er det ikke også det som er meningen?
RuneSPRuneSPSkrevet 17/09-05 12:01, rettet 17/09-05 12:04 
Endnu flere mock-ups af en "add-ons":

Revolutions controller afsløret

Revolutions controller afsløret
happyEDhappyEDSkrevet 17/09-05 13:32 
Syntes også jeg har sagt det her mange gange , her på dette fora..
I kan da ikke lide spil kan i?
Alt i burde da være glad for at der sker noget inde for spil industrien.
Jeg syntes det var det kedeligeste og mest skuffende E3 nogensinde.
PS3 og Xbox 360 er der da ikke noget at glæde sig til med. Men selvfølgelig hvis der kommer nogle spil der er gode er det fin nok.
Men den nye Controller til REVO , så er der da noget at glæde sig til, for jeg kan ikke se nogen spil for mig, så tankene køre i tankerne på mig. Der er så mange muligeheder.
Altså jeg kan stadig spille "normale" spil derpå , og så stadig , nogle andre nye og spændnde tiltag.

Lækkeret at der sker noget i stadionær spilbrancen igen. Kan ikke vente med at spil nogle spil.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
JAAJAASkrevet 17/09-05 13:44 
toAt>
PS3 og Xbox 360 er der da ikke noget at glæde sig til med. Men selvfølgelig hvis der kommer nogle spil der er gode er det fin nok.

Det ved vi jo allesammen, at der gør. Derfor er det også lidt fjollet, når du først langer ud efter folk for ikke at kunne lide spil, hvor efter du fremturer med ikke at glæde dig til PS3 og 360. Det giver ingen mening.

Bortset fra det, så er vi da adskillige, der allerede har stillet os positive overfor den nye controller i denne tråd.
WehnerWehnerSkrevet 17/09-05 14:02 
Er det bare mig, der tænker, at Nintendo med fordel kunne have vist den 'samlede' controller med det samme på deres konference? Jeg tror de kunne være kommet en masse uheldig omtale i forkøbet ved at vise, at Revolution også fungerer traditionelt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 17/09-05 14:16, rettet 17/09-05 14:31 
Noget jeg ikke kan blive helt klog på er, om "sensor-baren" kan detektere bevægelser, hvis spidsen af kontrolleren peger væk fra fjernsynet?

Da der er brugt Bluetooth, skulle man tro, at der blev detekteret bevægelser i "ægte" 3D, men i et interview læste jeg ang. anvendelsvinklen, at "sålænge man kan se fjernsynets skærmbillede, skulle det gerne virke".

EDIT: Det var vel egentlig synsvinklen/opfattelsesvinklen, de talte om i interviewet. Nogle gange får man indtrykket af, at brugen af kontrolleren er lidt begrænset, lidt som en lyspistol, og andre gange lyder det som om, at den nærmest er magisk og kan alt. Et godt link til beskrivelsen af teknikken, vil jeg sætte pris på :)

Det vil give lidt flere muligheder - både for gameplay og indlevelse i spillene - hvis sensor-baren opfatter, at man fx svinger ketcheren langt tilbage i et tennisspil eller sværdet i en kampsituation. Glæder mig til at se, hvordan kontrolleren virker i RPG'er og adventurespil. Der burde i det mindste være grobund for alsidigt gameplay.
ChronoChronoSkrevet 17/09-05 16:23 
Wehner>
Er det bare mig, der tænker, at Nintendo med fordel kunne have vist den 'samlede' controller med det samme på deres konference?

De siger jo at dens design ikke er færdigt, og så er det vel nok bare at sige hvordan den virker.

Palle, hvad er det her for en nyhed?
http://www.gamesector.dk/nyhed.asp?ID=3698&PlatformtypeID=10

Det nye og smarte ved denne kontroller/fjernbetjening er, at man i bunden kan man tilkoble forskelligt udstyr" ...

Det er da ikke det som gør den unik - du nævner slet ikke at spillerens bevægelser registreres...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WehnerWehnerSkrevet 17/09-05 17:07 
Chrono>
Wehner>
Er det bare mig, der tænker, at Nintendo med fordel kunne have vist den 'samlede' controller med det samme på deres konference?

De siger jo at dens design ikke er færdigt, og så er det vel nok bare at sige hvordan den virker.

I en perfekt verden måske. Men i den her er jeg sikker på, at det ville have solgt varen lettere og mere fordøjeligt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
rapsacrapsacSkrevet 17/09-05 17:10 
Jvf palles nyhed: min wavebird har ikke rumble-funktion, mystisk;)
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
SøgAArdSøgAArdSkrevet 17/09-05 17:45 
Det er da at skyde sig selv i foden, at genudgive gamecube controlleren, godt nok ikke som primær styreenhed, men alligevel.
Home is where the hardware is..
BlossomBlossomSkrevet 17/09-05 18:39 
Jeg må virkelig skille mig ud fra mængden så... For gamecubens controller er den jeg bedst har kunnet lide.

Jeg hadede N64 controlleren, super nintendoens var også god, men jeg kan nu bedst lide den til GCN.

Bryder mig ikke om den til PS, og har aldrig prøvet xbox's
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
Zzap!Zzap!Skrevet 17/09-05 21:11, rettet 17/09-05 21:12 
Chrono>
Ja, og så skal de lige bytte om på analog og digital kontrol i venstre side.

Wehner>
Og hvis de så kunne sætte a, b, x, y på en mere standard 2+2-måde, så er det bestemt et skridt i den rigtige retning.

SÅ stopper I sgu! SNES paddet og DS2 har *ikke* det ultimative layout.
Revolution controlleren er netop om ikke at have kontrol der er middelmådig til det meste, det er derimod om at have den bedst mulige og mest ligetil kontrol med et spil.
Born to kill space
RuneSPRuneSPSkrevet 17/09-05 21:14 
Netop, og med GC controlleren er det så let at "huske" hvor hver enkelt knap sidder, jeg kan aldrig huske hvilken knap det er der gør hvad på Xbox controlleren da de alle sammen ligner hinanden (altså de 4, a b y x eller hvad nu de hedder)...
JAAJAASkrevet 17/09-05 21:28, rettet 17/09-05 21:30 
Det er endnu værre på Dual Shock, hvor jeg efter snart 10 år stadig fumler rundt i de geometriske figurer. Det hjælper så heller ikke, at de to analoge sticks er håbløst ufølsomme og ikke yder nogen modstand. Xbox controller S er jeg til gengæld glad for, bortset fra sort og hvid. ABXY er af en eller anden grund også nemmere for mig at huske.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 17/09-05 22:07, rettet 17/09-05 22:09 
RuneSP>
Netop, og med GC controlleren er det så let at "huske" hvor hver enkelt knap sidder, jeg kan aldrig huske hvilken knap det er der gør hvad på Xbox controlleren da de alle sammen ligner hinanden (altså de 4, a b y x eller hvad nu de hedder)...

Lawl!
Home is where the hardware is..
RuneSPRuneSPSkrevet 17/09-05 22:19, rettet 17/09-05 22:20 
Revolutions controller afsløret

Bare fordi at jeg er retarderet behøves du ikke gøre nar ad mig! :(
happyEDhappyEDSkrevet 18/09-05 12:15 
JAA>
toAt>
PS3 og Xbox 360 er der da ikke noget at glæde sig til med. Men selvfølgelig hvis der kommer nogle spil der er gode er det fin nok.

Det ved vi jo allesammen, at der gør. Derfor er det også lidt fjollet, når du først langer ud efter folk for ikke at kunne lide spil, hvor efter du fremturer med ikke at glæde dig til PS3 og 360. Det giver ingen mening.

Bortset fra det, så er vi da adskillige, der allerede har stillet os positive overfor den nye controller i denne tråd.


Jeg sagde jeg ikke glædet mig specielt til maskinerne.. Så når der kommer spil, jeg syntes om, er det da fint. Men med REVO er jeg spændt.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
330 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig