X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kameo


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 15/09-05 12:49 
I forbindelse med de nye billeder, der er kommet frem af spillet, fortjener det vist sin egen tråd:

http://www.rare-extreme.com/forums/index.php?showtopic=12396&st=0&#entry292687

Ligner mere og mere et RARE spil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 15/09-05 12:53 
Jeg føler mig hensat til de gode gamle N64-dage. Ahhh.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 15/09-05 12:55 
Hold da op. Det er ihvertfald lysår fra det spil jeg spillede på GameCube (eller var det Xbox?) for nogle år siden.

Meget imponerende.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RJKRJKSkrevet 15/09-05 12:59, rettet 15/09-05 13:00 
Jeg synes også det ser virkelig spændende ud, og hvis det holder som launch-titel, så bliver det det første fuldprisspil jeg køber i årevis. Jeg synes det ser ud til at man har ramt den visuelle stil mellem det amerikanske og det japanske, som jeg ikke lige kan finde på at kalde andet end europæisk, og som desværre så få andre spil formår at finde (indenfor de senere år er der vist kun et par titler fra Michael Ancel). Så må vi bare håbe at det ikke bliver endnu et wannabe som Star Fox Adventures :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 15/09-05 13:02 
Man tør næsten ikke tro på at der bliver co-op i det her, selvom de bliver ved med at sige det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 18/09-05 13:24 
Men det gør der. Prøv at se Video Tour 1 her på Gamespot:

http://www.gamespot.com/xbox360/action/kameoelementsofpower/media.html

Det er en video på omkring tre kvarter, så efter de første ti minutter spolede jeg hen til slutningen, for jeg vil ikke have afsløret for meget (jeg er også typen, der ikke rigtig ser trailers for film).

Men afslutningsvis siger George Andreas, der er Lead Producer & Lead Designer bl.a.:

George Andreas
One feature we can talk about is co-op. We got co-op system link, and we do have co-op splitscreen as well.
[Snip]
The game will be ready for launch on day one in November 2005.

Han nævner overhovedet ikke Xbox Live, så det er vel 'neither confirmed nor denied'.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 18/09-05 13:33, rettet 18/09-05 13:33 
Der kommer noget Live i spillet, men om det så bliver co-op er svært og sige. Rare skriver på deres egen side:

"Its ascension to the Xbox 360 platform has seen Kameo: Elements of Power gain many new features, not least the astonishing high-definition visuals, co-operative and Live-enabled play"

http://rareware.com/

IGN siger, at MS først vil snakke om det senere:

"As the presentation came to a close Andreas stated that Kameo will be a day one launch title that will also be available in demo form at retailers and over Xbox Live. The game will include co-op through split-screen or system link. Microsoft is not ready to announce the game's online features, but we should have more information regarding Xbox Live functionality sometime near the XO5 event at the beginning of October. "

http://xbox360.ign.com/articles/651/651842p2.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RuneSPRuneSPSkrevet 18/09-05 13:39 
Uha, lidt mere AA og så ligner det jo næsten en pixar animations film :D
WehnerWehnerSkrevet 18/09-05 13:54 
En titel som denne burde kunne lokke adskillige die-hard Nintendo-fanboys til at købe Xbox360 - det ligner jo N64 om igen (positivt ment, hvis der var nogen tvivl). Det spil _skal_ bare holde, hvad det lover.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 20/09-05 14:17, rettet 20/09-05 14:20 
Wehner>
Men det gør der. Prøv at se Video Tour 1 her på Gamespot:

http://www.gamespot.com/xbox360/action/kameoelementsofpower/media.html

Jeg så ca 20 min af den med Gaku og Hyakotake igår og WOW! Stilen er helt suværen og kan man lide spil som Zelda, er det svært ikke og være tændt og optimistisk efter at have set den.

Kun det faktum at Kameo svæver lidt over jorden - særligt når hun går langsomt - irriterede os. Resten var bare for smukt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HankyHankySkrevet 29/09-05 14:04 
Her er flere nye billeder.

http://www.jeux-france.com/news12575_kameo-des-images-magnifiques.html
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 29/09-05 14:46 
Det ser rigtig godt ud.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KalicolaKalicolaSkrevet 29/09-05 17:22 
wow. Sindsyg grafik.
For The Love Of The Game
Bede-xBede-xSkrevet 30/09-05 20:54 
Skulle nogen have lyst til og se, hvordan Kameo har udviklet sig igennem årene fra Gamecube til 360 spil, er her en ret god oversigt:

http://tyrant5911.ty.funpic.org/phpbb2/viewtopic.php?t=10

Den prøver og samle alt fra artikler om spillet til screenshots, musik og film. Ja, selv en lille Kameo manga tegneserie er der blevet plads til.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ComradeComradeSkrevet 01/10-05 00:00, rettet 01/10-05 00:07 
Jeg ved ikke rigtig med dette billede, for mig ligner det udviklingen fra PS1 til PS2..

Edit: Nu ved jeg selvfølgelig godt, at spillet ikke kommer til at se så dårligt ud, men det er da godt nok et meget dårligt eksempel på udviklingen fra Xbox til 360..

Ellers et fedt link du giver os her med mange fede billeder og artikler :-)

Billede..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Zzap!Zzap!Skrevet 01/10-05 19:34 
Her er en rapport fra en fremvisning af den færdige 360 hardware i London: http://www.heise.de/newsticker/meldung/64507
Interessant læsning, jeg studsede specielt over dette her:

"Anti-Aliasing zur Kantenglättung setzte das Spiel nicht ein. Microsoft will es den Designern überlassen, ob sie Objektkanten glätten oder die Rechenleistung lieber für Motionblur- oder andere Effekte nutzen."

Ingen garanti for AA på 360?! Var det ikke netop hovedårsagen til EDRAMen?
Selv hvis man bruger et SDTV, vil man se ret tydelig aliasing hvis spillet kører 720P, da den opløsning ikke engang svarer til 2x AA.
Born to kill space
JmogJmogSkrevet 02/10-05 00:07 
Zzap!>
Selv hvis man bruger et SDTV, vil man se ret tydelig aliasing hvis spillet kører 720P, da den opløsning ikke engang svarer til 2x AA.

Du mener et HDTV. SDTV (standard definition TV) er 480 eller 576 linier.
Bede-xBede-xSkrevet 03/10-05 01:56, rettet 03/10-05 01:57 
Kameos musik har nu fået en officiel hjemmeside, hvor man bl.a. kan høre udvalgte numre fra soundtracket.

http://www.kameosoundtrack.com/

Rare har gennem tiderne haft flere talentfulde musikere i deres rækker. Steve Burke som laver Kameos soundtrack, er ikke en af de mere kendte. Han har tidligere kun hjulpet lidt til på Starfox Adventures. Det lader dog ikke til og betyde noget som helst. Kameos musik lyder allerede storslået og episk.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 06/10-05 03:52, rettet 06/10-05 04:12 
Ny trailer af Kameo, hvor man meget kort ser co-op gameplay:

http://www.xbox.com/en-US/xboxtv/default.htm?t=5436&v=96167&bw=hi<n=

Det ser fremragende ud.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 09/10-05 04:13 
Der står lidt om co-op i Kameo i det nye nummer af Edge:

"Other changes, though, are less a reduction and more an expansion, thanks to the extra power afforded by Xbox 360, such as the addition of a coop mode that can be played over Live or System Link."

Yay. Hvis det altså holder. Der står ikke noget om det andre steder...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 09/10-05 10:47 
Hvis man ikke kan spille to på en Xbox360, så skal jeg vist have revurderet min indkøbsliste af launch-spil. Vi får ikke råd til to maskiner, før den falder i pris :-/

Ikke at det ikke er fedt, at det kan spilles over Live, men det her er bare den type spil, jeg gerne ville spille igennem med min kæreste.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoChronoSkrevet 09/10-05 11:17 
Det synes jeg også er lidt skuffende. Men der står da ikke direkte at der ikke er split-screen?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WehnerWehnerSkrevet 09/10-05 11:42 
Nej, og det kan sagtens tolkes som at co-op på én maskine var planlagt til GameCube-versionen, og nu kunne de tilføje nogle ting - nemlig Live og System Link. Krydser bestemt fingre for det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 09/10-05 13:27 
Man har set splitscreen i mindst en Kameo trailer, så mon ikke det også forekommer i den endelige version.
Home is where the hardware is..
WehnerWehnerSkrevet 09/10-05 13:46 
Ja nu du siger det, så kan jeg vist også godt huske det. Delt side-by-side i stedet for over-under ikke?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/10-05 13:57 
Endnu en fordel ved widescreen :-)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 09/10-05 14:12 
Jah, joh. Til vores System Link Halo-træf i Aalborg plejer vi manuelt at ændre det til over-under - widescreen TV eller ej.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 09/10-05 14:17 
Wehner>
Nej, og det kan sagtens tolkes som at co-op på én maskine var planlagt til GameCube-versionen, og nu kunne de tilføje nogle ting

Det kan man bare desværre ikke, hvis man læser lidt videre i Edges artikel:

"coop has come about because of Xbox 360," explains Andreas.
"The game we had at the end of last year was a oneplayer experience, and that was it."

Når det er sagt, så skulle der nu alligevel være splitscreen i spillet. George Andreas siger det - mener jeg - i Gamespots video tour 1.

Det er samtidigt set i et par film, hvoraf en af dem er Microsofts egen trailer fra Xbox.com.

Nå jo, og så siger MS det også selv:

The visceral and engaging online experience is enhanced with the latest developments in Xbox Live support - including downloadable character costumes and two player cooperative gameplay over Xbox Live!(..)With immersive and intense cooperative gameplay, Kameo lets multiple players vanquish foes together in split-screen cooperative mode.

http://www.xbox.com/en-US/kameo/default.htm (under Features).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ValkyrieValkyrieSkrevet 09/10-05 14:33 
Wehner>
Hvis man ikke kan spille to på en Xbox360, så skal jeg vist have revurderet min indkøbsliste af launch-spil. Vi får ikke råd til to maskiner, før den falder i pris :-/

Ikke at det ikke er fedt, at det kan spilles over Live, men det her er bare den type spil, jeg gerne ville spille igennem med min kæreste.


Hehe:D faktisk tror jeg at kameo vil være et spil som rigtig mange kvinder vil kunne lide.

Jeg kan egentlig godt forstå hvorfor så mange kvinder ikke spiller computerspil. Det er jo virkelig blevet en mands "stereotype" verden, hvor kvinder bliver set som Lara Croft, Bloodrayne, Dead or Alive tøserne og Joanna Dark.
Det virker som om meget få fiktive gaming kvinder faktisk har fået substans og lidt mere dybde en størelsen på deres BH. Måske Bastilla(KOTOR) og Mona Sax(Max Payne)!? Men selv de har et tydeligt sex appeal(ikke at der er noget galt med det).

Jeg tror at Kameo har et lidt andet syn på dette, selvom hun nok blevet elfet lidt op fra GC-til-Xbox:)
Well crucify the insincere tonight...
WehnerWehnerSkrevet 09/10-05 14:53 
Nu er piger jo også ret vilde med Halo 2, hør bare beviset her:

http://files3.bungie.org/BlowBoysAway.mp3

Mere info
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RaGeRaGeSkrevet 09/10-05 15:53 
Irriterende sang..

Ved ikke, men kan ikke tage kvindelige FPS gamers seriøse.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Bede-xBede-xSkrevet 09/10-05 15:57, rettet 09/10-05 16:09 
Du har ikke mødt PMS.

Ikke sådan og forstå, at de ikke kan slåes - de fik trods alt prygl dengang jeg/vi mødte dem - men de er ret gode.

Men seriøsitet skal vel egenlig ikke hænges op på skills...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 09/10-05 18:35 
Wehner>
Jah, joh. Til vores System Link Halo-træf i Aalborg plejer vi manuelt at ændre det til over-under - widescreen TV eller ej.

Det samme her. Jeg afskyr at spille i strukket 4:3, men det slår til hver en tid at spille med vertikal deling af billedet.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 03/12-05 17:23 
Nu har jeg spillet en god portion Kameo, og min oplevelse er da generelt positiv. Af en Rare platformer at være er Kameo klart det dårligste, men stadig et fint spil - som desværre er lige lidt for let. Lidt for meget hjælp i form af Wotnot og automap gør, at man hurtigt kan komme videre. Om det så er godt eller dårligt, det må man selv afgøre.
Wotnot synes jeg stinker - specielt når han hele tiden insisterer på at blive brugt, selv til de mest enkle puzzles.
Automap'en er en god forbedring - jeg ka stadig fare vild i Banjo-Tooie og bande spillet til helvede, så for mig er den en god ide.

Alt i alt ser det lovende ud for et kommende Banjo-Threeie... *Krydser fingre*
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 03/12-05 17:25 
Du kan slå Wotnot'en til og fra inde under Options. Der er vist tre muligheder. Den han stårt på pr. default, som bare er irriterende, helpful og så off.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DeluxScanDeluxScanSkrevet 03/12-05 19:30 
Ahh... Excellent! Han er da for klam at høre på.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 03/12-05 19:32 
Jeg er i gang med anden gennemspilning lige nu, og han får ikke et ord indført denne gang :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DeluxScanDeluxScanSkrevet 03/12-05 19:34, rettet 03/12-05 19:38 
Har sat ham på helpful... Lidt må han godt være med. Men det er nu en skam, så kort spillet er.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 03/12-05 19:39 
Mjah, synes nu ikke det er så slemt. Men jeg har også stædigt besluttet mig for at komme helt igennem spillet. Med alle ting. :!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 17/09-06 22:28 
Der kom vist noget co-op-download til spillet - gjorde det, at man kan spille rigtig co-op uden at skulle gennemføre som single player først, eller hvordan var det?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 20/09-06 17:51, rettet 20/09-06 18:01 
Jeg ved ikke lige, om man kan spille co-op til at starte med, men spørgsmålet er også, om det er det værd. Sidder man med spillet, er der faktisk kommet en del nyt:

2 forskellige Demoer af spillet

Kameo co-op pack - Gør at man kan spille co-op over Live + System Link.

Kameo Power Pack - Rune Battle Versus mode, Time Attack co-op, 15 nye Achievements, Armor costume...

Kameo Fright Warrior Pack - kostumer med horrortema.

Kameo Masquerade Pack - Flere kostumer, denne gang med flere klassiske Rare temaer.

Winter Warrior Pack - Og ja, endnu flere.

Dertil er der flere gameplay tips videoer, trailers, temaer o.lign.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 07/07-07 18:14 
Wehner>
Der kom vist noget co-op-download til spillet - gjorde det, at man kan spille rigtig co-op uden at skulle gennemføre som single player først, eller hvordan var det?

Jeg kom lige til at tænke på det her igen. Nogen der ved det, så jeg ikke behøver undersøge det selv :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig